HS: "R-kioski aikoo sulkea jopa 70 kioskia eli viidenneksen toimipisteistään, pääasiassa maaseudulta"
Käymme läpi jokaisen kioskin, joka häviää rahaa, ja selvitämme, millaisia mahdollisuuksia niillä voisi olla kääntää tilanne jatkossa, Lilius sanoo.
Tämä tarkoittaa yleensä kioskeja, joiden sijainti ei ole hyvä, eli ne eivät ole riittävän vilkkaiden asiakasvirtojen äärellä. Lilius ei suostu ennakoimaan, minne kioskien sulkemiset kohdistuvat.
Valtaosa R-kioskeista sijaitsee Etelä-Suomessa. Helsingissä eniten kioskeja on kaupungin keskustassa. Helsingin ydinkeskustassa toimii ainakin kymmenkunta R-kioskia. Pelkästään päärautatieasemalla ja sadan metrin säteellä kioskeja on viisi.
Kommentit (86)
en jää kaipaaman ylihintaisia tuotteita
Vierailija kirjoitti:
Siihen loppuu huuto-paketit.
Minulla Tori-paketit.
R kaipaisi uudistusta muutenkin, ihan hitsisti ympätty tuotteita ja palveluja kymmenen neliön liiketilaan, ei vaan toimi enää.
Vierailija kirjoitti:
Matkahuolloltahan ne loppuivat jo.
Täältä ne ovat käytännössä jo kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla Tori-paketit.
Minä lähetän Tori-paketit aina Postin kautta.
Kun ärrä myy suklaata alennuksella parasta ennen päiväys jo mennyt. Skeidaa!
Aina ihmetellyt miten ihmisillä on varaa käydä niissä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea pöndeläisille passin hakuun
Pöndellä on ärrät lopetettu jo ajat sitten. Meidän kylän ainut kauppa on enää K ja sieltä saa passin.
Vierailija kirjoitti:
Onnea pöndeläisille passin hakuun
Jos maaseudulla asuvia tarkoitat, niin minä hain passini poliisin noutopisteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla Tori-paketit.
Minä lähetän Tori-paketit aina Postin kautta.
Minäkin lähetän vaikka taksilla kotiovelle, jos ostaja maksaa - harvemmin maksaa. Postilla on ihan sikakalliit hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla Tori-paketit.
Ja minulla. Ärräpussi on ollut halvin tapa lähettää vaatteita. Muut halvat tavat vaativat niin matalaa (3 cm) pakettia, että on vaikea sulloa vaatteita vaadittuun mittaan ja löytää sopivia pakkauksia.
Usein ovat täynnä peliriippuvaisia haisuleita tukkimassa kävelyväyliä, niin, että ei mahdu edes ostoksille. Aika turhia paikkoja.
Asun helsingissä ja kävin ärrällä viimeksi lataamassa bussimatkakorttiani 15 vuotta sitten.
loppuunmyynti
Yksi viiden hinalla
Ei kai mikään liiketoiminta kannata paikoissa joissa asiakkaat muuttaa pois tai kuolee. Lähiöiden ja pienten kuntien väki ei riitä edes koulun tai ruokakaupan kannattavana pitämiseen, saati sitten johonkin satunnaisesti kysyttäviin erikoispalveluihin joista yrittäjä saa minimaalisen katteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla Tori-paketit.
Tori-paketteja voi lähettää myös Postissa ja Matkahuollossa. Huuto-paketteja voi lähettää vain R-Kioskiin.
En ole ikinä ärrää tarvinnut joten terve menoa.