Irttarit oli Prismassa 5.95 eur/kg, ostin kaksi kiloa
Kommentit (62)
En ostanut yhtäkään irttaria prismasta, vaikka kävin pe, la ja su. Näin tarjouksen kyllä, mutta ei yhtään mieleisiä.
En ostaisi irtokarkkeja vaikka olisivat euron/kilo, en ottaisi edes ilmaiseksi. Hygieniasyyt.
glukoosifruktoosisiirappi tekee nannaa elimistölle, samoin elintarvikevärit ja lisäaineet. Mutta ostakaa toki kun HALVALLA SAA.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Mulle on ihan sama, maksaako ne 5,95 vai 15,95 kilo. Sen harvan kerran kun ostan, mun pussi maksaa aina reilusti alle 2e.
Ostin Cittarista 10.95 kilo ja mun karkit maksoivat 1.58e.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi irtokarkkeja vaikka olisivat euron/kilo, en ottaisi edes ilmaiseksi. Hygieniasyyt.
Lapset laittavat maistiaisia suoraan suuhun. Jos ei tykkää, voi karkin laittaa takaisin. Näin on iskä ja äiskä opettaneet.
Mikä ihmeen järki on käydä ostamassa irtokarkkeja tarjouksesta? Osta silloin kun haluat, tai jätä ostamatta. Mutta älä osta siksi, että ovat tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä hauska ilmiö mitä en ymmärrä. Irtokarkit normaalisti joku 8€/kg ja ketään ei ole karkkihyllyllä mutta kun tarjouksessa 6€/kg niin kaikki vauvasta vaariin kauhoo irtokarkkeja! 2€ on se ero ja ihmiset sekoaa täysin!
Ne ovat aina välillä tarjouksessa kun ovat jo kuivahtaneita ja niitä on kähmitty niin pitää saada myytyä ja jotkut hullut onnessaan ostavat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tarjous. Supermarketissa irttarit maksaa jo melkein 12 euroa kilo.
Täällä ovat kyllä 9,90. Mikä on kyllä törkeän kallista. Ennen sai 6,40 kilo ilman rarjouksia. 3,90 tarjouksessa
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen järki on käydä ostamassa irtokarkkeja tarjouksesta? Osta silloin kun haluat, tai jätä ostamatta. Mutta älä osta siksi, että ovat tarjouksessa.
Eikö niitä osteta tarjouksesta siksi, että ovat halvempia? Tietääkseni tarjous tarkoittaa halvempaa hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaisesta määrästä tule jo ällö ja oksettava olo?
[minä vaan kysyn]
Opettele suomea. Ällö ei ole suomen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[minä vaan kysyn]
Ostin keväällä 12 levyä Fazerin Sinistä suklaalevyä 4kpl/5€ , miksi olisi tullut oksettava olo? Vieläkin on niitä jääkaapissa.
Minä ostin syyskuun puolivälissä 66 levyä Fazerin sinistä, kun halvalla sain. Vielä on jäljellä 45 levyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[minä vaan kysyn]
Ällöttääkö toisen murre. Voe tokkiisa
Mitä tehdä sitten, kun läskit av-mammat eivät enää mahdu karkkihyllyjen väliin?
Woltataan tarjousirtokarkit suoraan kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Olet mitä syöt. Hyi helkutti oikeasti.
Ruuassa oli hius!!!
Olenko nyt hius??? 😳😳😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[minä vaan kysyn]
Varmaan jos kerralla syö. Mutta sanoiko ap tekevänsä niin vai oletitko vain?
Hän on kokemusasiantuntija selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[minä vaan kysyn]
Kyölööttää tuollainen eto olento. Kerrassaan ellottaa.
( ja jos et ymmärtänyt, et vain osaa kaunista kieltämme )
Ostin Cittarista ja maksoi 7euroa. Jaettiin neljään osaan. Oppinut ettei kannata liikaa syödä koska muuten oksettava olo.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Cittarista ja maksoi 7euroa. Jaettiin neljään osaan. Oppinut ettei kannata liikaa syödä koska muuten oksettava olo.
Oksettava olo mitä?
Opettele käyttämään verbejä!
Jota av-mammojen pennut ovat käyneet sorkkimassa tahmeilla kätösillään. Kädet ovat ensin käyneet suussa, nenässä ja perseessä.