Mies menee exän kanssa isoäidin hautajaisiin..
Onko erikoista? Minulle isoäitiä ei koskaan esitelty, hän tosin on ollut hoitokodissa koko 5-vuotta kestäneen suhteen ajan. Ex-vaimo on toki ollut isoäidin elämässä kauemmin, mutta minua ei edes kutsuttu hautajaisiin, menevät vanhan perheen kesken (aikuiset)lapset mukanaan. Itse ajattelisin, että puolison voi ottaa mukaan tällaisiin tilanteisiin, mutta ehkei mies pidä minua puolisonaan..
Kommentit (15)
1/5, uusi tarinakulma mutta huonosti kirjoitettu. Tästä olisi voinut saada hyvänkin provon.
No ei ole minusta outoa, kun on vielä yhteisiä lapsiakin. Itselle olisi ollut outoa mennä paikalle, jos en olisi vainajaa edes koskaan tavannut.
Jokainen tietää mitä tapahtuu kun mummu on kuopattu, nussivat kuin kanit.
Kuinka hemmetin vanha se miehen isoäiti oli? Miehelläsikin täytyy olla jo ikää jos on aikuiset lapset ja sinunkin kanssa jo vuosia seurustellut.
Olisin vaan tyytyväinen, kun ei tarttisi mennä tuntemattoman hautajaisiin. En tosin menisi exänäkään, mutta ihmiset on erilaisia ja jotkut tykkäävät mennä.
Mä en tiiä miksi se exä pyörii jossain määrin mukana kuvioissa. Soittelee välillä ja pitää yhteyttä. Mä en ole mun exän/lasten isän kans missään tekemisissä. Ja olishan mun mies voinut esitellä mut isoäidilleen, oli kuitenkin ihan järjissään kuolemaansa asti
ap
Missaat hyvät ruoat. Se on ainoa syy, miksi ylipäätään itse käyn missään enää-safkat. Ihmiset on ikävä sivujuonne, hautajaisissa tosin mukavasti entinen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Missaat hyvät ruoat. Se on ainoa syy, miksi ylipäätään itse käyn missään enää-safkat. Ihmiset on ikävä sivujuonne, hautajaisissa tosin mukavasti entinen sellainen.
Mutta häntähän ei ole kutsuttu. Sinä ilmeisesti menet kuokkimaan kaikkien häihin ja hautajaisiin. Safkan takia.
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Kunnioita itseäsi vähän, ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta häntähän ei ole kutsuttu. Sinä ilmeisesti menet kuokkimaan kaikkien häihin ja hautajaisiin. Safkan takia.
No omalla kohdallani kyllä yleensä odotan kutsua. Aika harvoin nykyään kutsutaan 🤭
No on vähän outoa