Olen masentunut ja juon alkoholia joka vloppu. Kysy jotain?
Olen masentunut ja velkaantunut ja juon vaan. En saa naisia. Kysykää jotain?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu kun on sairastunut alkoholismiin?
En osaa sanoa ei ole elämää. Velkaa 45 tuhatta. Työpaikka on.. mut en kiinnosta naisia
Elämäsi on tällä hetkellä sekaisin. Työ on fiksun tyypin merkki naisten mielestä. Jätä alkoholi, alkuun vähennä ja kasvata itsehillintää sitä kohtaan. Mene velkasaneeraukseen, pyydä siis neuvoja. Naisen löydät varmasti kun kehität itseäsi, hanki harrastus, sen kautta saat kavereita ja naiset pitää miehistä joilla on kavereita ja muutakin elämää kuin sohva ja olut. Lemmikki on plussaa mutta vain jos osaat huolehtia siitä hyvin ja mikset osaisi, eläin tuo rakkautta elämään. Käyttäydy naisille hyvin. Kaikkea hyvää sinulle!
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu kun on sairastunut alkoholismiin?
En osaa sanoa ei ole elämää. Velkaa 45 tuhatta. Työpaikka on.. mut en kiinnosta naisia
Elämäsi on tällä hetkellä sekaisin. Työ on fiksun tyypin merkki naisten mielestä. Jätä alkoholi, alkuun vähennä ja kasvata itsehillintää sitä kohtaan. Mene velkasaneeraukseen, pyydä siis neuvoja. Naisen löydät varmasti kun kehität itseäsi, hanki harrastus, sen kautta saat kavereita ja naiset pitää miehistä joilla on kavereita ja muutakin elämää kuin sohva ja olut. Lemmikki on plussaa mutta vain jos osaat huolehtia siitä hyvin ja mikset osaisi, eläin tuo rakkautta elämään. Käyttäydy naisille hyvin. Kaikkea hyvää sinulle!
T. Nainen
No mä en ehkä pääse velkajärjestelyyn ja mua haukutaan yksinkertaiseksi ei tätä elämää kestä.
Korkoineen velka 70 tuhatta... tuntuu paskalta. Vaikka työpaikka. Muut saa naisia. Mä en kelpaa.
Toimivaa, koska alkoholi aiheuttaa masennusta. Sinulla on aina hyvä syy juoda, koska käytät alkoholia.
Tuntuu pahalta kun en ole ruma ja olen pitkä. Mut kaikki muut saa naisia mä olen ulkopuolinen.. kaipaan läheisyyttä ja semmosta mut en vaa ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Toimivaa, koska alkoholi aiheuttaa masennusta. Sinulla on aina hyvä syy juoda, koska käytät alkoholia.
No baarissa ne naiset on!!!
Luulisi et pitkät miehet viedään käsistä. En tajua naisia. Monet haluaa pitkän.. kai sit oon poikkeus
Vierailija kirjoitti:
Ennen kelpasin ja sain yöseuraa baarista
Sinne baariin ja naisiinko ne rahat liukeni?
Mä olin 30 v menin vaa baariin niin sain yöseuraa helpommin kun nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kelpasin ja sain yöseuraa baarista
Sinne baariin ja naisiinko ne rahat liukeni?
No tuhansia on menny baareihin, mut on peliongelmaa hävinny 20 tuhatta euroa
Mikset tapa itteäs heti?
Ai niin, ei sun tartte vastata. Vastaus on: koska kerjäät huomiota ja nautit kurjuudestasi, luuuuuuuuuseri.
Tuntuu et koko elämä on pilalla ei jää töistä rahaa mitää kätee 100 euroa kk millä elää kk aivan kauheeta, toiset ajaa hienoilla autoilla mä en saa niinku mitää korkoja lainassa on yli 20 tuhatta euroa ja lainaa muutenkin 45 tuhatta
Surullista. Lisäksi alkoholi on todella huono lääke masennukseen. Opioidit ja ADHD-lääkeet sen sijaan oikeasti auttavat siihen.
Siksi käyn baareissa jos saisin naista.