Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kämpästä näkyy vastapäätä olevan talon kämppiin ja heillä valoja päällä. Ihmettelen mitä kaikkea ihmiset oikein hääräävät - kaikki näkyy!

Vierailija
18.10.2025 |

Keksitkö?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksinkö mitä? 

Ihmettelen ihmisiä, joita ei häiritse olla näytillä, ja ehkä vielä enemmän niitä, jotka katselevat muiden tekemisiä noin...

Keittiön ikkunasta näkyy paljon muiden ikkunoita. Monesta näkyy sisälle mutta en tod ala kyyläämään tapahtuuko niissä mitään. Mun mielestä vähän sairasta kyylätä ihmisiä.

Mutta tajuatteko että niitä sairaita ihmisiä on jotka kyylää, ei ne minnekään katoa kun sanoo että on sairasta kyylätä. Ja olette aika erikoisia jos ei haittaa kun sairaat ihmiset kyylää.

Vierailija
22/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi välttyä näkemästä kun vastapäinen talo on rakennettu liian lähelle. En kyylää mutta kun se on niin lähellä niin en välty näkemästä. Talot on täynnä 'liian pieniä' kämppiä ja niissä joku outo rumba - asukkaat vaihtuu usein? Eräs naapuri sanoi kerran että tiedänkö että noissa taloissa asuu vain rikollisia=???? Jotain huumejuttuja voisi hyvinkin olla niissä meneillä.

Joissakin asunnoissa on pienet parvekkeet tai ranskalaiset parvekkeet. Kerran kesällä joku pariskunta piti pienellä parvekkeella ehkä noin 3-4 vuotiaita kahta lasta parvekkeella ilman housuja ja ihmettelin kyllä että mitä on meneillään - täysin sopimatonta. Lapset siinä sitten juoksentelivat peput paljaana=????

Sitten kerran joku äijä istui ranskalaisen parvekkeensa läheisyydessä ja 'leikki' elimillään ja toiminnasta päätelleen filmasi itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua häiritse jos joku näkee että laitan ruokaa tai puuhaan omiani. 

No ei tietenkään, suorastaan haaveilet siitä että joku näkee.

Vierailija
24/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän kiikaroit. Mä kävin just vessassa ja vaatteita en ole koko päivänä pukenut. Mä pyllistän sulle kun seuraavan kerran menen tuon ison ikkunan ohi.

Huom, siitä näkyy kumpaankin suuntaan. 

Vierailija
25/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menee verhot ja kaihtimet kiinni kun alkaa hämärää olemaan ulkona. Kyllä sen sanon että jonkun sortin itsensä esittelijä täytyy olla jos yhtään haittaa että on itse ulos päin kuin jossain yksisuuntaisessa näyteikkunassa.

Vierailija
26/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksinkö mitä? 

Ihmettelen ihmisiä, joita ei häiritse olla näytillä, ja ehkä vielä enemmän niitä, jotka katselevat muiden tekemisiä noin...

Keittiön ikkunasta näkyy paljon muiden ikkunoita. Monesta näkyy sisälle mutta en tod ala kyyläämään tapahtuuko niissä mitään. Mun mielestä vähän sairasta kyylätä ihmisiä.

Mutta tajuatteko että niitä sairaita ihmisiä on jotka kyylää, ei ne minnekään katoa kun sanoo että on sairasta kyylätä. Ja olette aika erikoisia jos ei haittaa kun sairaat ihmiset kyylää.

No ei haittaa. Tunnen sen kyylääjän naapurit ja hommaamme sille häädön. Sehän on muutenkin runkkarin maineessa.

Vierailija
27/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän kiikaroit. Mä kävin just vessassa ja vaatteita en ole koko päivänä pukenut. Mä pyllistän sulle kun seuraavan kerran menen tuon ison ikkunan ohi.

Ei kuules näy jos kyylän puolella on hämärää ja siellä sisätiloissasi valoisaa, sanoohan sen järkikin.

Vierailija
28/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin menee verhot ja kaihtimet kiinni kun alkaa hämärää olemaan ulkona. Kyllä sen sanon että jonkun sortin itsensä esittelijä täytyy olla jos yhtään haittaa että on itse ulos päin kuin jossain yksisuuntaisessa näyteikkunassa.

Kun asuu kolmannessa kerroksessa ja se "kyylääjä" on vähintään sadan metrin päässä niin aivan sama mitä sinä mun verhoistani tuumit. Mä en sulje niitä kuin uutenavuotena, kun en tykkää siitä välkkymisestä.

Vierailija
29/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksinkö mitä? 

Sinä olet aika erikoinen jos sua haittaa mielikuvituskyylääjät. Sanoisin, että hiukan vainoharhainen.

Vierailija
30/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä näet heidät, he näkee sinut.

Mietis nyt vielä? Toisella valot päällä, toisella ei. Kumpi näkyy?

Vierailija
31/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuules näy jos kyylän puolella on hämärää ja siellä sisätiloissasi valoisaa, sanoohan sen järkikin.

Kattele poika kun et muuhun kykene :D Sanoohan sen järkikin, että sulla on siitä vajausta. Järjestä.

Vierailija
32/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä näet heidät, he näkee sinut.

Mietis nyt vielä? Toisella valot päällä, toisella ei. Kumpi näkyy?

Onko sulla joku tirkistelyfetissi, yksinäinen raukka? Mitä sä yrität tuolla jankutuksellasi, saada mut muuttamaan käytöstäni tai pelkäämään tms.? Ehei, sä oot nolo :D Mä uin mökilläkin alasti vaikka vatarannalla on väkeä. Jos ne haluaa katsoa, katsokoon. Jos ne ei halua katsoa, ei tartte. Mutta en muuta mitään sun takiasi.

Vierailija
33/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaikki verhot edessä ikkunoissa kesät talvet eli kämpissä pimeää. Sekin panee ihmettelemään.

Vierailija
34/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi epämiellyttävää, jos ulkoa näkisi asuntooni sisään. Ilmeisesti jonkinlainen trendin poikanen olla ilman verhoja ja kaihtimia. 

Ajattele kaikkia akvaarioasuntoja. 

Vierailija
35/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön nyt munasillaan mandariinia kämpillä. Pitää tuulettaa paikat treenin jälkeen. En usko, että kukaan kiikareilla katsoo vastapäisestä talosta. Jos katsoo, niin ei haittaa, koska kroppa on tikissä.

Vierailija
36/36 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta muiden tekemiset. Minua saa katsoa, muttei koskea (kuka vain). N50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä