Tein vaimolle yllätyksen. Ostin kukkia ja viiniä. Siivosin ja tein ruokaa
Vaimo tuli ja pimahti. Tein tuon koska olen varmasti pettänyt ja yritän narsistisesti saada itselleni huomiota.
Lähti ovet paukkuen. Ehkä lopullisesti.
En tiedä. Ehkä tuo oli oikea ratkaisu. Jäin tänne kissan kanssa. Mikäs siinä. Kissa sähisee ja kynsii vähemmän kuin vaimo ja tulee nukkumaan viereen yöksi. Onpahan rauhallisempaa.
Kommentit (12)
Etkä silti saanut pillua. Voi, voi.
Kopiot sitten saman shitan eiliseltä ja ajattelit yrittää uudelleen? Olet jopa trolliksi epäonnistunut ja laiska. Säälittävä...
Taas? Olet ilmeisesti todellinen optimisti, kun sama kuvio toistuu päivittäin.
Voitko tulla mun luokse siivoamaan? Itsen en jaksaisi
N
Mä en usko hetkeäkään että vaimo olisi jättänyt kissan.
Vierailija kirjoitti:
Kopiot sitten saman shitan eiliseltä ja ajattelit yrittää uudelleen? Olet jopa trolliksi epäonnistunut ja laiska. Säälittävä...
Mikä sinua vaivaa? Täälläkö ei saa keskustella mistään aiheesta ilman että se käsitetään trolliksi?
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko hetkeäkään että vaimo olisi jättänyt kissan.
Kissa on otettu minun ehdotuksestani
Vierailija kirjoitti:
Taas? Olet ilmeisesti todellinen optimisti, kun sama kuvio toistuu päivittäin.
Edellinen keskustelu poistettiin. Syystä jota en tiedä. Siinä ei ollut mitään väärää jos haluaa purkaa tuntemuksiaan.
EI täällä voi keskustella vakavista aiheista. Teinit tai teinin asteelle jääneet kuvittelevat kaiken olevan trollausta eivätkä ymmärrä mitä kaikkea elämässä voi tapahtua.
Ikävä kuulla. Älä välitä noista kirjoittelijoista.
Kestää aikansa kun tuollaisesta toipuu. Kyllä se siitä muuttuu paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla. Älä välitä noista kirjoittelijoista.
Kestää aikansa kun tuollaisesta toipuu. Kyllä se siitä muuttuu paremmaksi.
Kiitos. Ehkä tämä on tosiaan parempi näin. Suhde on tuntunut jo pitkään rasitteelta. Vaimo on tempperamenttinen aina, mutta tuntuu että tämä luonteenpiirre on voimistunut vuosi vuodelta. Liikaakin.
Tämä. Mies voi asua missä tahansa läävässä, mutta naista varten pitää tehdä asioita, ei itseä.