Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuvat uutiset kumppaniensa tappamista naisista Suomessa :(

Vierailija
17.10.2025 |

Joka päivä näitä tulee. Suomihan on tutkimusten mukaan ollut vuosikymmeniä Euroopan vaarallisin maa naisille. On kyllä outoa ettei tästä poliitikot puhu mitään

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ei satu nyt olemaan arvokas missään suhteessa. Näin se vain on.

Vierailija
62/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei yllätä. Katsoo vaan mitä kommentteja esim Sofia Virta saa suomimiehiltä kun on joutunut lähisuhdeväkivallan uhriksi. Pelkkää vttuilua ja vihaa. 

Sofia Virta on ahdistelija ja pääsi kuin koira veräjästä vain koska on nainen.

Ketähän on ahdistellut? Olet täydellinen esimerkki näistä naisvihaajamiehistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen ei satu nyt olemaan arvokas missään suhteessa. Näin se vain on.

Niin. Ei äitiskään, koska sinut synnytti. 

Vierailija
64/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei yllätä. Katsoo vaan mitä kommentteja esim Sofia Virta saa suomimiehiltä kun on joutunut lähisuhdeväkivallan uhriksi. Pelkkää vttuilua ja vihaa. 

Entisaikaan pahimmat sovinistitkin kunnioittivat edes vähän naisia. Nykymeno on mennyt ihan hulluksi, joillekin naisilla ei ole mitään arvoa.

Vierailija
65/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi tosiaan pysyä sinkkuna. Ja elossa. 

Suoni on todella naisvihamielinen maa. Sillä on pitkät juuret historiassa. Miksi joku vielä ihmettelee sitä, että naiset eivät halua pariutua suomalaisten miesten kanssa?

Vierailija
66/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä näitä tulee

No ei tule. Vuositasolla kumppanin surmaamaksi joutuu keskimäärin 15-20 naista. Vuodessa on 365 päivää. 

Eli näitä tulee joka toinen viikko yks kappale.

Vuodessa on 52 viikkoa ja jos noin 20 naista pääsee hengestään vuoden aikana, se on joka toinen viikko.

Vierailija
67/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vihataan naisia. Tosin kuin esim Italiassa, espanjassa ja kreikassa joissa naisia ja äitejä arvostetaan ja kunnioitetaan. Täällä vaan halveksitaan. Suomalaiset miehet ei ole oikeita miehiä vaan kännisiä surkimuksia jotka purkaa pahaa oloaan naisiin.

Välimeren kulttuuri Suomeen niin ainakin naiset ovat pelastettuja, ketä kiinnostaa tylsät tilastot yms. 

Vierailija
68/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apulaisoikeuskansleri otti aiheen esille keväällä. Antoi toivoa. Ottaen huomioon, että hallituksen naisministerit eivät ole olleet huolissaan.

👌

Vierailija
69/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apulaisoikeuskansleri otti aiheen esille keväällä. Antoi toivoa. Ottaen huomioon, että hallituksen naisministerit eivät ole olleet huolissaan.

👌

Otti esille myös viime viikolla!

Vierailija
70/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse menossa oikeuteen kun olen 2 joutunut sekduaalirikoksen uhriksi. Olen menetyänyt miekentrrveyden ja olen vain nykyään kotona ja käyn terapiassa. Olin töissä jossa meni kivasti mutta nuo tapahtumat lopettivat työelämän.olen myös menettänyt luottamuksen poliisiin. Kun henkilö pyytää tekoa anteeksi viesteissä outoa että henkilöä ei edes kuulla kuin yli vuosi tapahtuneen jälkeen. 

Silti tunnen itseni monesti onnekkaaksi kun sentään kukaan ei ole vielä tappanut.

Kaikenlisäksi olen hirveän ujo,tunnollinen ja ihminen joka ei ole koskaan muille tehnyt pahaa. Olen sina koulut ja työt suorittanut asiallisesti.

Silti munkin elämä on suomalsena naisena tämmöstä vuonna 2025.

Vierailija
71/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei ennenkään ollut hehkeää, silti ne pahimmatkin sovinistit kunnioittivat naisia edes jollakin tasolla. Nykymeno on ihan sairasta enkä usko, että netti on luonut alustan vaan isompi osa miehistä kuin luulisi on mielisairaita.

Eivät kunnioittaneet, niillä ei ollut vaan mitään alustaa saada äänensä kuuluville. 

Vierailija
72/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse menossa oikeuteen kun olen 2 joutunut sekduaalirikoksen uhriksi. Olen menetyänyt miekentrrveyden ja olen vain nykyään kotona ja käyn terapiassa. Olin töissä jossa meni kivasti mutta nuo tapahtumat lopettivat työelämän.olen myös menettänyt luottamuksen poliisiin. Kun henkilö pyytää tekoa anteeksi viesteissä outoa että henkilöä ei edes kuulla kuin yli vuosi tapahtuneen jälkeen. 

Silti tunnen itseni monesti onnekkaaksi kun sentään kukaan ei ole vielä tappanut.

Kaikenlisäksi olen hirveän ujo,tunnollinen ja ihminen joka ei ole koskaan muille tehnyt pahaa. Olen sina koulut ja työt suorittanut asiallisesti.

Silti munkin elämä on suomalsena naisena tämmöstä vuonna 2025.

Olen pahoillani sinun puolestasi. Käy rauhassa terapiassa, hoida itseäsi. Elämä ja maailma eivät mene minnekään, ei ole kiire minnekään. Ehdit palata myöhemmin työelämään.

Kokeile psykofyysistä fysioterapiaa tai keskustele sen mahdollisuudesta hoitavan tahon kanssa. Itseäni auttoi juttelun ohessa ja uskon sillä olleen iso rooli paranemisessani. Jatkoin tiettyjä liikesarjoja terapian jälkeen. Koeta etsiä jokin mieluinen asia, jota teet päivittäin kotona. Yritä pitää rutiineista kiinni. Niiden ei tarvitse olla isoja asioita, pedin pelaaminen ja asunnon tuuletus, 5 lasillista vettä päivässä ym. 

Älä menetä uskoasi ihmisiin. Hyviä ihmisiä on paljon, suurin osa meistä.

Vierailija
73/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👌

Otti esille myös viime viikolla!

Hän on todellisen maailman supersankari. Pelkkä uutinen sai minut itkemään, kyllä, ja antoi toivoa tulevaan. Paransi monta rikollisten miesten aiheuttamaa haavaa.

Vierailija
74/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia Virta on ahdistelija ja pääsi kuin koira veräjästä vain koska on nainen.

Ketähän on ahdistellut? Olet täydellinen esimerkki näistä naisvihaajamiehistä

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sofia-virran-kosteat-festaribileet…

Vierailija
75/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä näitä tulee

No ei tule. Vuositasolla kumppanin surmaamaksi joutuu keskimäärin 15-20 naista. Vuodessa on 365 päivää. 

Eli näitä tulee joka toinen viikko yks kappale.

Vuodessa on 52 viikkoa ja jos noin 20 naista pääsee hengestään vuoden aikana, se on joka toinen viikko.

Joka kolmas viikko. Opettele pyöristämään.

Vierailija
76/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden miten paljon naiset vihaavat, solvaavat ja sepittävät valheita miehistä, vieläpä yleistäen, niin aika vähän niitä tappoja näyttää syntyvän.

Vierailija
77/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia nainen. Ystävyysliitot on ihan ok nykyään.

Vierailija
78/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä jaksetaan levittää satuja. 

Vierailija
79/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän ne tilastot tuosta muutu kun naiset, erityisesti nuoret naiset,  eivät enää ole juuri tekemisissä miesten kanssa. Vaikea tappaa sellaista jota ei saa kiinni. 

Vierailija
80/89 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pullollaan joistakin käsittelemättömistä lapsuustraumoista kärsiviä, vihaisia miehiä. Eivät itse ymmärrä ongelmaansa ja syyttävät siitä vain muita; äitiä, työnantajaa, yhteiskuntaa ja kaikkein eniten vaimoa tai tyttöystävää. Kun se vaimo/tyttöystävä ei jotenkin salaperäisesti toteuta tämän vihaisen miehen kaikkia toiveita ja poista hänen pahaa oloaan, alkaa mies ilkeäksi.

Jos nainen ei tällaista elämää jaksa, vaan haluaa eron, niin alkaa järjetön vainoaminen ja uhkailu. Tämän ilmiön kanssa meidän yhteiskunta onkin sitten täysin kädetön. Mitään ei voi tehdä, niin kauan kun "mitään" ei ole tapahtunut. Sitten kun on tapahtunut, onkin jo myöhäistä.