Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies (58v) tyhjensi tyttäremme ASP-tilin 22v Kolumbialaisen "missin" takia. Elämäni on ohi.

Vierailija
20.10.2025 |

En voi hengittää. 30 vuotta avioliittoa heitettiin eilen roskakoriin.

Mieheni (58v) ilmoitti rauhallisesti, että hän on löytänyt elämänsä rakkauden tinderistä - 22-vuotiaan kolumbialaisen tytön.

Näin kuvat. Tyttö näyttää suoraan missikilpailusta tai musiikkivideolta repäistyltä. Täydellinen vartalo (selvästi leikelty), pitkät hiukset, kaikki tehty viimeisen päälle. Hän on kaikkea sitä, mitä minä en enää tässä iässä ole.

Mutta pahin isku tuli tänään. Olemme säästäneet 20-vuotiaalle tyttärellemme ensiasuntoa varten rahastoihin lähes syntymästä asti. Yhteensä noin 50 000 euroa.

Mies oli myynyt rahastot.

Mies on siirtänyt KAIKEN tälle tytölle ja tämän perheelle Kolumbiaan "uuden elämän aloittamiseen" ja jonkun luksusasunnon käsirahaksi heille. Hän on varastanut oman lapsensa tulevaisuuden.

Kun romahdin ja kysyin, miten hän voi tehdä näin meille, ja etenkin omalle tyttärelleen, hän vain kohautti olkiaan. Hänen vastauksensa oli jääkylmä.

Hän sanoi, että suomalaiset naiset ovat "roskaa". Hän sanoi suoraan kyllästyneensä minuun koska olen "pirttihirmu ja ryppyinen kuin rusina", kun tarjolla on "eksoottista nuorta naiskauneutta", joka osaa kohdella miestä kuin kuningasta.

30 vuotta yhteistä elämää, ja nyt minun elämäntyöni ja tyttäreni tulevaisuus käytetään jonkun botox-prinsessan elättämiseen toisella puolella maailmaa. Olen aivan rikki.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njaah ei oikein sytytä tää aloitus varsinkin kun suomessa on sellainen juttu, ettei toisten omaa saa ottaa ihan ilman lupaa. Paitsi tietty kansanedustajien mielestä.

Niinpä. Ihme juttu, jos isällä on käyttöoikeus täysi-ikäisen tyttären tileihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi