Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roope Salminen takaisin

Vierailija
18.10.2025 |

Kaipaan ohjelmia joissa Roope oli juontajana. Kuten myyrä. Roope on monilahjakkuus. On laulaja ja näyttelijä ja suomen paras juontaja.

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännipano ja raiskaus on kaksi eri asiaa. Jollekkin yksioikoiselle se on sama asia.

😅🤣😂

Vierailija
102/123 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tälläistä joku toivoo takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaton nepovauva.

Vierailija
104/123 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen tekee elämässään vääryyksiä.  Minä ainakin lukemattomia vuosien varrella.  Olen ottanut niistä opikseni, saanut anteeksi mieheltäni ja ystäviltäni sekä edesmenneiltä vanhemmiltani.  Kuka on täydellinen? 

Vierailija
105/123 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen tekee elämässään vääryyksiä.  Minä ainakin lukemattomia vuosien varrella.  Olen ottanut niistä opikseni, saanut anteeksi mieheltäni ja ystäviltäni sekä edesmenneiltä vanhemmiltani.  Kuka on täydellinen? 

Ei kukaan. Kaikki eivät pyydä anteeksi, valehtelevat, vähättelevät eivätkä ota opikseen. Millaisia ovat sellaiset ihmiset?

Vierailija
106/123 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan. Kaikki eivät pyydä anteeksi, valehtelevat, vähättelevät eivätkä ota opikseen. Millaisia ovat sellaiset ihmiset?

Roope Salmisia

Vierailija
107/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope Salminen ja Lauri Tähkä, kaksi seksuaali rikollista. 

Miksi tää salminen saa olla tvssä ja Tähkä ei. 

Ilman puolustelua Tähkää kohtaan

Salmiselle potkut Myyrä ohjelmasta . Sointu Borg tilalle. Laama ohjelma siirretty sekin pois mtv3 , sub kanavalle. Ei mitään juonto hommia uusin tv ohjelmiin. Lopettaa podcastit koska todellisuudessa niihin ei ole tulijoita. Käytti hyväksi sammunutta ystäväänsä.

Vierailija
108/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeuden edessä asiat selvitetty, niin on sitten mentävä eteenpäin ja annettava mahdollisuus. Samaa ajattelen Sillanpäästä. En itse kummastakaan isommin muuten pidä. Jotain armoa sitä pitäisi nykymaailmassa kuitenkin olla.

Vierailija
109/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen eikös tämä Roope Salminen ole se tuomittu seksuaalirikollinen ?

Vierailija
110/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous oli paras! 

Vierailija
111/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää eniten ilkeät,armottomat ja yksioikoiset ihmiset.Jättäkää.Roope rauhaan . Roope on hyvä ihminen, eikä aina muita tuomitsemassa, niinkuin te.

Vierailija
112/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjaton nepovauva.

Ei ole kovin lahjaton kun noin paljon pyydetty töihin että yli miljoona tilillä...😁😁😁

Vierailija
113/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se roope mitää saanut.  vonkasi kylläkin. Muija muisti asian vasta parin vuode jälkee ja yritti rahastaa.  Jos olisi jatkettu hoviin, juttu ei olisi kestänyt, mutta Roope ei halunnut pitkittää asiaa.  Roope takaisin, huutelijoita löytyy aina.

Vierailija
114/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjaton nepovauva.

Ei ole kovin lahjaton kun noin paljon pyydetty töihin että yli miljoona tilillä...😁😁😁

Sijoittanut niin hyvin että eläisi jo loppu elämänsä tekemättä mitään. 

Vierailija
115/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se roope mitää saanut.  vonkasi kylläkin. Muija muisti asian vasta parin vuode jälkee ja yritti rahastaa.  Jos olisi jatkettu hoviin, juttu ei olisi kestänyt, mutta Roope ei halunnut pitkittää asiaa.  Roope takaisin, huutelijoita löytyy aina.

Miksi se riisui sammuneen naisen alasti ja itsensä? Miksi poistettiin asunnosta?

Vierailija
116/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ihmetyttää eniten ilkeät,armottomat ja yksioikoiset ihmiset.Jättäkää.Roope rauhaan . Roope on hyvä ihminen, eikä aina muita tuomitsemassa, niinkuin te.

Oliko Jammu Siltavuorikin mielestäsi hyvä ihminen?

Vierailija
117/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeuden edessä asiat selvitetty, niin on sitten mentävä eteenpäin ja annettava mahdollisuus. Samaa ajattelen Sillanpäästä. En itse kummastakaan isommin muuten pidä. Jotain armoa sitä pitäisi nykymaailmassa kuitenkin olla.

Mahdollisuus? Pedofiili ja pervous ovat parantumattomia sairauksia. Ne on niillä mielessä aina.

Vierailija
118/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedofiileille armoa? juuri tuollaisten mielipiteiden takia maailma on sairas

Vierailija
119/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän suhteellisuuden tajua ja järkeä päähän : Jammun ja Roopen vertailussa.

Vierailija
120/123 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuus? Pedofiili ja pervous ovat parantumattomia sairauksia. Ne on niillä mielessä aina.

He ovat suomalaisen oikeuden edessä tutkittu ja tuomittu ja annetut tuomiot kärsitty. Eli huolimatta siitä, he ovat lopun elämäänsä cancelloitu? Eikö siis oikeudella ole mitään väliä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi