Mulla on paha ongelma.
Mulla on vauva, kohta 2 kk, täyimetyksellä. Ja mulla on 10 ylimääräistä kiloa raskaudesta, niin, että mitkään omat vaatteet ei mahdu päälle. Jos yritän syödä kevyemmin, maito vähenee heti. Joten istun kotona imettämssä kun ihmisten ilmoille en voi mennä kun ei ole muita vaatteita kuin jotkut tuulihousut mitkä menee päälle. Uusia en halua ostaa koska tiedän laihtuvani joskus 2 kk kuluttua eikä ylimääräistä rahaa oo, joten istunko täällä kotona tosiaan vielä 2 kk imettämässä?
Kommentit (5)
a) laihduttaisit ja samalla laittaisit vauvan osittain korvikkeelle
b) ostaisit uusia vaatteita parin kuukauden käyttöä varten
c) odottaisit kärsivällisesti siellä kotona
Minä vetäisin ne tuulihousut ja lähtisin menemään. Sen pari kk kyllä kulkee niissäkin.
Vierailija:
a) laihduttaisit ja samalla laittaisit vauvan osittain korvikkeelle
b) ostaisit uusia vaatteita parin kuukauden käyttöä varten
c) odottaisit kärsivällisesti siellä kotona
Osta alennusmyynneistä tai jostain halpiskaupasta parit housut, jotka menee nyt päälle. Ei väliä, vaikkei ole niin hyvälaatuistakaan, kun ei tarvitse kestää kuin pari kuukautta.
Jos kerran imetys sujuu ja vauva kasvaa, niin se on mielestäni tärkeämpää, kun oma ulkonäkö. Varsinkin kun tiedät, että tilanne muuttuu parin kk kuluttua.
Tuulipuvun housut jalkaan ja ihmisten ilmoille. Harvoinpa 2kk vanhan vauvan äisin tarvii sellasissa bileissä käydä, joissa ei voisi esiintyä tuulipuvussa.
Kun tarkastelet tilannettasi vaikka 5 vuoden päästä, ongelma voi tuntua iaka naurettavalta, jos sitä enää muistatkaan.
Pari kuukautta on ihmisen elämässä aika lyhyt aika.
joka päivä. Syöt entiseen tapaan.
Maito ei vähene, mutta kunto kasvaa, etkä tule mökkihöperöksi.
Voipa olla, että kohta mahtuu muutakin päälle.