Minulta puuttuu lokakuun vuokrasta 130€. Mistä saisin apua?
Lokakuun tuet eivät riittäneet. Olen joutunut käymään ruokajonossa. Mistä saisi puuttuvan vuokran? Kuinka helposti tulee häätö, jos vuokra jää maksamatta??
Kommentit (58)
Ei tuommoisesta mitään häätöä tule, vaatii vähintään 2kk rästin että vuokrasopimus voidaan purkaa.
KONALAN JAUHELIHAMIES JANKUTUS POIS
Oletko nainen? Silloin istut vastauksen päällä.
Ota yhteyttä vuokranantajaan
Ja ehdota jos vois maksaa ens kuussa? Onnistuisko?
Kysy suoraan vuokranantajalta, voitko maksaa puuttuvan osan myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies
Ap
Etkö voi lainata joltain läheiseltä tai tutulta. Tai koeta tehdä vuokranantajan kanssa sopimus, että maksat rästin viimeistään ensi kuun vuokran yhteydessä. Joka tapauksessa aovi asiasta vuokranantajan kanssa.
Töihin. Siivousta, vanhusten hoitoa, haravointia...
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi lainata joltain läheiseltä tai tutulta. Tai koeta tehdä vuokranantajan kanssa sopimus, että maksat rästin viimeistään ensi kuun vuokran yhteydessä. Joka tapauksessa aovi asiasta vuokranantajan kanssa.
Ne kaikki on jo kaluttu loppuun ja jätetty vipit maksamatta🤣
Vierailija kirjoitti:
Töihin. Siivousta, vanhusten hoitoa, haravointia...
Alapeukkua tuli heti. Ei tietenkään ole vaihtoehto. Ylläri.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuommoisesta mitään häätöä tule, vaatii vähintään 2kk rästin että vuokrasopimus voidaan purkaa.
Ja virallinen häätö saattaa kestää vuodenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies
Ap
No kyllä monet miehet siitäkin maksaa, että pääsee ryppyreikää rassaamaan. Ja myös jotkut naiset ostavat seksipalveluita.
Diakonia voi auttaa, minullakin he maksoivat 130€ sähkölaskun ja sain 60€ lahjakortin kauppaan.
Pitäisikö sun saada eri asunto. Mistä. Silti kalliit laskut, jos leikkuri tai liian pieni tuki. Kiristävät ihmisiä, jolloin perustulo parempi?
Tämä ei voi olla mahdollista, sillä Suomessa lasketaan, että ihminen elää 500 eurolla kuussa, ja siihen päälle on mahdollista hakea vielä asumistuki.
Et ole sitten maksanut sitä suurinta laskua heti, kun Kelan raha tulee tilille? No. Opitpahan tästä.
Voit yrittää sossua.