Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa ihmisiä jotka väittävät etteivät osaa ja sitten kun sanoo todista niin osaavat todella hyvin

Vierailija
19.10.2025 |

Otsikossa kysymys.. tuo on todella raivostuttavaa.. miksi ei vaan voi myöntää että osaa, tai ei ainakaan sitä jatkuvaa no en mä nyt oikein osaa.. .  

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa miinusta kun en rakasta hyvännäköisiä.. varmaan siellä jokainen on joku aaah aaaah 

Vierailija
22/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista. Joku voi kokea olevansa surkea jossain vaikka olisikin kohtuullisen taitava. Tuntee mahdollisesti ihmisiä, jotka ovat ihan huippuja kyseisessä jutussa ja vertaa itseään näihin.

Mahdollisesti tällä vältellään myös joutumista tekemään jotain, mitä ei vain halua tehdä.

Minkä tyyppisiä juttuja oikein tarkoitit?

Tämä juuri. Mun suvussa on paljon amnattikuvataiteilijoita. Tiedän olevani keskivertoa parempi piirtäjä, mutta kun oma verrokki on muodollisen koulutuksen saaneet  amnattitaiteilijat , niin olen kyllä tietoinen siitä, että oma jälkeni on harrastelijan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vastauksia kun lukee niin huh huh kun on sekaisin päästään. Terapia voisi auttaa sinua.

Vierailija
24/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n vastauksia kun lukee niin huh huh kun on sekaisin päästään. Terapia voisi auttaa sinua.

Niin eli valehtelua pitäis kuunnella..  ja sitä pitäisi kuunnella kuin huono ja paska on. Ei kiitos. Ei kiinnosta katteettomat tsempit. 

Vierailija
25/25 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kannustetaan aivan päättömästi kaikkia kaikki pystyy jos haluaa .. mikä näitä vaivaa