Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roope Salminen takaisin

Vierailija
18.10.2025 |

Kaipaan ohjelmia joissa Roope oli juontajana. Kuten myyrä. Roope on monilahjakkuus. On laulaja ja näyttelijä ja suomen paras juontaja.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan roopeliini näköjään kutsunut vieraaksi ohjelmaan oman isänsä 😅🤣🤣 ei taida oikein olla tulijoita😂

Vierailija
82/107 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmään häneen välillä omassa kerrostalossani. Mukavanoloinen tyyppi. En tietänyt kuka hän on ennestään kun ekaa kertaa tavattiin joten kohtelin ihan kuten ketä tahansa muutakin ventovierasta ihmistä.

Ole kuitenkin varovainen. Ei sitä taas tiedä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkut maikkarilta 🤣🤣🤣

Vierailija
84/107 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

potkut maikkarilta 🤣🤣🤣

Tv7 seuraavaksi

Vierailija
85/107 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan roope istunut jo tuomion?

Vierailija
86/107 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmään häneen välillä omassa kerrostalossani. Mukavanoloinen tyyppi. En tietänyt kuka hän on ennestään kun ekaa kertaa tavattiin joten kohtelin ihan kuten ketä tahansa muutakin ventovierasta ihmistä.

Menisin varmasti aivan paniikkiin jos tulisi meidän rappukäytävässä vastaan eikä olisi ketään muita paikalla. Kamalaa.

Vierailija
87/107 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomittu seksuaali rikollinen

Vierailija
88/107 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin varmasti aivan paniikkiin jos tulisi meidän rappukäytävässä vastaan eikä olisi ketään muita paikalla. Kamalaa.

Siinä äijässä on jotain kieroa ja pelottavaa.

Vierailija
89/107 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä muutama harva käy haukkumassa Salmista, yhdet ja samat tyypit. Keksikääpä jotain muuta ajanvietettä yksinäiseen elämäänne.  Tämä aihe lienee kaluttu loppuun.  Kiitos.

Vierailija
90/107 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä muutama harva käy haukkumassa Salmista, yhdet ja samat tyypit. Keksikääpä jotain muuta ajanvietettä yksinäiseen elämäänne.  Tämä aihe lienee kaluttu loppuun.  Kiitos.

Taas Roopelta typerä heitto. Mitäs käytit seksuaalisesti hyväksi sammunutta.

Vierailija
91/107 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama?? Ainakin 138 on laittanut nuolen menemään alaspäin. Ei otsikko ainakaan miellytä. 

Vierailija
92/107 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pervo kaverikin otti kantaa. mene eheytys hoitoon äläkä puolustele kaveriasi

Vierailija
93/107 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huume, väkivalta ja seksuaali rikolliset on nyt in. meetoo meni jo

Vierailija
94/107 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milan Jaffin kanssa samaan koneeseen

Vierailija
95/107 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milan Jaffin kanssa samaan koneeseen

Jää muutama muu pervo

Vierailija
96/107 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero äijä ja valehtelija

Vierailija
97/107 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo aika temppu

Vierailija
98/107 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelija myös

Vierailija
99/107 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh!  Jos tuollaisia seksijuttuja olisi ollut jonkun taviksen kanssa, tuokaan nainen ei olisi nostanut mitään metakkaa. Turhaa melua tyhjästä. Kai tässä elämässä voi tapahtua pahempaakin, en ymmärrä miksi pitää jauhaa asiasta vuosikausia. Olen itse nainen ja ärsyyntynyt Salmisen kohtelun puolesta. Jotain Niko Ranta-ahoa palvotaan, vaikka hän on huumebisneksillään aiheuttanua tuhoa ja taatusti kuolemaa. Suhteellisuudentajua toivon.

Ranta-ahon tuomitset mutta et seksuaali rikollista. Olisitko oikeasti tuota mieltä jos olisit ollut Roopen uhrin asemassa?! Mieti vähän mitä puhut ja häpeä.

En häpeä. Salminen ei ole välillisestikään aiheuttanut kuolemia. Olen tuosta naikkosesta ihan samaa mieltä ikuisesti. Kännimuija. Ei kai tavara käytöstä kulu, minä en pidä häntä minään uhrina. Onhan noita j

Minä olen muuten itse nainen, jonka mielestä kännipanoja sattuu itse kullekin. Turha hurskastella. 

Vierailija
100/107 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipano ja raiskaus on kaksi eri asiaa. Jollekkin yksioikoiselle se on sama asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä