Naiset, mikä auto miehellä kääntää pään?
Naisilla usein silmää kauniille esineelle niin mikäs auto on sellainen joka kiinnittää huomion?
Kommentit (147)
1967 Chevrolet Impala. Suomessa vaan ei taida olla yhtäkään.
Mun prinssini karautti aikanaan mun elämääni valkealla Micralla, jossa oli vaaleanpunaiset vanteet. Se kyllä käänsi päitä.
Ei mikään. Ihan muut asiat kiinnostaa miehessä.
Joku 20-luvun tyylinen auto tai mikä on niin matala, ettei tosikaan, lamborgini?
Wartburg, hakee huomiota äänellä ja tuoksullaan. Ihan kuin naisillakin kopinakengät ja tuoksut ;)
Sellainen, jossa on sininen vilkku. Ei värillä väliä eikä silläkään, ajaako sitä mies vai nainen. Myös sellainen, jossa on sekä edessä että takana toinen auto, joka varoittaa ylileveästä kuljetuksesta.
Ei mikään, en ole kiinnostunut kalliista pippelinjatkeista. Korkeintaan käännän pään poispäin kun näen jonkin typerän pröystäilevän auton.
Vaaleanpunainen, merkki mikä tahansa.
Trabant tms. vastaavanlainen sympaattinen kottero.
LADA 1200L SE ON PARAS SILLÄ SAA NAISIA MYÖS TOISET LADAT OVAT HYVIÄ NAISEN SAANTIIN 1500L JA 1700i KOKEILLA KANNATTAA KOMBI TAI SAMARA
Päät kääntyvät kaikilta kun mies ajaa paikalle polkuautolla. 😂
Viimeksi pään käänsi joulukuussa auto jolle oli laitettu poronsarvet ja punainen nenä koristeeksi. Joku toyota se oli, sininen. Pää kääntyi niiden koristusten takia.
Ei oikein mikään,koska miehet tajuaa,ettei naisia autot kiinnosta?Minulla ollut omia autoja 20v saakka se riittää.Auto on sitä varten,että pääsee kohteesta a kohteeseen b.Ovat aika tylsiä kapistuksia.
Kaikki. Katselen tiella autoja. Uusia, vanhoja, ruttanoita, puunattuja.
Mutta erikoisempi urheiluauto kaantaa kaikkien paat. Lasten, nuorten, aikuisten, vanhusten. Huvittavaa seurata kuinka miehilta taittuu niskat ja kuola valuu ja naiset hymyilee natisti. Ihmiset on tosi pinnallisia vaikka muuta vaittavat.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein mikään,koska miehet tajuaa,ettei naisia autot kiinnosta?Minulla ollut omia autoja 20v saakka se riittää.Auto on sitä varten,että pääsee kohteesta a kohteeseen b.Ovat aika tylsiä kapistuksia.
Kerro kertomatta, että ajat kotterolla :D
Oikeasti erikoisempi auto on kokemus. Ferrari, s mersu yms. Niissa on joko itse ajokokemus( ferrari) tai niin paljon yksityiskohtia/laatua ( mersu) etta kyllä niistä jaksaa innostua vaikkei enään nuori ole.
Pröystäilevä auto kertoo ylimielisyydestä.