Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset lemppaavat hyvän miehen niin matalalla kynnyksellä? Tulin taas jätetyksi

Vierailija
20.10.2025 |

ihan yhtäkkiä ilman varoitusmerkkejä. Syy: "valehtelu". Olin 10 kuukauden ajan kelvannut täydellisesti sekä seurustelu- että avokumppanina, kunnes tuli ilmi, että olin Tinder-profiilissa muuntanut pituutta +5 senttiä ja ikää -5 vuotta. Mikä siinä yllätti, kaikki miehet tekevät niin. Sekä pointti on se, että tämän 10 kuukauden aikana ei oikea pituuteni eikä ikäni ei sitten käytännössä vaikuttanut ei sitten ei mihinkään. Paperilla onkin sitten tämä iso juttu. Haloo naiset!!!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä tapauksessa pitäisi jättää, vaan jatkaa hyvin alkanutta parisuhdetta.

Vierailija
2/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD Meisten "hyvä" on naisen roskiskamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu paskaa 🥱 Saat säälistä 1/5

Vierailija
4/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pituus ei kiinnosta hevon perseen vertaa ja ikäkään ei ole mitenkään ehdoton. 

Mutta valehtelu asioista on sellainen, jota en katsele. Jos treffikumppani valehtelee IKÄNSÄ, niin mieleen tulee vaan, että mitähän kaikkea muuta on mahtanut valehdella. Nimensä? Työnsä? Väittänyt olevansa sinkku vaikka on naimisissa?

Parisuhde perustuu luottamukselle. 

Vierailija
5/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pituus ja ikä ei ole ne syyt miksi sinut jätettiin, vaan se epärehelisyys niiden suhteen. Epärehellisyys ei monen mielestä lukeudu "hyvän miehen" piirteisiin

Vierailija
6/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon oppina seuraavalla kerralla 

Onhan tuo vähän kyseenalaista että vasta nyt  hylkäsi sen takia. Vieläkö se sinun profiilisi siellä roikkui ja miksi  ? Minä kyseenalaistan enemmän sen,  jos se siellä vielä oli,  että miksi !

Vierailija
7/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä mies" ei tarkoita miestä, joka valehtelee heti kättelyssä.

Ja "taas"... jos tämä on tapahtunut ennenkin, niin etkö jo vähitellen opi olemaan tekemättä sitä?

Vierailija
8/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on perseestä jos tuollaisia asioitakin valehdellaan, ilman mitään syytä. Se kertoo susta että ei suhun voi luottaa missään asiassa, ei edes siitä että jos sanot että on kaunis ilma, kyllä siinä toinen joutuu katsoa ikkunasta ja varmistaa että sataako vai paistaako. Täys paskiainen. Mitä itse tuumaat jos muija valehtelee jopa ikänsä, ja vielä noin paljon? Sulle voi sitten valehdella kaiken muunkin?

Vierailija
9/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ikä muka tullut missään vaiheessa ilmi 10 kuukauden seurustelun aikana? Taitaa olla provo tämäkin.

Vierailija
10/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vale on huono lähtökohta parisuhteelle. Mitä jos nainen olisi valehdellut ikänsä -5 ja painonsa -10? Tai vaikka entisten määrän, eihän tuollainen pikkuvale sun mukaan mitään kuulemma muuta. 

Vierailija
11/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ikä muka tullut missään vaiheessa ilmi 10 kuukauden seurustelun aikana? Taitaa olla provo tämäkin.

No ei se välttämättä tule, jos ei ole ihan nuorista kyse

Vierailija
12/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valehtelee jo noin pienistä asioista niin mistä muusta sitten valehtelee myös? Pienestä valheesta se yleensä alkaa... 

Vierailija
13/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää idiootit oikein kuvittelee?

Se ikä tulee joka tapauksessa ilmi jossain vaiheessa.

Miksi helvetissä se pitää alunperinkään valehdella?

Vierailija
14/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo noin 40 vuotias mies, enkä eläessäni ole ollut parisuhteessa  Kieltämättä, joskus on käynyt mielessäni, että valehtelisin parisuhdehistoriani toiseksi, kun sen verean olen "jo" kohdannut hämnentäviä ja vähän ikäviäkin asenteita itseäni kohtaan kun tämän asian olen rehellisesti ja avoimesti kertonut; vastauksena kysymykseen. - Sen verran arka asia tämä "kokemattomuuteni" on, että en tapaa sitä itse juurikaan tuoda esille.

Ei ikisinkkuus ole kuutenkaan mikään tavoitteeni, enkä osaa pitäänitseäni sen paremmin eksoverttina kuin intro -verttina, vaan enempi jotain näiden ääripäiden väliltä.  

En myöskään omaa uskoa tai aatetta, jika estöisi tai olisi estänyt esiaviolliset suhteet. 

En myöskään ole aseksuaali tai homo, joka toivoisi enempi kulissia kuin parisuhdetta naisen kanssa. 

Totta puhuen kokisin minäkin ennakkoluuloja, jos kohtaisin itseni kaltaisen naisen, joka olisi yhtä "kokematon" 

En kuitenkaan ole valehdellut, enkä aio jatkossakaan valehdella historiaani toiseksi. 

Ensinnäkin, mitä se muuttaisi?

Toiseksi millainen ihminen haluaa rakentaa parisuhteensa tai edes elää itsepetoksessa ja perustaen sen valheelle? 

Jos tämän johdosta saan jatkossalin elää sinkkuna, niin mitä sitten? Sinkkuna elosta minulla on jo kokemusta ja parisuhde kumppani olisikin vain enempi bonus.

Mahdollisuusvtehdä kahdesta hyvästä yhdessä parempi. 

Vierailija
15/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisyyden takia sinut jätettiin. Jos kerran valehtelit pituuden ja iän, niin se nainen on alkanut miettimään että mitähän muuta sinä valehtelet.

P.s: Jokainen mies ei niitä valehtele joten turha käyttää sitä puolustuksenasi.

T: M37, en valehtele tinderissä.

Vierailija
16/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen katteltiin valheita sormien läpi. Ei kattella enää vuonna 2025. Yllätyyys!

Vierailija
17/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pitää valehtelua normiasiana ja vielä vähättelee sitä, siinä se turn off on.  Rehellisyys maan perii.

Vierailija
18/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit kertoa tarinassasi siitä hyvästä miehestä, joka tuli jätetyksi. 

Vierailija
19/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pituus ei kiinnosta hevon perseen vertaa ja ikäkään ei ole mitenkään ehdoton. 

Mutta valehtelu asioista on sellainen, jota en katsele. Jos treffikumppani valehtelee IKÄNSÄ, niin mieleen tulee vaan, että mitähän kaikkea muuta on mahtanut valehdella. Nimensä? Työnsä? Väittänyt olevansa sinkku vaikka on naimisissa?

Parisuhde perustuu luottamukselle. 

Just just, ja samaan aikaan te muijat vedätte sellaiset filtterit kuviin niin että näytätte pari kymppisiltä misseiltä.

Se mikä tulee treffeille on sitten what you see is what you get.

Näin tässäkin tapauksessa.

Joten. Miksi on täysin eri juttu?

Vierailija
20/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi tullut? Käykö naiset miehen lompsan läpi heti kun se nukahtaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi