Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmisiä jotka väittävät etteivät osaa ja sitten kun sanoo todista niin osaavat todella hyvin

Vierailija
19.10.2025 |

Otsikossa kysymys.. tuo on todella raivostuttavaa.. miksi ei vaan voi myöntää että osaa, tai ei ainakaan sitä jatkuvaa no en mä nyt oikein osaa.. .  

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei pidä heti alkuun paljastaa muille kaikkia korttejaan.

Vierailija
2/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista. Joku voi kokea olevansa surkea jossain vaikka olisikin kohtuullisen taitava. Tuntee mahdollisesti ihmisiä, jotka ovat ihan huippuja kyseisessä jutussa ja vertaa itseään näihin.

Mahdollisesti tällä vältellään myös joutumista tekemään jotain, mitä ei vain halua tehdä.

Minkä tyyppisiä juttuja oikein tarkoitit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista. Joku voi kokea olevansa surkea jossain vaikka olisikin kohtuullisen taitava. Tuntee mahdollisesti ihmisiä, jotka ovat ihan huippuja kyseisessä jutussa ja vertaa itseään näihin.

Mahdollisesti tällä vältellään myös joutumista tekemään jotain, mitä ei vain halua tehdä.

Minkä tyyppisiä juttuja oikein tarkoitit?

En mitään tarkoittanut. Elämä on tehty vain hyvännäköisille. 

Vierailija
4/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha .. kusettaa siis.. onneks ei tartte kenenkään hyvännäköisen persettä nuolla. Oksettava oot

Vierailija
5/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto

Vierailija
6/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niiden sulle pitää mitään todistaa?

Vierailija
7/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto

Ei kun en nää mitään pointtia kiduttaa ja laihduttaa kun olin pelkkää paskaa normipainoisenakin!!!!!! Ja olen aina epäonnistunut kaikessa.. kerran ei koskaan onnistu miksi yrittäis yhtään mtn !!!! Hyvännäköinen on vain onnistunut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Vierailija
8/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorituspaineet + huono itsetunto itselläni, en usko että osaisin hyvin ja sitten kun teen niin osaankin ja yllätyn itsekkin.

Vierailija
9/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap poikkeavan huono kaikessa, kun muiden heikkoudetkin näyttäytyvät sinulle vahvuuksina?

Vierailija
10/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks niiden sulle pitää mitään todistaa?

En tiedä. Minä vain vihaan hyvännäköisiä yhtä lailla kun he vihaavat ja valehtelevat rumille

Vierailija
11/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap poikkeavan huono kaikessa, kun muiden heikkoudetkin näyttäytyvät sinulle vahvuuksina?

No niin olen olen 1000000 prosenttisen epäonnistuja.. 

Vierailija
12/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on superkova itsekritiikki. Tuntuu ettei mikään riitä koskaan.

Vierailija
13/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorituspaineet + huono itsetunto itselläni, en usko että osaisin hyvin ja sitten kun teen niin osaankin ja yllätyn itsekkin.

No mä tiedän etten osaa niin ei kiinnosta pettyä

Vierailija
14/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan,  mä vain vihaan itteeni ja olen todella raivoissani hyvännäköisille koska mulla ei ole oikeasti mahdollista olla hyvännäköinen!!

15/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on sellaisia että on hyviä kaikessa mihin alkaa. Se tuntuu melkein ylimaalliselta, mutta he itse kokee että eivät osaa sillä eivät ole koskaan opetelleet. Oikea osaaminenhan tulee kokemuksen kautta, joten tämän ymmärtäminen + ehkä epävarmuus yhdessä saa aikaan tuon kokemuksen omasta taitamattomuudesta. Tai pelkkä jälkimmäinen riittää myös, nyt kun tarkemmin ajattelee.

En kyllä jaksaisi raivostua siitä että toinen osaa jonkun asian paremmin kuin odotti. Ellei nyt kyse ole jostain sellaisesta että kanssa-asuja teeskentelee ettei osaa imuroida, laittaa ruokaa, pestä astioita, vetää vessaa...

Vierailija
16/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan,  mä vain vihaan itteeni ja olen todella raivoissani hyvännäköisille koska mulla ei ole oikeasti mahdollista olla hyvännäköinen!!

Vähän kiinnostaa kuinka ruma ihminen sieltä oikein löytyy. Varmaan on se, että tuo asenne rumentaa merkittävästi.

Vierailija
17/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny Lame kirjoitti:

Jotkut on sellaisia että on hyviä kaikessa mihin alkaa. Se tuntuu melkein ylimaalliselta, mutta he itse kokee että eivät osaa sillä eivät ole koskaan opetelleet. Oikea osaaminenhan tulee kokemuksen kautta, joten tämän ymmärtäminen + ehkä epävarmuus yhdessä saa aikaan tuon kokemuksen omasta taitamattomuudesta. Tai pelkkä jälkimmäinen riittää myös, nyt kun tarkemmin ajattelee.

En kyllä jaksaisi raivostua siitä että toinen osaa jonkun asian paremmin kuin odotti. Ellei nyt kyse ole jostain sellaisesta että kanssa-asuja teeskentelee ettei osaa imuroida, laittaa ruokaa, pestä astioita, vetää vessaa...

Niin katos kun ei niiden muiden ole tarvinnut edes opetella

Vierailija
18/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kiinnostaa kuinka ruma ihminen sieltä oikein löytyy. Varmaan on se, että tuo asenne rumentaa merkittävästi.

Kai sä nyt tiedät..minä olen ruma kun en nuole Suomen ykköshoron Tiina forsbyn persettä

Vierailija
19/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä teitä hyvännäköisiä vihaan;!!!!!!!!!!!! Jaksatte vieläkin valehdella ettei ulkonäöllä saa helvetisti etuja

Vierailija
20/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että saa vittuilla myöhemmin muille kun ne ei osaa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi