Kehtaisitko käydä ostamassa kaupasta vain yhden tomaatin?
Jos se unohtui etkä tosiaan nyt tarvitse kuin sen yhden, erästä ruokaa varten jossa annosten päälle paloitellaan vähän tomaattia.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään. Vaikuttaisi siltä että olen tosi köyhä eikä ole muuhun varaa. Jos unohdan jotain, niin ostan tietysti aina isot satsit kaikkea muuta sen lisäksi että kehtaan kassalle mennä.
Maksa 500e setelillä niin ei tule kenellekään epäselvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asiakas yritti saada punnittua pienen pientä chiliä, tuskaili sen kanssa😡
Eihän yksi sellainen pienen pieni chili painakaan niin paljoa että sille saisi hintaa.
Mitenköhän muuten itsepalvelukassa reagoi sellaisen nollahintaiseen viivakoodiin? Esim. tuollaisesta chilistä? En ole tainnut koskaan kokeilla.
Kyllähän tuo kehtuuttaisi lähteä yhtä tomaattia hakemaan. Mutta ehkä vinkkupullo kylkeen niin ei ole ihan hukkareissu.
Olen ostanut kerran yhden ainoan Avocadon ja vain yhden Sitruunan. On hävettänyt kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, olen tehnyt niin useasti koska olen köyhä. Saatan ostaa yhden omenan, yhden banaanin ja yhden perunan.
Monta hedelmää jos jokaista yhden. En oikein kehtaisi ostaa vain yhtä perunaa?
Mä olen joskus ostanut vain yhden perunan, mutta silloin se oli muiden ruokaostosten joukossa. Yksittäin yhden perunan ostaminen olisi kyllä vähän noloa.
Teen tätä ihan jatkuvasti, varsinkin hevi-osastolla kun ei voi olla varma lajikkeen laadusta ja siitä miltä kyseinen sato maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kerran yhden ainoan Avocadon ja vain yhden Sitruunan. On hävettänyt kyllä.
Mikä teitä vaivaa? Miksi häpeätte tällaista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, olen tehnyt niin useasti koska olen köyhä. Saatan ostaa yhden omenan, yhden banaanin ja yhden perunan.
Minäkin olen köyhähkö, mutta enpä ole ikinä ostanut vain yhtä pottua tai hedelmää tai tomaattia. Tai vaivautunut kauppaan tuollaisen takia.
Jännä millaisia ongelmia ihmisillä tuleekaan vastaan.
Ja minä varakas mutta en ylensyöjä. Jos tekee mieli 1 päärynä ja 1 mandariini niin ostan tasan 1 päärynän ja 1 mandariinin.
Kehtaisin mutta en todellakaan viitsi vaivautua lähtemään kauppaan vain sen yhden tomaatin takia.
Kehtaisin. Toisaalta, jos se tulee lähinnä koristeeksi, niin en varmaan viitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän yksi sellainen pienen pieni chili painakaan niin paljoa että sille saisi hintaa.
Hmmm.... Saako sen siis ilmaiseksi? Jos kyllä, tuotahan kannattaisi hyödyntää muissakin tuotteissa. Vähitellen käy hakemassa niin pienen palan inkivääriä tai niin pienen cihlin, ettei tule hintaa ja sitten onkin monelle aterialle ilmaiset mausteet :D
Kuka jaksaa kikkailla noin? Eihän chiliä ja inkivääriä niin paljoa yleensä käytetä että niiden takia konkkaan joutuu.
Yx tomaatti leivällä namia. Mutta myös pelkästään vähän suolaa päälle. Tai sokeria. Tai uunissa. Tyhjennä keskusta ja täytä jollainen sen keskusta mössön kanssa . Tonnikala juusto oliivi. Makrilli. Sekoita mössö sisään ja täyte tomaatti uuniin tai syö kylmänä. Espanjassa opittua. Kun on tullut matkustettua Espanjassa . ( Kiusaajat sanoo tähän et oo matkustanut ).
Vierailija kirjoitti:
Avokado ja sitruuna on hyvä, mutta spagettiin parasta on lime!
Itse en kehtaa ostaa mitään muuta kuin sisäfilettä ja hanhenmaksapalleroita vaikka tulee jo korvista ulos.
No yx mies osti marketissa yhden pienen Tuutti jäätelön. Maksoi 50€ setelillä joten oli rikkomassa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos maksat itsepalvelukassalla niin tulee hälytys koska on "liian halpa" punnittava tuote. Sitten vartija tulee ja taluttaa sinut takahuoneeseen kaikkien nähden.
Yritäpä ostaa liian vähän karkkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.... Saako sen siis ilmaiseksi? Jos kyllä, tuotahan kannattaisi hyödyntää muissakin tuotteissa. Vähitellen käy hakemassa niin pienen palan inkivääriä tai niin pienen cihlin, ettei tule hintaa ja sitten onkin monelle aterialle ilmaiset mausteet :D
Kuka jaksaa kikkailla noin? Eihän chiliä ja inkivääriä niin paljoa yleensä käytetä että niiden takia konkkaan joutuu.
Säästöä se pienikin säästö. Köyhät eivät tätä tajua, vaan ostelevat aina "eihän tää paljon mitään maksa" tuotteita. Varakas säästää ja kerryttää omaisuuttaan pienissäkin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän muuten itsepalvelukassa reagoi sellaisen nollahintaiseen viivakoodiin? Esim. tuollaisesta chilistä? En ole tainnut koskaan kokeilla.
Vaaka ei tulosta hintalappua, jos tuote on liian kevyt. Tiedän kokemuksesta.
Ei ihme, että puolet kansasta syö mielenterveyslääkkeitä ja on sairaseläkkeellä, kun nämä murheet painavat mieltä.
Kehtaisin, mutta eri asia on se, jaksaisinko.