Irttarit oli Prismassa 5.95 eur/kg, ostin kaksi kiloa
Ja myös perjantaina ja lauantaina ostin kaksi kiloa kun oli halpaa
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaisesta määrästä tule jo ällö ja oksettava olo?
[minä vaan kysyn]
Ostin keväällä 12 levyä Fazerin Sinistä suklaalevyä 4kpl/5€ , miksi olisi tullut oksettava olo? Vieläkin on niitä jääkaapissa.
Mielestäni julkinen hammashoito on syytä lopettaa aikuisilta. Ei ole oikein, että rahaa hassataan karkin puputtajien hampaisiin.
Olitko se lihava, keski-ikäinen nainen, joka töni kyynärpäällä lapsia irtokarkkihyllyllä?
Prismasta on ällöä ostaa irttareita, koska kaikki lämii samoilla kauhoilla. Cittarissa puhtaat kauhat saatavilla sentään. En osta koskaan Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[minä vaan kysyn]
Ostin keväällä 12 levyä Fazerin Sinistä suklaalevyä 4kpl/5€ , miksi olisi tullut oksettava olo? Vieläkin on niitä jääkaapissa.
Varmasti näin. Minä kun en makean päälle ymmärrä, niin en sitäkään tajunnut, että sitä pitää oikein varastossakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Prismasta on ällöä ostaa irttareita, koska kaikki lämii samoilla kauhoilla. Cittarissa puhtaat kauhat saatavilla sentään. En osta koskaan Prismasta.
Onko Cittarissa siis kertakäyttöiset kauhat?
Olen ostanut irtokarkkeja viimeksi noin 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni julkinen hammashoito on syytä lopettaa aikuisilta. Ei ole oikein, että rahaa hassataan karkin puputtajien hampaisiin.
Sokeri on sellaista myrkkyä ihmiselle, että ennen kuin hampaat tippuu, niin mieli on masentunut ja kroppa varastoi rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[minä vaan kysyn]
Eihän sitä ostettua ole kaikkea pakko syödä kerralla. Minä pystyn pitämään joulusuklaita kotonani puoli vuotta. Hankin ne hyvissä ajoin ennen joulua ja viimeiset tulee syötyä pääsiäisen aikaan. Ei jokainen syö kymmeniä tai satoja grammoja kerralla. Sitä voi ottaa yhden konvehdin iltapäiväkahvilla ja se riittää oikein hyvin. Edes kolme konvehtia päivässä ei ole liikaa kun ei syö lisättyä sokeria sisältävää saman päivän aikana.
Onnea sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Mulle on ihan sama, maksaako ne 5,95 vai 15,95 kilo. Sen harvan kerran kun ostan, mun pussi maksaa aina reilusti alle 2e.
Olet kyllä hyvä ihminen.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Olitko se lihava, keski-ikäinen nainen, joka töni kyynärpäällä lapsia irtokarkkihyllyllä?
En, minä löin heitä päähän ostoskorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä annettiin takaisinkin. Ne taaperot oikeasti potki sinua kylkiin, kun kaaduit kengännauhoihisi, joita et ylettynyt solmimaan
Vierailija kirjoitti:
Pidän kyllä oman kauhan mukana, ei paljon paina käsilaukussa.
Siis kuka +30v. aikuinen syö irtokarkkeja ja löhöilee sohvalla? Haha
Vierailija kirjoitti:
Olet oksettava
Senkin possu...Panttasit sitten tällaista tärkeää tietoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri veteli kersoja päähän käsi kassaralla, minä ihan vaan perinteiseen tyyliin nyrkillä...ei ne mitään karkkia tartte, karkit on meitä keski-iän ohittaneita varten! No, nyt niillä ei kyllä oo hampaitakaan millä namia mussutella...
Vierailija kirjoitti:
[minä vaan kysyn]
Varmaan jos kerralla syö. Mutta sanoiko ap tekevänsä niin vai oletitko vain?
Jos joku ostaa kahvialesta monta pakettia luullaanko silloinkin hänen juovan kaiken heti? Miksi karkista oletetaan niin?
Onko irtokarkit noin kalliita? Silloin kun viimeksi olen niitä ostanut, olivat tyyliin alle 2€ kilo. Taisi olla Makuuni ja vuosituhannen alkupuoli.
Onhan hän vähintäänkin juuri se hyvä kuluttaja, joka takaa vakaan ja jatkuvan yritystoiminnan.
Sinä taas et kuulu siihen ryhmään. :D
Molempia teitä tarvitaan.