Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka nauttii kun saa kostettua?

Vierailija
18.10.2025 |

Hän saa siis siitä oikeasti tyydytystä itselleen. Mitä inhottavammin saa kostettua, sitä parempi mieli hänelle siitä tulee. 

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostan kertomalla totuuden mahdollisimman moneen paikkaan :)

Vierailija
142/154 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hänen olevan kovinkaan järkevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko

Säälittävä

Mahdollisesti narsistisia piirteitä ja/tai psykopatiaan taipuvainen.

Vahingonilo on asia erikseen, se on terve tunne. 

Mutta jos on pitkään etsinyt tapaa kostaa ja esim. maalittanut jotakin tiettyä ihmistä ja käyttänyt toisia ihmisiä tähän, niin he ovat rikollisia. Ja rikoksesta jää aina kiinni, jossain vaiheessa. 

Vierailija
144/154 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä!

Turpiin vaan, oppiipahan olemaan.

Vierailija
145/154 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun saan kosteutta kyllä

Vierailija
146/154 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melko normaaliahan tuo.

Vierailija
147/154 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kiusaajalle. Taitaa tehdä ihan hyvääkin maistaa sitä omaa soppaa. Heh heh!

En ymmärrä ihmisiä, jotka ovat ilkeitä ja kiusaavat muita. Sitten kun joku kostaa...ollaan ensimmäisenä parkumassa ja huutamassa vääryyttä.  Katse peiliin ja sieltä aloittelen 

Vierailija
148/154 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostan kertomalla totuuden mahdollisimman moneen paikkaan :)

Kun jankutat asiaa tarpeeksi kauan, siitä tulee sinun totuutesi. 

Vierailija
149/154 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän on oikeuslaitos. Sen soisi hoitavan tehtävänsä. Onko sekin kostamista? Itse ainakin toivoisin, että rikoksia tehneet joutuvat rikosoikeudelliseen vastuuseen, lähinnä siksi, että muuten rikoksia tehtaillaan vain koko ajan lisää ja lisää. Lopulta elämme anarkiassa.

Mitään itse suunniteltuja kostoja en kannata, siitä tulisi helposti loputon koston kierre. Asioihin voisi sekaantua kostajan ja kostettavan lähipiiriä ja loputon kehä olisi valmis. Joillakin ryhmillähän onkin tällainen koston periaate, mutta mielestäni se ei kuulu sivistysvaltioon.

Vierailija
150/154 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on sekaisin. Ja tällaiset näkevät yleensä kostoa joka puolella muuallakin, esim. se että jos nainen suojelee itseään väkivallalta, on heidän mielestään kosto, jne. Sairas ihminen ja sairaat jutut.

Vierailija
151/154 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillähän on oikeuslaitos. Sen soisi hoitavan tehtävänsä. Onko sekin kostamista? Itse ainakin toivoisin, että rikoksia tehneet joutuvat rikosoikeudelliseen vastuuseen, lähinnä siksi, että muuten rikoksia tehtaillaan vain koko ajan lisää ja lisää. Lopulta elämme anarkiassa.

Mitään itse suunniteltuja kostoja en kannata, siitä tulisi helposti loputon koston kierre. Asioihin voisi sekaantua kostajan ja kostettavan lähipiiriä ja loputon kehä olisi valmis. Joillakin ryhmillähän onkin tällainen koston periaate, mutta mielestäni se ei kuulu sivistysvaltioon.

Raisauksista tuomitaan 15% eli 85% ei tuomita. Ei tässä maassa voi luottaa miehiin eikä oikeuteen.

Vierailija
152/154 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raisauksista tuomitaan 15% eli 85% ei tuomita. Ei tässä maassa voi luottaa miehiin eikä oikeuteen.

Tarkoitatko, että oikeuteen viedyistä raiskaussyytteistä menee läpi vain 15 %? Aika karua jos näin on. Epäilen kuitenkin, että olet sekoittanut asiaan nekin raiskaukset joita ei koskaan edes viedä oikeuteen tai edes ilmoiteta missään.

Vierailija
153/154 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että oikeuteen viedyistä raiskaussyytteistä menee läpi vain 15 %? Aika karua jos näin on. Epäilen kuitenkin, että olet sekoittanut

Tehdyistä raiskauksista tuomioon johtaa 15%. Puolet tippuu siinä, että ilmoituksia ei tehdä koska uhrin tila ja prosessin raskaus sekä lisäväkivalta uhrille. Puolet näistä putoavat tutkimattajättämispäätökseen. Puolia näistä ei tuomita. 15% on ystävällinen arvio. 

Vierailija
154/154 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että oikeuteen viedyistä raiskaussyytteistä menee läpi vain 15 %? Aika karua jos näin on. Epäilen kuitenkin, että olet sekoittanut

Ei se ole mitään sekoittamista. 100% rikoksista pitäisi tuomita. Se että 15% saadaan tuomittua on täysin ala-arvoinen lukema ja suuri syy tähän on poliisissa ja kulttuurissa yleisesti elävä naisviha, joka johtaa mm. uhrin lisähäpäisyyn. R aiskatut naiset pelkäävät nostaa syytteitä - ovathan he jo uhreja, miksei tekijä toistaisi hirviötekojaan tai tekisi jotakin muuta? Puhumattakaan lääkärien, oikeuslaitoksen, ym. asenteista, sen kuuntelusta että traumaa vähätellään, tekijä valehtee oikeudessa ja häntä puolustetaan... Puolustavatko edes naisen läheiset tätä, vai pitävätkö tätä ongelmana? 

Suomi on käsittämättömän naisvihamielinen maa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan