Mitä sanot jos yrityksen / viraston asiakaspalvelussa käsketään ottamaan yhteys sovelluksen kautta etkä halua ladata sellaista?
En käytä sovelluksia. Otin sähköpostilla yhteyden yrityksen asiakaspalveluun virheestä jonka olivat tehneet, sain vastauksi ihmisen kirjoittaman sähköpostin jossa kehotettiin selvittelemään asioita sovelluksen kautta. Kirjoitin ettei sovellusta ole käytössäni ja sain vastaukseksi linkin josta sovelluksen voi ladata... Johan nyt on helvetti että tyyppi ei saman tien voi selvittää asiaa sähköpostin perusteella kun selvästi ymmärsi millainen virhe on kyseessä Asiakaspalvelua... En piruuttanikaan lataa sovellusta.
Kommentit (5)
Sano ettei ole älylaitteita. Että olet kirjaston koneella.
Ihan v i t u n sama, mitä sinä älykääpiö "kapinoit".
Viraston on pakko palvella ilman erillistä sovellusta, yritys voi valita, miten haluaa toimia.
Jos yritys tekee virheen, lähestyn sitä kirjatulla kirjeellä. Ne menevät aina perille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan v i t u n sama, mitä sinä älykääpiö "kapinoit".
Tulikivenkatkuisen vastauksen sinun ihan sama -asenteesi ainakin näytti poikivan...
Näytän niille puhelimeni joka on ihan peruspuhelin.