Naiset, mikä auto miehellä kääntää pään?
Naisilla usein silmää kauniille esineelle niin mikäs auto on sellainen joka kiinnittää huomion?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein mikään,koska miehet tajuaa,ettei naisia autot kiinnosta?Minulla ollut omia autoja 20v saakka se riittää.Auto on sitä varten,että pääsee kohteesta a kohteeseen b.Ovat aika tylsiä kapistuksia.
Kerro kertomatta, että ajat kotterolla :D
Oikeasti erikoisempi auto on kokemus. Ferrari, s mersu yms. Niissa on joko itse ajokokemus( ferrari) tai niin paljon yksityiskohtia/laatua ( mersu) etta kyllä niistä jaksaa innostua vaikkei enään nuori ole.
No kotterolla ajan,enkä halua mitään kallista autoa,rahaa olisi,perin isäni 3v vanhana,siksi en halua näyttää varallisuutta,siitä on niin paljon naljailtu.
Köyhä mies ajaa kallilla ja velkaisella autolla,varakas vanhalla ja käytetyllä autolla.
Ei nainen jaksa innostua mistään auton hienouksista ja nykyajan vempaimista,on sama kuin kysyisi mieheltä mistä käsityöstä tai käsityölangasta pitää? Mies ja nainen on niin kaukana toisistaan,en saa mitään autoista.
60-luvun Jaguarit.
Hilux-äijät ymmärtää laadun päälle.
Mulla on pitkä Hiace (09), miehet kyllä kattelee, moikkailee ja tulee juttelemaan.
Terveisin, Nainen
Ihan sama mikä auto , mutta jos se on kovin sotkuinen sisältä, niin kertoo huonoa miehen luonteesta.
Musta Chevy Impala vm. 1967, eli semmonen millä Winchesterin veljekset ajelivat sarjassa "Supernatural". Tai 60-luvun Volvo Amazon. Myönnetään, em. kohdalla se on se auto mikä kääntää pään. Mies ei kiinnosta hittojakaan 😁
Olin talvella tankkaamassa älyttömän lumipyryn jälkeen ja huoltiksen nurkalla seisoi uudehko kuormaaja kärkiauralla. Kolaamiseen totaalisen uupuneena tuijotin tota ilmestystä ikkunasta kuola varmaan valuen. Sisällä olikin ukko,se kömpi ulos ja meni kai kahville. Kattoi mua virne naamalla koko kävelymatkansa ajan. Aatteli ehkä,et kuolasin sitä.
Eli kuormaaja kärkiauralla. Traktori lingolla. Lava-auto lumilevyllä hyvänä vaihtoehtona 🤤
Ei mikään, nautin ajelemalla omalla autollani, siihen en miestä kaipaa.
Rätti-Sitikka! Vihreä rätti-sitikka!
Kolaroitu, mikään muu ei kiinnitä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Skoda, Kia tai Dacia. Tietää heti että ratissa on kommunisti.
Audi, BMV, tai Volvo tietää että on säännöistä piittaamaton öykkäri.
Vierailija kirjoitti:
Mersu, pemari tai todellakin porsse. Niillä kääntyy pää sioiltaan!
No aika hassua , jos päät kääntyvät siolta😅
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen jaksa innostua mistään auton hienouksista ja nykyajan vempaimista,on sama kuin kysyisi mieheltä mistä käsityöstä tai käsityölangasta pitää? Mies ja nainen on niin kaukana toisistaan,en saa mitään autoista.
Älä höpsi, tykkään autoista ! Itsellä 2 kpl, toinen premium ha ja toinen matkailuauto. Molemmat hintavia
t. Mummo 68v
Vierailija kirjoitti:
Nämä autot eivät käännä päätä, vaan efekti on ennemminkin luotaan pois työntävä: BMW ja Audi
Jahas, itse ajat jollain Toyotan kottterolla, tai Nissalilla
Lada tai joku tosi hassu auto. BMW tai Mersu aiheuttavat pakoreaktion! Tulee heti assosiaatio peräpuskurissa hiissaavasta takakireästä hiillostajasta.
Ei voisi vähempää kiinnostaa, millaisella autolla mies ajaa.