Minja Koskela mustamaalaa lapsensa isää lapsen synttäri postauskessa
"Rakas lapseni täyttää viisi vuotta ja juhlimme sitä tänään. Olen maailman onnellisin maailman parhaasta lapsesta, jonka tein ihan itse (kyllä, leuhkin tällä loppuikäni). Paljon onnea rakas 5-vuotias E, tuokoon elämä sinulle rauhaa ja rakkautta! En ole mistään niin iloinen kuin sinusta.
PS. Kiitos ex-puoliso @oskarisipola kanssavanhemmuudesta, hyvä neuvo elämässä on ja on ollut että lapsia ei kannata tehdä kusipäiden kanssa."
Jäin sanattomaksi. Miten vastenmielistä. kansanedustajalta.. Puolueen PJ?!
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi hyväntahtoinen kanssavanhemman kehu jossain postauksessa mennä aaveemammoilta noin kovaa ohi 😂
Mitä tarkoittaa kanssavanhempi?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla mustamaalaa? Kiittää vanhemmuudesta ja siitä, että eksänsä nimenomaan ei ole mikään kus i pää
Jos hänellä on vain 1 lapsi, niin miten hän on omamkohtaisesti sisäistänyt neuvon olla tekemättä lapsia kus1päiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kiittää Sipolaa, mutta samalla antaa neuvon, että ei olisi kannattanut itsensä kanssa tehdä lapsia, koska hän(minja) on kusipää.
Vinkiksi äänestäjilleen: älkää tehkö kaltaisteni kusipäiden kanssa jälkikasvua.
Ikäänkuin tarvitsisi erikseen varoittaa.
Miten nämä niin-voimaantuneet ja modernin kaupunkilaiset vasuripomot (Minja, Sofia ja Sanna) onnistuvat olemaan aina niin kolkkoja ja sekoilevat miesten kanssa?
Ei tasa-arvo ole kovuutta ja ivallisuutta.
Tuo nainen saa katsojat ja kanssa ihmiset voivaan pahoin.
No juuri kerrotaan, että mies on kusipää ja MK on kasvattanut lapsen itse. Ettekö osaa lukea.
Entistäkin mauttomampaa.
Jos omaa exäänsä vihaa noin niin paljonkohan vihaa muita miehiä?