Olen masentunut ja juon alkoholia joka vloppu. Kysy jotain?
Olen masentunut ja velkaantunut ja juon vaan. En saa naisia. Kysykää jotain?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu kun on sairastunut alkoholismiin?
En osaa sanoa ei ole elämää. Velkaa 45 tuhatta. Työpaikka on.. mut en kiinnosta naisia
Allu tunnistettu! Vinkuvonkuvalivalimies, joka on ruikuttanut ainakin vuodesta 2016.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi käyn baareissa jos saisin naista.
Käypä lihatiskillä kysymässä, saisitko hevonvitun. Niitä jotkut teurastamot toimittaa tilauksesta. "Naista" sinä et tule saamaan koskaan. Nainen on elävä ihminen, kokonainen ja sinua ylempi ja parempi.
Jos en saa naista selvä.. käyn huorissa ja maksan, seksiä mies haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaako nainen ongelmasi?
Kyllä kaipaan naista?
Miksi vastaat kysymykseen kysymyksellä etkä rehellisesti kuin mies? Oletko joku vassarireppana?
Ap on persu-Allu. Etkö sinä Allua tunnista? Postilla töissä, vähän kalju, vähän mahaa, tyhmä kuin Sebastian Tynkkynen.
Vierailija kirjoitti:
Allu ei saa naista🤔
Ihanko ei saisi juoda alkoholia, kuule aika monet nuoretkin naiset juo alkoholia ja yli 40 v
Vierailija kirjoitti:
Olen komea ja pitkä.
Et ole. Olet punajuurenvärinen, turvonnut, kalju juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaipaan naista?
Miksi vastaat kysymykseen kysymyksellä etkä rehellisesti kuin mies? Oletko joku vassarireppana?
Ap on persu-Allu. Etkö sinä Allua tunnista? Postilla töissä, vähän kalju, vähän mahaa, tyhmä kuin Sebastian Tynkkynen.
niin mitä sitte vaikka olen? miksi haukut minua? en ole sentää työtön, mitä sitte jos olen tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
En kysy mitään, mutta totean että alkoholi auttaa vain hetkeksi, mutta pahentaa masennustasi.
Kokemuksesta voin vahvistaa.
Käytin vuosi vuodelta enemmän alkoholia, kunnes huomasin että olen aamuisin suorastaan paranoidissa olotilassa: uskoin että kaikki vihaavat minua ja että olen ihan paska. Päätin, että on pakko tehdä jotain.
En lopettanut juomista kokonaan, mutta vähensin merkittävästi, ainakin yli 90%. Viimeksi join alkoholia viime lauantaina, mutta sitä edellisestä kerrasta on kaksi kuukautta aikaa. Juopottelun jälkeen muistui taas se paranoidinen olo, ja voi olla ettei taas tarvitse tänä vuonna juoda, mutta en lupaa mitään. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että olo on parantunut parin vuoden aikana merkittävästi. Työt sujuvat, rahakin riittää paremmin, ihmissuhdeasiat ok. Viinan himo tuskin koskaan menee pois, mutta se ei enää hallitse elämää ja valveillaoloaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen komea ja pitkä.
No mitä sitte vaikka olen, ei kiinnosta mitä mieltä olet.
ihanko mies ei saa juoda alkoholia minä ainaski juon ja olen tehnyt virheitä kyllä.. sentää on vakituinen työ haha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimivaa, koska alkoholi aiheuttaa masennusta. Sinulla on aina hyvä syy juoda, koska käytät alkoholia.
No baarissa ne naiset on!!!
Harrastuksissa ne ovat. Alkoholittomissa harrastuksissa monet jopa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen komea ja pitkä.
No mä olen kaunis, vaalea, pitkähiuksinen ja pyöreävatsainen nainen, jota sä et koskaan tule saamaan koska olet kusenhajuinen juoppo paska ja tyhmä kuin saatanan saapas :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen komea ja pitkä.
No mä olen kaunis, vaalea, pitkähiuksinen ja pyöreävatsainen nainen, jota sä et koskaan tule saamaan koska olet kusenhajuinen juoppo paska ja tyhmä kuin saatanan saapas :D
Mulle on ihan sama mitä sä ajattelet musta, ei kiinnosta vaikka kuinka ajattelisit että olen tyhmä velkaantunut juoppo koska mä en huolisi sua koskaan :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen komea ja pitkä.
Mulle on ihan sama mitä sä ajattelet musta, ei kiinnosta vaikka kuinka ajattelisit että olen tyhmä velkaantunut juoppo koska mä en huolisi sua koskaan :DD
Sä olet aivan hirvee nainen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen komea ja pitkä.
vOISIN SYLKEE SUN PÄÄLLE SANOIT NIIN ILKEESTI MINUSTA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen komea ja pitkä.
Eikä näköjään kiinnosta, mitä mieltä naisetkaan on. Moni on kertonut, mutta et vaan tajua. Mitäs helvettiä sitten edes kyselet?
Käypä lihatiskillä kysymässä, saisitko hevonvitun. Niitä jotkut teurastamot toimittaa tilauksesta. "Naista" sinä et tule saamaan koskaan. Nainen on elävä ihminen, kokonainen ja sinua ylempi ja parempi.