Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt palstalla?

Vierailija
18.10.2025 |

Kerro rehellisesti.

Minä käyn katsomassa kuinka huonosti ihmiset voivat. Se antaa minulle tiedon siitä, etten ole täysin epäonnistunut.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on viihdettä.

Vierailija
22/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee! 🤠🥳🥸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siksi että saisi edes jotain ihmiskontaktia lähipiirin lisäksi että voi edes jotain yrittää jutella.

Vierailija
24/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan joitakin keskusteluja ja otan osaakin. Ne eivät koske politiikkaa tai muita riidanaiheita. Joskus täällä on hauskaa huumoria ja ihan tahatonta komiikkaakin. 

Vierailija
25/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirini oikeassa elämässä koostuu vain akateemisista hyvinvoivista ihmisistä. Kuitenkin epäakateemista aikuisväestöä on yli 80% ikäluokasta. Minua kiinnostaa millä tavalla he elävät ja mistä aiheista ovat kiinnostuneita. Palsta tarjoaa siis ikkunan kuplani ulkopuoliseen maailmaan.

Aivan oikeaa elämää on täälläkin ja hyvinvoivia ihmisiä.

Ihan sieltä sinun kuplastasi kirjoittavia.

Täällä on kaikki, suosittu palsta.

On toki, mutta onhan täällä myös alempien yhteiskuntaluokkien edustajia ja huono-osaisempaa väestönosaa. Mielenkiintoista lukea myös heidän arjestaan.

Vierailija
26/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩:lla ollessa tulee selailtua ja jätettyä 💩:a kommentteja varsinkin vihreistä ja vasemmistosta

Vierailija
27/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankuluksi ja päteäkseni. (edes jossain) 😁👍

Vierailija
28/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että mieheni on DI

Sama

Vierailija
29/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odottelen laivan lähtöä. Ajankuluksi siis.

Vierailija
30/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väsyttää tai on mieli maassa niin en jaksa kuin selata av:ta. Jos olen reissussa tai jotain muuta kivaa tekemistä niin en käy täällä. Kerran vieroitin itseni tästä palstasta enkä käynyt kolmeen kuukauteen. Kunnes sitten raskaassa elämäntilanteessa sorruin tänne taas. Turha tapa minulle tämä palstailu enkä myönnä kenellekään käyväni täällä. 

Vierailija
31/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ou jee! 🤠🥳🥸

Minä käyn tämän takia.

Vierailija
32/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos väsyttää tai on mieli maassa niin en jaksa kuin selata av:ta. Jos olen reissussa tai jotain muuta kivaa tekemistä niin en käy täällä. Kerran vieroitin itseni tästä palstasta enkä käynyt kolmeen kuukauteen. Kunnes sitten raskaassa elämäntilanteessa sorruin tänne taas. Turha tapa minulle tämä palstailu enkä myönnä kenellekään käyväni täällä. 

Aikamoinen tuo 3 kk'n vieroitus. Kokeilen nyt viikkoa, eli ensi la tavataan.

Vierailija
33/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen tuo 3 kk'n vieroitus. Kokeilen nyt viikkoa, eli ensi la tavataan.

Hyvä, minä yritän myös samaa.

Vierailija
34/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käyn täällä nykyään vaan paetakseni raskasta elämää. Somen sijaan täällä on kuitenkin muutakin kuin niitä ihmisten high lighteja, jotka tällä hetkellä saa mut vaan itkemään. En halua kenenkään onnea pois mutta se tuntuu siltä kuin olisin vielä enemmän yksin tässä epätoivoisessa tilanteessani. Siitä en pidä että jotkut pakonomaisesti spämmii tänne pahoja uutisia koko ajan. Haluaisin vaan lukea ja ehkä kommentoida ihmisten oikeaa elämää. Tää on tietynlainen turvasatama. 

Kunpa pääsisin pois tästä kamalasta tilanteesta. Perhehuolia. Joka päivä on väritöntä, huolta ja pimeää tunnelia. :( 

Vierailija
35/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirini oikeassa elämässä koostuu vain akateemisista hyvinvoivista ihmisistä. Kuitenkin epäakateemista aikuisväestöä on yli 80% ikäluokasta. Minua kiinnostaa millä tavalla he elävät ja mistä aiheista ovat kiinnostuneita. Palsta tarjoaa siis ikkunan kuplani ulkopuoliseen maailmaan.

Ei voi olla totta. Tämä palsta siis kertoo sinulle sen kuinka joku ei akateeminen ihminen elää tai mistä he ovat kiinnostuneita? Eikä se että on kouluttautunut ei myöskään kerro mitään siitä että se ihminen voi hyvin. Minä en voi kuin hämmästellä sinunlaisiasi ihmisiä kuinka totaalisen typeriä he voivat olla siitä paremmasta kouluttautumisesta huolimatta. 

Vierailija
36/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikeaa elämää on täälläkin ja hyvinvoivia ihmisiä.

Ihan sieltä sinun kuplastasi kirjoittavia.

Täällä on kaikki, suosittu palsta.

On toki, mutta onhan täällä myös alempien yhteiskuntaluokkien edustajia ja huono-osaisempaa väestönosaa. Mielenkiintoista lukea myös heidän arjestaan.

Älä suotta itseäs alemmaks tunne, tiäks kaikki on samanarvosia, jopa akateemisetkin ;)

Vierailija
37/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta. Tämä palsta siis kertoo sinulle sen kuinka joku ei akateeminen ihminen elää tai mistä he ovat kiinnostuneita? Eikä se että on kouluttautunut ei myöskään kerro mitään siitä että se ihminen voi hyvin. Minä en voi kuin hämmästellä sinunlaisiasi ihmisiä kuinka totaalisen typeriä he voivat olla siitä paremmasta kouluttautumisesta huolimatta. 

Niin. Vietämme usein illanistujaisia akateemisen ystäväporukan kanssa ja keskustelut siellä ovat aivan erilaisia kuin palstalla. Esimerkiksi keskustelu köyhyydestä tai työttömyydestä on täysin akateemisista lähtökohdista ja pyörii taloustieteen teorioiden ympärillä. Palstalla aiheesta puhutaan raikkaan käytännönläheisesti ja omakohtaisesti.

Vierailija
39/39 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen no life :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän