Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko kun taksikuskit ei raiskannu asiakasta?

Vierailija
20.10.2025 |

Eikä tyttöjä joukkoraiskattu?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi ihmiset eivät käytä uberia. Kuskin henkilöllisyys on aina tiedossa ja hinnassa ei tulla huijatuksi. Kuskit ovat pääsääntöisesti ulkomaalaisia mutta niin ne ovat taksi helsingissä ja lähitaksissakin. Autoksi saat sellaisen kun haluat maksaa, otat halvimman ja voit saada vanhemman auton ja premium black saat uuden auton jossa voit itse kertoa etukäteen toivotusta lämpötilasta ja haluatko/et halua keskustella kuskin kanssa niitä näitä.

Nyt en ymmärrä millä tavalla Uperin taksi on turvallisempi, jos tiedän kuskin henkilöllisyyden etukäteen? Tämä on vähän sama kuin turvakameroiden uskotaan estävän rikoksia  

Ei se sitä mahdollista raiskausta estäisikään, mutta sen tehneen kuskin henkilötiedot ovat selvillä sovelluksessa. Tavallisessa taksiss

Onneksi saan valita taksini jonosta. 

Vierailija
42/51 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisi bussikuskia joukkoraiskasi Inga Myllärin vuonna 1957 ja jätti hänet paleltumaan kuoliaaksi.

Olen syntynyt 80-luvulla, joten ei, en muista aikaa jolloin naisia ei joukkoraiskattu.

Tämä oli hyvin poikkeuksellinen tapaus. Ei arkipäivää niinkuin nykyään.

Itse olen syntynyt 70-luvulla, ja muistan ajan jolloin taksit olivat turvallisia, eikä naisia joukkoraiskattu. 50-lukua en muista, sillä en ollut syntynyt silloin.

Todistettavasti ainakin vuodesta 1316  raiskailu on Suomessa ollut jokapäiväistä. 50000 naista vuodessa, joka toinen suomalaisnainen, joka toinen tuntemasi suomalaisnainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuskeista entisaikaan en tiedä mutta bussikuski yritti kun olin 10 v -70 luvulla. 

Vierailija
44/51 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannen viikkovauhtia suorittaa suomalaismies. Ja tämä on vain jäävuoren huippu. Onneksi nykyään raiskataan miehiäkin, asia tulee tutuksi persutrolleillekin omakohtaisesti.

Vierailija
45/51 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisin voimin. Ihan kotimaisin voimin mua on ahdisteltu ja kahdesti raiskattu vuodesta 1978. Olin tuolloin 12-vuotias.

Vierailija
46/51 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitäiskö teiltä miehiltä poistaa kivekset, auttaisko se?

Ap rölläilee muna pystyssä raiskausuutisille. Olet osa ongelmaa, et sen ratkaisua.

Vierailija
47/51 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun raiskaus avioliitossa oli eduskunnan käsittelyssä 1990-luvulla, hämmentävän moni maalaisliittolainen, kepulainen ja KD:n edustaja  oli sitä mieltä, että se kuuluu normaaliin avioelämään. Raiskaus avioliitossa kiellettiin rikoslailla vasta v. 1994

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008064411.html

Ihan suotta ap muna kourassa ylistät itseäsi vaikka kaikki näkevät, että asenteesi on raiskarin asenne. Vihaat naisia syistä jotka vain itse tiedät, mutta joilla ei ole mitään tekemistä naisten kanssa.

Vierailija
48/51 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on taksikuskit olleet vähän pervon maineessa, tiedetään, että suharit diggaa rasvaisista jutuista ja makkarasta. Eri asia jossain perähikiällä, jossa pari kuskia, siellä ne on olleet kaikkien tuntemia ja arvostettujakin tyyppejä ennen eikä mainetta ole ollut vara menettää.

Vierailija
49/51 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyin 1997. Suomalaiset miehet ovat ahdistelleet eniten, etenkin silloin 9-17 v tienoilla.

Taksilla olen matkustanut kolme kertaa ja kokemukset ovat olleet ok. Ensimmäisellä kerralla kuski oli mukava kantasuomalainen nainen, toisella kantasuomalainen mies joka oli järkyttynyt siitä että minulla oli ranne auki (hups) ja matka päivystykseen. Kolmannella kerralla oli oma lapsi mukana ja kantasuomalainen kuski oli vähän jännä keski-ikäinen mies, mutta päästiin perille.

Bussissa joskus on kuski huutanut minulle asiattomasti, oli venäläistaustainen.

Koskaan ei ole ulkomaalaiset miehet minua ahdistelleet julkisella paikalla tai liikennevälineissä. Kantasuomalaiset keski-ikäiset miehet sen sijaan ovat.

Riippuu paljolti siitä, missäpäin Suomea asuu. 

Vierailija
50/51 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhannen viikkovauhtia suorittaa suomalaismies. Ja tämä on vain jäävuoren huippu. Onneksi nykyään raiskataan miehiäkin, asia tulee tutuksi persutrolleillekin omakohtaisesti.

Poliisin seri-tilastot kertovat muuta. Ulkomaalaisten yliedustus määräänsä nähden on huikea. Mutta tämänhän sinä tiesitkin, et muuten persua huutaisi. 

Vierailija
51/51 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi ihmiset eivät käytä uberia. Kuskin henkilöllisyys on aina tiedossa ja hinnassa ei tulla huijatuksi. Kuskit ovat pääsääntöisesti ulkomaalaisia mutta niin ne ovat taksi helsingissä ja lähitaksissakin. Autoksi saat sellaisen kun haluat maksaa, otat halvimman ja voit saada vanhemman auton ja premium black saat uuden auton jossa voit itse kertoa etukäteen toivotusta lämpötilasta ja haluatko/et halua keskustella kuskin kanssa niitä näitä.

Nyt en ymmärrä millä tavalla Uperin taksi on turvallisempi, jos tiedän kuskin henkilöllisyyden etukäteen? Tämä on vähän sama kuin turvakameroiden uskotaan estävän rikoksia  

Ei se sitä mahdollista raiskausta estäisikään, mutta sen tehneen kuskin henkilötiedo

Hyvä et sulla on noin loistava pärstätuntemus, meillä kaikilla ei ole tuollaista luksusominaisuutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi