Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies (58v) tyhjensi tyttäremme ASP-tilin 22v Kolumbialaisen "missin" takia. Elämäni on ohi.

Vierailija
20.10.2025 |

En voi hengittää. 30 vuotta avioliittoa heitettiin eilen roskakoriin.

Mieheni (58v) ilmoitti rauhallisesti, että hän on löytänyt elämänsä rakkauden tinderistä - 22-vuotiaan kolumbialaisen tytön.

Näin kuvat. Tyttö näyttää suoraan missikilpailusta tai musiikkivideolta repäistyltä. Täydellinen vartalo (selvästi leikelty), pitkät hiukset, kaikki tehty viimeisen päälle. Hän on kaikkea sitä, mitä minä en enää tässä iässä ole.

Mutta pahin isku tuli tänään. Olemme säästäneet 20-vuotiaalle tyttärellemme ensiasuntoa varten rahastoihin lähes syntymästä asti. Yhteensä noin 50 000 euroa.

Mies oli myynyt rahastot.

Mies on siirtänyt KAIKEN tälle tytölle ja tämän perheelle Kolumbiaan "uuden elämän aloittamiseen" ja jonkun luksusasunnon käsirahaksi heille. Hän on varastanut oman lapsensa tulevaisuuden.

Kun romahdin ja kysyin, miten hän voi tehdä näin meille, ja etenkin omalle tyttärelleen, hän vain kohautti olkiaan. Hänen vastauksensa oli jääkylmä.

Hän sanoi, että suomalaiset naiset ovat "roskaa". Hän sanoi suoraan kyllästyneensä minuun koska olen "pirttihirmu ja ryppyinen kuin rusina", kun tarjolla on "eksoottista nuorta naiskauneutta", joka osaa kohdella miestä kuin kuningasta.

30 vuotta yhteistä elämää, ja nyt minun elämäntyöni ja tyttäreni tulevaisuus käytetään jonkun botox-prinsessan elättämiseen toisella puolella maailmaa. Olen aivan rikki.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi se nyt oli tyhjennetty, ASP-tili vai rahasto? Nää on kaks eri asiaa.

(provohan tuo tietysti)

ASP-tilillä oli noin 22 tuhatta euroa. Loput olivat indeksirahastoissa.

No sää olit sellainen pirttihirmu!! Omaa syytäs kun alistit mua jatkuvasti! Ja pitääkö kertoa niistä sun seikkailuista hä hä??

Vierailija
22/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5 🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule ihan oma häpeä jos on tyypillinen ylipainoinen ruma Av-mamma...

Vierailija
24/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aamusatu tälle päivälle!

Vierailija
25/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli muuten sama, mutta mies on 59 v. ja kolumbialainen missi 21 v. 

Vierailija
26/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
27/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan tätä kädet täristen. Teille, jotka huudatte provoa: toivon todella, että tämä olisi paha uni tai sairas vitsi. Mutta se ei ole.

Pahoittelut, avaus oli sekava, koska kirjoitin sen täydessä shokissa.

Miten hän sai rahat? Tämä on se sotku. Rahastot olivat valitettavasti hänen nimissään. Hän on aina hoitanut meidän perheen sijoitukset, ja minä olen ollut tyhmä ja luottanut häneen sokeasti 30 vuotta. Vaikka ne olivat juridisesti hänen, kaikki tiesivät, että ne olivat tyttären pesämuna.

ASP-tili on tyttären (20v) nimissä. Mutta paljastui, että miehellä oli siihen edelleen vanhat käyttöoikeudet ajalta, kun tytär oli alaikäinen. Niitä ei oltu koskaan poistettu. Mies oli siirtänyt rahat sieltä omalle tililleen useassa erässä jo viikkojen ajan ennen kuin kertoi tästä. Tämä oli siis täysin suunnitelmallista.

Viesti 2 kysyi, ovatko he tavanneet. EIVÄT OLE. Tämä on ollut täysin Tinderin ja WhatsApp-videopuheluiden varassa. Mies on nyt ostamassa lentoja Kolumbiaan ensi viikolle "ensitapaamiseen". Siksi ne rahat piti saada heti siihen heidän luksusasuntoonsa.

Kaiken lisäksi mies kertoi, että tämä nainen ei kuulemma edes halua tulla Suomeen, koska on kuullut että täällä on "kylmää, tylsää ja ihmiset ovat epäsosiaalisia ja masentuneita".

Rikosilmoituksesta... Olen aivan lukossa. Tytär on murtunut. Miten voin tehdä rikosilmoituksen oman lapseni isästä? Tuntuu, että jos menen poliisille, tämä kaikki muuttuu lopulliseksi, enkä ole valmis siihen, vaikka järki käskee toimimaan.

En voi unohtaa niitä sanoja. "Pirttihirmu" ja "ryppyinen rusina". En tiedä miten tästä nousee.

Vierailija
28/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt lapsilleen mitään säästää? Pärjätköön omillaan.

Vierailija
29/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli huono provo, todella huono.

Vierailija
30/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan tätä kädet täristen. Teille, jotka huudatte provoa: toivon todella, että tämä olisi paha uni tai sairas vitsi. Mutta se ei ole.

Pahoittelut, avaus oli sekava, koska kirjoitin sen täydessä shokissa.

Miten hän sai rahat? Tämä on se sotku. Rahastot olivat valitettavasti hänen nimissään. Hän on aina hoitanut meidän perheen sijoitukset, ja minä olen ollut tyhmä ja luottanut häneen sokeasti 30 vuotta. Vaikka ne olivat juridisesti hänen, kaikki tiesivät, että ne olivat tyttären pesämuna.

ASP-tili on tyttären (20v) nimissä. Mutta paljastui, että miehellä oli siihen edelleen vanhat käyttöoikeudet ajalta, kun tytär oli alaikäinen. Niitä ei oltu koskaan poistettu. Mies oli siirtänyt rahat sieltä omalle tililleen useassa erässä jo viikkojen ajan ennen kuin kertoi tästä. Tämä oli siis täysin suunnitelmallista.

Viesti 2 kysyi, ovatko he tavanneet. EIVÄT OLE. Tämä on ollut täysin Tinderin ja WhatsApp-v

HUUTONAURUA TYPERÄLLE PROVOLLE :D

Vierailija
31/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä kertomus välttämättä ole mikään provo.

Kyllä mä voin miehenä rehellisesti myöntää, että nuo Brasilian ja Kolumbian naiset on tosi viehättäviä ja varsinkin hyväkroppaisia, muotoja löytyy vyötärö/lantio/peppu mitä ei suominaisilta löydy.

En ikinä lähettäisi rahoja tai lähtisi lentämään noin kauas mutta Suomessa tai Euroopassa voisin tavata ulkomaalaisen naisen.

Vierailija
32/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nainen ollut thaimaasta ??  

Vierailija
33/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolumbialainen 22 tytty. Totuus; 46v Jose

Vierailija
34/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, kyllähän siellä muutama naikkonen on kenelle sitä voisi vähän rahaa lähettää.

Vierailija
35/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se noi ei llut pelkästään miehesi nimissä niin sit teet rikosilmoituksen. Jos taas kokonaan miehen nimissä ja vaan sovittu suullisesti mihin käytetään niin sit valitettavasti hän ne omissa nimissään olevat voi myydä vaikka hulluahan toi on. Mitäs tytär tuohon sanoo isälleen kun kysyy? Samantien keräät kamas ja häivyt tollasen roskan luota ja hommaat kunnollisen miehen. Ja ikiän enää ei rahoja/säästöjä mihinkäan yhteiselle tilille tai pelkästään toisen nimiin.

Vierailija
36/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikkaan se ehtii. Ensin thaimaa, ja nyt sitten kolumbia. Ei sitten tullut mieleen, että tällaisissa tapauksissa asioita ei mentäisi selvittämään netin paskasammioon. Vaan ehkäpä omien ystävien kans puitaisiin asiaa.

Vierailija
37/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne rahat oli teidän yhteisiä, jos olitte aviliitossa ja yhdessä ne säästäneet. Ei väliä, vaikka olis ollut miehen nimissä rahastot. Avioehdolla vain sen voi rajata. Otat asianajajaan yhteyden. 

Vierailija
38/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä tapahtuu, että luulee löytäneen elämänsä rakkauden ja oikeasti on vain rahahuijaus. Siksi provon huutaminen on typerää, sillä huijausten omaiset ovat kärsijöitä. Ja vaikka nyt ei olisi huijaus, että olisi käynyt niin mahtava tuuri apn miehellä, että löytänyt elämänsä rakkauden kolumbiasta, niin joka tapauksessa Ap tarvitsee tukea. T. Aiemmin kommentoinut. 

Sinulle ap, olet shokissa ja siksi asian myöntäminen tekee kipeää. Tyttäresi tekee rikosilmoituksen tuosta asp tilistä, voit auttaa häntä siinä. Sinun on nyt oikeasti järkevin pelastaa itsesi, ja erota. Hankit oman asunnon ja jaatte omaisuutenne, mitä nopeammin hoidat kipeät asiat, sitä nopeammin pääset itse eheytymään. Miehesi voi myös ottaa velkaa ja lähettää niitä eteenpäin, ja nämä huomioidaan mahdollisessa osituksessa, jos olette naimisissa. Siksi on tosi tärkeää, että laitat eron heti vireille. Jos oikeudelliset asiat ei ole sinulle tuttuja, niin ota yhteyttä oikeusaputoimistoon tai eroihin perehtyneeseen juristiin. 

Vierailija
39/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mitä paskaa, eikö ihmisillä ole muuta? Säälittävää. 

Vierailija
40/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASP-tililtä ei voi nostella rahoja pois useassa erässä edes tilin omistaja. Koko tili pitää lopettaa jotta sieltä saa rahat ulos ja se ei onnistu keltään isäpapalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme