Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee exän kanssa isoäidin hautajaisiin..

Vierailija
26.08.2024 |

Onko erikoista? Minulle isoäitiä ei koskaan esitelty, hän tosin on ollut hoitokodissa koko 5-vuotta kestäneen suhteen ajan. Ex-vaimo on toki ollut isoäidin elämässä kauemmin, mutta minua ei edes kutsuttu hautajaisiin, menevät vanhan perheen kesken (aikuiset)lapset mukanaan. Itse ajattelisin, että puolison voi ottaa mukaan tällaisiin tilanteisiin, mutta ehkei mies pidä minua puolisonaan..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vähän outoa

Vierailija
2/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5, uusi tarinakulma mutta huonosti kirjoitettu. Tästä olisi voinut saada hyvänkin provon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole minusta outoa, kun on vielä yhteisiä lapsiakin. Itselle olisi ollut outoa mennä paikalle, jos en olisi vainajaa edes koskaan tavannut.

Vierailija
4/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietää mitä tapahtuu kun mummu on kuopattu, nussivat kuin kanit.

Vierailija
5/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hemmetin vanha se miehen isoäiti oli? Miehelläsikin täytyy olla jo ikää jos on aikuiset lapset ja sinunkin kanssa jo vuosia seurustellut. 

Vierailija
6/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse haluaisi mennä tuntemattoman hautajaisiin. 

Vierailija
7/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vaan tyytyväinen, kun ei tarttisi mennä tuntemattoman hautajaisiin. En tosin menisi exänäkään, mutta ihmiset on erilaisia ja jotkut tykkäävät mennä.

Vierailija
8/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiiä miksi se exä pyörii jossain määrin mukana kuvioissa. Soittelee välillä ja pitää yhteyttä. Mä en ole mun exän/lasten isän kans missään tekemisissä. Ja olishan mun mies voinut esitellä mut isoäidilleen, oli kuitenkin ihan järjissään kuolemaansa asti

ap

Vierailija
9/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missaat hyvät ruoat. Se on ainoa syy, miksi ylipäätään itse käyn missään enää-safkat. Ihmiset on ikävä sivujuonne, hautajaisissa tosin mukavasti entinen sellainen.

Vierailija
10/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missaat hyvät ruoat. Se on ainoa syy, miksi ylipäätään itse käyn missään enää-safkat. Ihmiset on ikävä sivujuonne, hautajaisissa tosin mukavasti entinen sellainen.

Mutta häntähän ei ole kutsuttu. Sinä ilmeisesti menet kuokkimaan kaikkien häihin ja hautajaisiin. Safkan takia.

Vierailija
11/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Kunnioita itseäsi vähän, ansaitset parempaa.

Vierailija
12/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että... Joku raja sentään.

Vierailija
13/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta häntähän ei ole kutsuttu. Sinä ilmeisesti menet kuokkimaan kaikkien häihin ja hautajaisiin. Safkan takia.

No omalla kohdallani kyllä yleensä odotan kutsua. Aika harvoin nykyään kutsutaan 🤭

Vierailija
14/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä panemiseksi.

Vierailija
15/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Mä en kestäis.