Lista hallituksen onnistumisista
Rohkeesti tänne listaa! En aloita, koska en keksi mitään onnistumista botox Riikan, ja lapasen sekoiluista.
Kommentit (232)
Ainakin kasvattanut tavallisissa kansalaisissa toivottomuutta ja itsemurhien aktiivista suunnittelua. Petteri kyllä osasi nätisti puhua Trumpille, että jäänmurtajakaupat tuovat toivoa suomalaisille, kun ollaan kärsitty ruslandian hyökkäyksestä Ukrainaan. Eri asia sitten, toteutuuko aiesopimus oikeasti ja kuinka monta supisuomalaista jäänmurtajien rakentaminen todella työllistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus on onnistunut ajamaan enemmän ihmisiä kodittomiksi.
Joo se on hallituksen vika kun narkki on itse sössinyt asiat ja on koditon.
voi sinua aikuista lasta.
Kutsutko mummoja ja pappoja narkeiksi?
Omistusasunnon yleistä asumistukea ei saanut enää vuoden 2025 alusta alkaen. Vuoden 2024 joulukuu oli viimeinen kuukausi, jolta tukea saattoi saada omistusasuntoon. Tämä koskee osakeasuntoja, omakotitaloja ja kaikkia muita omistusasuntoja.
ja valtion vika kun mummolle ja papalle ei ole elämän aikana työt maistunut.mun vanhemmat saavat ihan työeläkettä ja maksaa asumisensa itse ja vielä matkustelee.
Mites sun työt?
Työni menee ihan hyvin. Ei mulla ole ongelmia rahan kanssa. Työssäni kohtaan kuitenkin paljon henkilöitä, joilla ei mene hyvin ja joita hallituksen tekemät leikkaukset koskettavat henkilökohtaisesti.
Mutta eipä sua kiinnosta oikeasti, haluat vaan päästä solvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-asunnottomuus lisääntynyt
-työttömyys lisääntynyt
-lasten köyhyys lisääntynyt
- valtion velka lisääntynyt
- ihmisten luottamus tulevaisuuteen vähentynyt
- ihmisten kulutus vähentynyt
Tuossa nyt muutama näin aluksi.
Pysytäänpä otsikon aiheessa
Joo, tyhjää näyttää onnistumiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistusasunnon yleistä asumistukea ei saanut enää vuoden 2025 alusta alkaen. Vuoden 2024 joulukuu oli viimeinen kuukausi, jolta tukea saattoi saada omistusasuntoon. Tämä koskee osakeasuntoja, omakotitaloja ja kaikkia muita omistusasuntoja.
ja valtion vika kun mummolle ja papalle ei ole elämän aikana työt maistunut.mun vanhemmat saavat ihan työeläkettä ja m
Joo ei kiinosta siinä olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja valtion vika kun mummolle ja papalle ei ole elämän aikana työt maistunut.mun vanhemmat saavat ihan työeläkettä ja m
Kutsutko vauvapalstalla persuista jankuttamista työksi .no kyllähän se työstä käy jankuttaa samaa paskaa aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin yhtä hallituspuolueista siksi, että en halunnut intersektionaalisen feminismin ja woken enää paisuvan entisestään.
Hallitus ei ole sitä toimintaa lisännyt, rahaa ei ole tungettu kaikenlaisiin sateenkaari hömppiin ym, joten sen hallitus on tehnyt hyvin.
Nyt kun vielä kerrot mistä sateenkaarihömpästä hallitus on leikannut ja kuinka paljon niin jatketaan sitten keskustelua.
Rakkaat perussuomalaiset ja muut perässävedettävät. Voisitteko vastata sillä uskon, että tästä voisi olla teille hyötyä kun kykenisitte vastaamaan.....
Taas kului tunti, mutta perussuomalaisten vastausta ei vaan kuulu.... onkohan vika ymmärryksessä vai missä.....?
Yhtä pitkä kuin ruotsalaisten sotasankareiden uroteot.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus on mokaillut joo, mutta ainakin presidentti on hyvämaineinen ja saanut huomiota.
Eipä ole pressa paljoa muuta tehnyt kuin pitänyt sotapuheita ulkomailla. Oltaisiin pärjätty ilman koko äijää.
Vierailija kirjoitti:
Suuria omaisuustuloja saavat muuttavat maihin, joiden verotus on matala. Omaisuustuloilla tarkoitetaan esimerkiksi sijoituksista sekä vuokra-asunnoista ja osakkeiden myynnistä saatavia tuloja.
Listan kärjessä ovat Sveitsi, Singapore, Espanja ja Arabiemiraatit.
He joutuu vielä 3 vuotta maksamaan verot suomeen muuton jälkeen. Only in Finland.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ketjussa onkin kuultu jo keskenkasvuisten persutrollien argumentit:
- sossu
- kommari
- vihervassu
- tuki pummi
- marin
- vassu
- vassu sika
- loinen
- paskaloinen
- kela paskiainenToivottavasti pian pääsemme keskustelemaan itse aiheesta.
Ei ole vielä silliksi haukkunut vai oliko se silakka? Joku kala....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ketjussa onkin kuultu jo keskenkasvuisten persutrollien argumentit:
- sossu
- kommari
- vihervassu
- tuki pummi
- marin
- vassu
- vassu sika
- loinen
- paskaloinen
- kela paskiainenToivottavasti pian pääsemme keskustelemaan itse aiheesta.
Ei ole vielä silliksi haukkunut vai oliko se silakka? Joku kala....
Silakkaliike on kyllä ihan vassareiden omakeksimiä juttuja eikä mitään persujen keksintöä.
Pysytäänpä otsikon aiheessa