Mitä ajattelet ihmisestä, joka nauttii kun saa kostettua?
Hän saa siis siitä oikeasti tyydytystä itselleen. Mitä inhottavammin saa kostettua, sitä parempi mieli hänelle siitä tulee.
Kommentit (154)
En usko hänen olevan kovinkaan järkevä.
Heikko
Säälittävä
Mahdollisesti narsistisia piirteitä ja/tai psykopatiaan taipuvainen.
Vahingonilo on asia erikseen, se on terve tunne.
Mutta jos on pitkään etsinyt tapaa kostaa ja esim. maalittanut jotakin tiettyä ihmistä ja käyttänyt toisia ihmisiä tähän, niin he ovat rikollisia. Ja rikoksesta jää aina kiinni, jossain vaiheessa.
Hyvä hyvä!
Turpiin vaan, oppiipahan olemaan.
Nautin kun saan kosteutta kyllä
Kuulostat kiusaajalle. Taitaa tehdä ihan hyvääkin maistaa sitä omaa soppaa. Heh heh!
En ymmärrä ihmisiä, jotka ovat ilkeitä ja kiusaavat muita. Sitten kun joku kostaa...ollaan ensimmäisenä parkumassa ja huutamassa vääryyttä. Katse peiliin ja sieltä aloittelen
Vierailija kirjoitti:
Kostan kertomalla totuuden mahdollisimman moneen paikkaan :)
Kun jankutat asiaa tarpeeksi kauan, siitä tulee sinun totuutesi.
Meillähän on oikeuslaitos. Sen soisi hoitavan tehtävänsä. Onko sekin kostamista? Itse ainakin toivoisin, että rikoksia tehneet joutuvat rikosoikeudelliseen vastuuseen, lähinnä siksi, että muuten rikoksia tehtaillaan vain koko ajan lisää ja lisää. Lopulta elämme anarkiassa.
Mitään itse suunniteltuja kostoja en kannata, siitä tulisi helposti loputon koston kierre. Asioihin voisi sekaantua kostajan ja kostettavan lähipiiriä ja loputon kehä olisi valmis. Joillakin ryhmillähän onkin tällainen koston periaate, mutta mielestäni se ei kuulu sivistysvaltioon.
Että on sekaisin. Ja tällaiset näkevät yleensä kostoa joka puolella muuallakin, esim. se että jos nainen suojelee itseään väkivallalta, on heidän mielestään kosto, jne. Sairas ihminen ja sairaat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Meillähän on oikeuslaitos. Sen soisi hoitavan tehtävänsä. Onko sekin kostamista? Itse ainakin toivoisin, että rikoksia tehneet joutuvat rikosoikeudelliseen vastuuseen, lähinnä siksi, että muuten rikoksia tehtaillaan vain koko ajan lisää ja lisää. Lopulta elämme anarkiassa.
Mitään itse suunniteltuja kostoja en kannata, siitä tulisi helposti loputon koston kierre. Asioihin voisi sekaantua kostajan ja kostettavan lähipiiriä ja loputon kehä olisi valmis. Joillakin ryhmillähän onkin tällainen koston periaate, mutta mielestäni se ei kuulu sivistysvaltioon.
Raisauksista tuomitaan 15% eli 85% ei tuomita. Ei tässä maassa voi luottaa miehiin eikä oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raisauksista tuomitaan 15% eli 85% ei tuomita. Ei tässä maassa voi luottaa miehiin eikä oikeuteen.
Tarkoitatko, että oikeuteen viedyistä raiskaussyytteistä menee läpi vain 15 %? Aika karua jos näin on. Epäilen kuitenkin, että olet sekoittanut asiaan nekin raiskaukset joita ei koskaan edes viedä oikeuteen tai edes ilmoiteta missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että oikeuteen viedyistä raiskaussyytteistä menee läpi vain 15 %? Aika karua jos näin on. Epäilen kuitenkin, että olet sekoittanut
Tehdyistä raiskauksista tuomioon johtaa 15%. Puolet tippuu siinä, että ilmoituksia ei tehdä koska uhrin tila ja prosessin raskaus sekä lisäväkivalta uhrille. Puolet näistä putoavat tutkimattajättämispäätökseen. Puolia näistä ei tuomita. 15% on ystävällinen arvio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että oikeuteen viedyistä raiskaussyytteistä menee läpi vain 15 %? Aika karua jos näin on. Epäilen kuitenkin, että olet sekoittanut
Ei se ole mitään sekoittamista. 100% rikoksista pitäisi tuomita. Se että 15% saadaan tuomittua on täysin ala-arvoinen lukema ja suuri syy tähän on poliisissa ja kulttuurissa yleisesti elävä naisviha, joka johtaa mm. uhrin lisähäpäisyyn. R aiskatut naiset pelkäävät nostaa syytteitä - ovathan he jo uhreja, miksei tekijä toistaisi hirviötekojaan tai tekisi jotakin muuta? Puhumattakaan lääkärien, oikeuslaitoksen, ym. asenteista, sen kuuntelusta että traumaa vähätellään, tekijä valehtee oikeudessa ja häntä puolustetaan... Puolustavatko edes naisen läheiset tätä, vai pitävätkö tätä ongelmana?
Suomi on käsittämättömän naisvihamielinen maa.
Kostan kertomalla totuuden mahdollisimman moneen paikkaan :)