Mis sie asut?
Mie asun Lappeenrannassa ja kävin kesäisin mökilläni kivennavalla ennekuin sota alkoi
Kommentit (148)
Minä asun Fuengirolassa. Suomesta muutin pois tänne vuonna 2018. Just nyt +25c, onko Suomessa kuinka lämmin?
M38
Vierailija kirjoitti:
Suomen eteläisimmässä kaupungissa.
Tallinnassa?
Vierailija kirjoitti:
Raisiossa.
Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen eteläisimmässä kaupungissa.
Tallinnassa?
Moskovassa
Vierailija kirjoitti:
Minä asun Fuengirolassa. Suomesta muutin pois tänne vuonna 2018. Just nyt +25c, onko Suomessa kuinka lämmin?
M38
Vilpoista on, talvea kohti mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuhmossa.
Onko siellä kylmä?
Luodinreikiä puissa, ei muuta.
Vanhoja vai tuoreita?
85 vuotta vanhoja.
Miä asun Jäkessä, mutta olen Kotkasta.
Vierailija kirjoitti:
M38
Täällä Vaasassa on 7 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Voi ei, koittakaa kestää! :) Mä makaan juuri asuntoni terassilla aurinkotuolissa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Miä asun Jäkessä, mutta olen Kotkasta.
Järvenpää vai Jämsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Voi ei, koittakaa kestää! :) Mä makaan juuri asuntoni terassilla aurinkotuolissa.
M38
Nauti sinä lämmöstä. Minä järkkäilen just kaamosvaloja pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Sama kuin tuhat vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M38
Nauti sinä lämmöstä. Minä järkkäilen just kaamosvaloja pihalle.
Minäkin makaan aurinkotuolissa lämpötila -1 astetta,kiikkustuoliin kun menen niin alkaa lämpö nousemaan sinne +22 asteeseen.
Palolehossa mie enkä missään Paraisissa niinkun serkkuni Jaana.
Tässä mie just istun selvittämässä kolaria.
Vaikkapa Kokkola. Se sijaitsee Keski-Pohjanmaalla rannikolla. Haluatko tietää siitä lisää tai valita toisen kunnan?
Hyvä tarkennus! Valitaan sitten varsinainen kunta, ei kaupunki.
Esimerkiksi: Pelkosenniemi.
Se sijaitsee Lapissa, ja on pinta-alaltaan suuri mutta asukasluvultaan pieni kunta. Tunnetaan erityisesti Pyhätunturin läheisyydestä.
Haluatko lisää esimerkkejä tai kunnista jotain erityistä tietoa?
Vierailija kirjoitti:
M38
Ihana aurinkoinen päivä oli tänään. Ei valittamista yhtään, on niin kaunis syksy. En siis kaipaa lämmintä aurinkoa, ihan aurinko riittää . Kesällä olikin liian kuuma. T: n Vilmanstrandista 30 km toiseen suuntaan
Vierailija kirjoitti:
Palolehossa mie enkä missään Paraisissa niinkun serkkuni Jaana.
Miun serkku Timo asuu Parkanossa.
Oon thäl hetkel raatteen tiellä mut itte kotosin oon mie savon sydämestä Heinäveden lakeuksilta Juhani Ahon ja Martti Syrjälän kotikonnuilta rakaspaikka.
Asun Espoossa.