Mis sie asut?
Mie asun Lappeenrannassa ja kävin kesäisin mökilläni kivennavalla ennekuin sota alkoi
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa Kokkola. Se sijaitsee Keski-Pohjanmaalla rannikolla. Haluatko tietää siitä lisää tai valita toisen kunnan?
Hyvä tarkennus! Valitaan sitten varsinainen kunta, ei kaupunki.
Esimerkiksi: Pelkosenniemi.
Se sijaitsee Lapissa, ja on pinta-alaltaan suuri mutta asukasluvultaan pieni kunta. Tunnetaan erityisesti Pyhätunturin läheisyydestä.
Haluatko lisää esimerkkejä tai kunnista jotain erityistä tietoa?
Niin ja on Hulkon Antin syntymäpaikka skulataa skepaa ou jee, olisko kellään tarjota siideriä, on tuo kolkutdonaa melko vähissä nykyään?
Asun tällä hetkellä Kaliforniassa.
Minä asun sellaisessa paikassa minkä nimi on makea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asun Fuengirolassa. Suomesta muutin pois tänne vuonna 2018. Just nyt +25c, onko Suomessa kuinka lämmin?
M38
Vilpoista on, talvea kohti mennään.
Voi ei, koittakaa kestää! :) Mä makaan juuri asuntoni terassilla aurinkotuolissa.
M38
Voi sinua M38, minulle kestämistä olisi maata asuntoni terassilla aurinko tuolissa, ja vielä etelän kuumuudessa. Mutta kivaa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Minä asun sellaisessa paikassa minkä nimi on makea
Karkkilan kirous
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asun Fuengirolassa. Suomesta muutin pois tänne vuonna 2018. Just nyt +25c, onko Suomessa kuinka lämmin?
M38
Voi ei, koittakaa kestää! :) Mä makaan juuri asuntoni terassilla aurinkotuolissa.
M38
Voi sinua M38, minulle kestämistä olisi maata asuntoni terassilla aurinko tuolissa, ja vielä etelän kuumuudessa. Mutta kivaa sulle.
Minä olen normaalipainoinen ja kestän kuumuutta hyvin. Minä tykkään asua täällä lämpöisessä paikassa :)
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Sama kuin tuhat vuotta sitten.
Jotain pysyvää sentään muuttuvassa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on hienonnimisiä paikkakuntia.
Niin on 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M38
Minä olen normaalipainoinen ja kestän kuumuutta hyvin. Minä tykkään asua täällä lämpöisessä paikassa :)
M38
Jääkarhu ei.
Terskanperällä asun. Oulusta 100km etelään.
Now I'll use the English translation. Greetings from the shores of Lake Ladoga! How are you?
Mie asun jo 65 vuotta omistusasunnossani kerros talossa.
Vierailija kirjoitti:
Terskanperällä asun. Oulusta 100km etelään.
Käykkö paljon Pulkkilan hesessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M38
M38
Ai ihan normaalipainoinen , miten se liittyy mitenkään auringossa oloon. Minäkin olen normaalipainoinen, ja en viihdy liian kuuman auringon alla. Se ihana ihmisten erilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raisiossa.
Otan osaa.
Vaatii se tietysti luonnetta että kehtaa myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Mie asun jo 65 vuotta omistusasunnossani kerros talossa.
Onnittelut alkaa sulla olla ikää jo varmaan 99 vuotta.
No mutta, tervepä terve! Siellähän sitä ollaan nyt Raatteen tiellä melkoinen historiallinen paikka, täynnä tarinaa ja hiljaista kunnioitusta. Ja kotona Savon sydämessä Heinävedellä, se vasta onkin kaunis seutu! Järvet, metsät ja se rauha kyllä siinä kelpaa olla juurillaan. Ja Juhani Aho sekä Martti Syrjälä melkoiset miehet molemmat, kulttuurin ja historian väkeviä hahmoja.
Onko reissussa liikkeellä ihan lomalla, muistelemassa menneitä, vai työn merkeissä?