Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies (58v) tyhjensi tyttäremme ASP-tilin 22v Kolumbialaisen "missin" takia. Elämäni on ohi.

Vierailija
20.10.2025 |

En voi hengittää. 30 vuotta avioliittoa heitettiin eilen roskakoriin.

Mieheni (58v) ilmoitti rauhallisesti, että hän on löytänyt elämänsä rakkauden tinderistä - 22-vuotiaan kolumbialaisen tytön.

Näin kuvat. Tyttö näyttää suoraan missikilpailusta tai musiikkivideolta repäistyltä. Täydellinen vartalo (selvästi leikelty), pitkät hiukset, kaikki tehty viimeisen päälle. Hän on kaikkea sitä, mitä minä en enää tässä iässä ole.

Mutta pahin isku tuli tänään. Olemme säästäneet 20-vuotiaalle tyttärellemme ensiasuntoa varten rahastoihin lähes syntymästä asti. Yhteensä noin 50 000 euroa.

Mies oli myynyt rahastot.

Mies on siirtänyt KAIKEN tälle tytölle ja tämän perheelle Kolumbiaan "uuden elämän aloittamiseen" ja jonkun luksusasunnon käsirahaksi heille. Hän on varastanut oman lapsensa tulevaisuuden.

Kun romahdin ja kysyin, miten hän voi tehdä näin meille, ja etenkin omalle tyttärelleen, hän vain kohautti olkiaan. Hänen vastauksensa oli jääkylmä.

Hän sanoi, että suomalaiset naiset ovat "roskaa". Hän sanoi suoraan kyllästyneensä minuun koska olen "pirttihirmu ja ryppyinen kuin rusina", kun tarjolla on "eksoottista nuorta naiskauneutta", joka osaa kohdella miestä kuin kuningasta.

30 vuotta yhteistä elämää, ja nyt minun elämäntyöni ja tyttäreni tulevaisuus käytetään jonkun botox-prinsessan elättämiseen toisella puolella maailmaa. Olen aivan rikki.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rahat tai rahastot ovat tyttären nimissä, niin miten mies on päässty niihin edes käsiksi? Tytärhän on jo täysi-ikäinen, ei vanhempien pitäisi päästä enää käsiksi hänen omaisuuteensa. Tyttären tehtävä rikosilmoitus asiasta, jos tämä nyt oikeasti olisi totta eikä provo.

Vierailija
42/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai teet rikosilmoituksen, vaikka kuinka olisi lapsesi isä tai etenkin juuri siksi. 

Toivotaan, että mies itse on kusetuksen uhri ja missi on karvainen äijä. 

Älä puhu miehelle enää mitään muuta kuin osituksen vaatimat asiat ja suojaa kaikki omaisuus. 

Ota yhteys kriisiterapeuttiin, jolla on mielellään myös osaamista narsisteista tai siis pitää olla osaamista päävikaisista ihmisistä, ei mikään lässyttäjä.

Oon pahoillani, mutta uskon elämäsi paranevan, kun pääset miehestä eroon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus olisi totta, niin vähintään se kolumbialainen missi on fiktiota.

Vierailija
44/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitus olisi totta, niin vähintään se kolumbialainen missi on fiktiota.

Se voi olla myös kusetuksen langenneen miehen fiktioksi osoittautuvaa toivetta. 

Vierailija
45/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi se nyt oli tyhjennetty, ASP-tili vai rahasto? Nää on kaks eri asiaa.

(provohan tuo tietysti)

Just oli  lähes identtinen aloitus, mutta siinä rahaa saava nainen oli kotoisin kaukoidästä. Nyt ei voi enää uskoa näitä aloituksia. Rikollisia petkuttajia ja  näille omia rahojaan lahjoittavia ihmisiä on silti oikeasti olemassa. Kenenkään ei pitäisi pelleilymielessä laittaa keksittyjä aloituksia. Säästetään palstatila niille, jotka ovat tosielämässä törmänneet ongelmaan.

Vierailija
46/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten saattaisi menetellä tämä provo, mutta 20-vuotiaan tiliä ei voi tyhjentää kuin se 20-vuotias itse. Tietäisit tämän, jos sinulla oikeasti olisi yli 18-vuotias lapsi. 

Harmi kun et ole oikein omaan elämääsi tyytyväinen ja tarvitsee tällaisia kirjoitella jonnekin vauva-palstalle. 

Vierailija
47/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen se rahasto tai asp oli? Jos täysikäisen tyttären, niin ei onnistu tyhjentäminen :)

Muistuttaa muutenkin liikaa eilistä thaikkutyttöketjua.

Vierailija
48/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se 🤔

Vierailija
49/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolumbialainen 22 tytty. Totuus; 46v Jose

Ja Josen kaverit Pablo, Juan ja Enrico. Joiden nimiä tarinan hölmö ei koskaan tule edes tietämään, ennen kuin päähän ammuttuna on päätynyt rotkon pohjalle.

Ihan ok tarina, tunnetta mukana heti alkulauseessa.

Vierailija
50/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hei rahat! Se muikkeli, ei välttis ole edes olemassa vaan joku Pedro 25v kusetti rahat. Näitä on paljon, kun keski ikäiset ukot menee halpaan ja antaa rahansa " lainaksi" . VATUN URPÅ se sun miehes. Jätä se nyt, pistä pihalle jos on noin v i t u n tyhmä. Se ei tuu saamaan mitään naista sieltä. 

Vierailija
51/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollotiloo ja 0/5

Vierailija
52/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan tätä kädet täristen. Teille, jotka huudatte provoa: toivon todella, että tämä olisi paha uni tai sairas vitsi. Mutta se ei ole.

Pahoittelut, avaus oli sekava, koska kirjoitin sen täydessä shokissa.

Miten hän sai rahat? Tämä on se sotku. Rahastot olivat valitettavasti hänen nimissään. Hän on aina hoitanut meidän perheen sijoitukset, ja minä olen ollut tyhmä ja luottanut häneen sokeasti 30 vuotta. Vaikka ne olivat juridisesti hänen, kaikki tiesivät, että ne olivat tyttären pesämuna.

ASP-tili on tyttären (20v) nimissä. Mutta paljastui, että miehellä oli siihen edelleen vanhat käyttöoikeudet ajalta, kun tytär oli alaikäinen. Niitä ei oltu koskaan poistettu. Mies oli siirtänyt rahat sieltä omalle tililleen useassa erässä jo viikkojen ajan ennen kuin kertoi tästä. Tämä oli siis täysin suunnitelmallista.

Viesti 2 kysyi, ovatko he tavanneet. EIVÄT OLE. Tämä on ollut täysin Tinderin ja WhatsApp-v

Hyvä Ap. Jos asiat ovat menneet niinkuin kerrot, niin tee heti rikosilmoitus poliisille. Voi olla, etteivät he tee mitään ilmoituksen johdosta, mutta tee silti ilmoitus. Netissä tapahtunut tutustuminen, aivan. Todennäköisesti sitä kuvankaunista ihanaa nuorta naista ei ole olemassa. Taustalla on ennemminkin ammatilaisporukka, joka vie rahaa eri puolilla maailmaa asuvilta hyväuskoisilta ihmisiltä. Kauniin naisen sijaan siellä on miehiä tai naisia,jotka istuvat tietokoneen ääressä 12 tuntia vuorokaudessa ja lähettävät liukuhihnalta viestejä, joihin aina joku onneton tarttuu. Joskus tekijät eivät itse ole valinneet sitä uraa vaan he ovat  "rikoksen uhreja". Esim laittomia siirtolaisia, jotka eivät uskalla ilmoittaa oleskelumaan viranomaisille.  Tai heidät on narrattu hyvään työpaikkaan, johon matkustivat ja totuus selvisi vasta perillä. Tekijät voivat itse olla lähes vankina siinä työskentelypaikassa. Näistä asioista on ollut lukuisia uutisia ja dokumenttiohjelmia viime vuosina eri maissa. Siispä Ap, jos aloituksesi on totta, niin pane heti avioero vireille, ota yhteys poliisiin ja lakimieheen. Myös tyttäresi pitää tehdä ilmoitus.

Vierailija
53/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt en kyllä usko. Eikö veljen thaimaalainen tyttis -aloitus olisi riittänyt?

Vierailija
54/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä kertomus välttämättä ole mikään provo.

Kyllä mä voin miehenä rehellisesti myöntää, että nuo Brasilian ja Kolumbian naiset on tosi viehättäviä ja varsinkin hyväkroppaisia, muotoja löytyy vyötärö/lantio/peppu mitä ei suominaisilta löydy.

En ikinä lähettäisi rahoja tai lähtisi lentämään noin kauas mutta Suomessa tai Euroopassa voisin tavata ulkomaalaisen naisen.

Olen kerran jutellut asiallisen  kuusikymppisen miehen kanssa, joka kertoi eräässä tapahtumassa kahvipöydässä, että hän oli joutunut rahapetoksen kohteeksi. Mies oli tutustunut naiseen netissä ja rahaa oli vähitellen mennyt useita tuhansia ennenkuin hän tajusi, että häntä höynäytetään. Miestä hävetti.

Vierailija
55/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rahastot ovat olleet miehen, mutta tyttären asp tilin tyhjennys jos on totta on RIKOS. Eli rikosilmoitusta kehiin...

Vierailija
56/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ei kenelläkään lapsella sovi olla syntymälahjana noin paljon rahaa!

Vierailija
57/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ap rupee kirjoittamaan kirjaa tai muuten jotain järkevää?

Onko putki jääny päälle?

Vierailija
58/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt en kyllä usko. Eikö veljen thaimaalainen tyttis -aloitus olisi riittänyt?

Pitäähän sitä hyvälle provolle tehdä jatko-osia ja spinnooffeja 🤣

Vierailija
59/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ASP-tililtä ei voi nostella rahoja pois useassa erässä edes tilin omistaja. Koko tili pitää lopettaa jotta sieltä saa rahat ulos ja se ei onnistu keltään isäpapalta.

Muutenkin nuo ap:n väitteet ASP-tiliin liittyen on puuta heinää.

Vierailija
60/61 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne rahat oli teidän yhteisiä, jos olitte aviliitossa ja yhdessä ne säästäneet. Ei väliä, vaikka olis ollut miehen nimissä rahastot. Avioehdolla vain sen voi rajata. Otat asianajajaan yhteyden. 

Suomen lain mukaan myös naimisissa olevien rahat ovat vain sen, jonka nimissä ne ovat. Avioliitto ei muuta kenenkään omaisuutta yhteiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi