Kehtaisitko käydä ostamassa kaupasta vain yhden tomaatin?
Jos se unohtui etkä tosiaan nyt tarvitse kuin sen yhden, erästä ruokaa varten jossa annosten päälle paloitellaan vähän tomaattia.
Kommentit (80)
Ostaisin kilon tomaatteja. Heittäisin loput pois, jos en käyttäisi kuin yhden.
Massia riittää!
Vierailija kirjoitti:
Massia riittää!
Itse ainakin yksin asuvana mitoitan melko tarkasti ostokseni. Ruokahävikkiä ei paljoa tule. En esimerkiksi näe järkeä ostaa jotain 500 g:n sipulipussia jos tarvitsen sillä hetkellä vain yhden. En tiedä onko niille lähiaikoina käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Itsepalvelukassalla voi maksaa myös pienen tomaatin
Voihan sen maksaa ihan tavallisellakin kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepalvelukassalla voi maksaa myös pienen tomaatin
Voihan sen maksaa ihan tavallisellakin kassalla.
No se se vasta kehtaamista vaatiikin, mennä tavalliselle kassalle yhden tomaatin kanssa... itsepalvelukassalla nyt vielä kehtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksat itsepalvelukassalla niin tulee hälytys koska on "liian halpa" punnittava tuote. Sitten vartija tulee ja taluttaa sinut takahuoneeseen kaikkien nähden.
Höpöhöpö. Tomaatti painaa enemmän kuin pieni chili ja hyvin olen saanut chilin läpi kassalla.
Mitähän muuten tapahtuisi, jos asiakas menisi kassalle ostamaan yhden tuorechilin ja sille olisi tulostunut 0-hintainen etiketti? Jos maksaisi vain sen chilin :D Muiden ostosten joukossa se voisi mennäkin, mutta mitenhän siihen kaupassa suhtaudutaan, jos sen saa käytännössä ilmaiseksi? Ei kai asiakasta voi pakottaa ostamaan useampaa chiliä jos ei ole tarvetta?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, olen tehnyt niin useasti koska olen köyhä. Saatan ostaa yhden omenan, yhden banaanin ja yhden perunan.
Yksi peruna olisi vähän nolo. Omena ja banaani voivat vaikka olla eväitä työpaikalle
Ostin kassin. Myyjä kysyi vain tämä. Sanoin että ostokset eri kassalla maksettuna, kun myyjä lähti sieltä pois.
Jos ei ole liian pitkä matka kävellä niin kehtaahan sitä.
Ketä kiinnostaa ostatko yhden tai yksitoista. Ei ketään,
Kehtaa ostaa kaupasta kaikkia tuotteita, mitä siellä myydään. Yhden tai useamman kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että puolet kansasta syö mielenterveyslääkkeitä ja on sairaseläkkeellä, kun nämä murheet painavat mieltä.
Suomessa ehkä tomaatin ostamistakin hävetään, jossain Espanjassa elämäniloiset ihmiset eivät ota tätä elämää niin vakavasti. Mutta kun asuu Suomessa niin sopeutuu häpeämään vaikkei periaatteessa olisikaan sen luontoinen ihminen
En ymmärrä kysymystä. Miksi ET kehtaisi? :O
Mä kävin joskus ostamassa isommasta ruokakaupasta (jossa oli tuorekalatiski) 2 silakkaa! Halusin siis kokeilla, syökö meidän silloinen kissa kalaa.
En ymmärrä miksi olisi noloa??
Vierailija kirjoitti:
Massia riittää!
Et osta. Et käy kaupassa. Äiti oven takana tekee puolestasi kaiken. Istut koneella yöt nukut päivät.
Äiti yrittää saada edes sinut suihkuun,huoneesi haisee mädältä kellarilta.
Mitä jos huomenna avaisit oven,kävisit suihkussa,vaihtaisin vaatteet. Avaisit verhot siivoaisit huoneesi. KÄVISIT KAUPASSA!
Miksi ei?
En ymmärrä kysymystä. Jos tarvitset autoon jonkun tietyn spesiaalikokoisen mutterin joka maksaa 0,20 € ja saa paikallisesta liikkeestä, niin tuskin miettisit ilkeääkö pelkästään sitä ostaa ja yrittäisit muutakin ostettavaa keksiä?
Vierailija kirjoitti:
Jos maksat itsepalvelukassalla niin tulee hälytys koska on "liian halpa" punnittava tuote. Sitten vartija tulee ja taluttaa sinut takahuoneeseen kaikkien nähden.
Höpöhöpö. Tomaatti painaa enemmän kuin pieni chili ja hyvin olen saanut chilin läpi kassalla.
Mitähän muuten tapahtuisi, jos asiakas menisi kassalle ostamaan yhden tuorechilin ja sille olisi tulostunut 0-hintainen etiketti? Jos maksaisi vain sen chilin :D Muiden ostosten joukossa se voisi mennäkin, mutta mitenhän siihen kaupassa suhtaudutaan, jos sen saa käytännössä ilmaiseksi? Ei kai asiakasta voi pakottaa ostamaan useampaa chiliä jos ei ole tarvetta?
Minä kerran ostin yhden irtokarkin. Muistaakseni kassa pyöristi sen 5 senttiin...
En ole yhtä tomaattia ostanut, mutta yhden bataatin olen lähikaupasta hakenut.
Pikakassan kautta, niin hyvällä tod.näk pääsee nauttimaan ruumiintarkastuksesta.
Ostaisin kolme tomaattia. Kasviksia kannattaa syödä. Mutta jos on varaa vain yhteen, niin sitten ostaa yhden.
Tämä työttömyys ja yksin oleminen nakertaa mielenterveyttä tosiaan ja saa miettimään mitä ihmeellisimpiä asioita.