Minja Koskela mustamaalaa lapsensa isää lapsen synttäri postauskessa
"Rakas lapseni täyttää viisi vuotta ja juhlimme sitä tänään. Olen maailman onnellisin maailman parhaasta lapsesta, jonka tein ihan itse (kyllä, leuhkin tällä loppuikäni). Paljon onnea rakas 5-vuotias E, tuokoon elämä sinulle rauhaa ja rakkautta! En ole mistään niin iloinen kuin sinusta.
PS. Kiitos ex-puoliso @oskarisipola kanssavanhemmuudesta, hyvä neuvo elämässä on ja on ollut että lapsia ei kannata tehdä kusipäiden kanssa."
Jäin sanattomaksi. Miten vastenmielistä. kansanedustajalta.. Puolueen PJ?!
Kommentit (106)
Mun muistin mukaan talebaneja ei paljoa kiinnostanut maailman perintökohteet tai niiden kunnioittaminen. Tai venäläisiä kiinnosta Ukrainan vanhat rakennukset...
-winner-
Jollain kommarihorolla ottaa tiukille...
Kummallinen, narsistinen postaus, minä minä minä, tein maailman parhaan lapsen, minä tein, ihan itse. Olen maailman onnellisin parhaasta lapsestaKenen lapsi haluaa lukea tuollaista?
Kävin lukemassa ihan Instagramissa. Oli kyllä helkkarin huonosti kirjoitettu :D Tarkoitti siis nähdäkseni, että leikillään kehuu miten "tein tän ihan ite!" lapseen viitaten, ei siis yksin, kuten tuon voisi lukea. Sitten kehuu isää hyväksi vanhemmaksi tehdä yhteistyötä, ja on onnellinen ettei ole tehnyt lasta kpään kans.
Tämä ketju saa jäädä, mutta ans olla jos kritisoi Trumpin demonisointia uutisissa. Ketju poistuu heti.