Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin raskaus alkaa näkyä aikaisintaa?

Vierailija
14.04.2007 |

Olen menossa elokuun alussa naimisiin ja mietin koska uskallan jättää pillerit pois ilman, että vauvamasu näkyy hääpäivänä. Haluan mahtua tiukkaan korsettimaiseen hääpukuuni, enkä halua masun näkyvän vielä häissä. Vauvakuume on kuitenkin kova.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tärppää heti, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Vierailija
2/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla kun on ekat kuukaudet tosi kova väsymys ja etova olo niin ei siinä oli kiva häitä järjestää, yökkiä alttarilla ja nukahtaa hääautoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella alkuraskauden ikäviin oireisiin kuuluu pahan olon lisäksi alavatsan turvotus. Siis vauvamahasta ei tietenkään ole vielä kysymys, mutta siis turvotusta alavatsalla (itselläni rv 6-8 pahinta), joka siitä sitten laskee ennen kuin vauvamaha pullahtaa esiin. Eli vaikka maha ei olekaan kasvanut, niin voi olla vaikea ahtaa itseään tiukkaan pukuun...

Vierailija
4/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nyt ihme tapahtuisi ja onnistaisi heti niin häät voisivat mennä aikalailla pilalle. Itselläni alkoi oksentelu kun olin viikolla 6 ja sitä sitten jatkuikin monta viikkoa/kuukautta. Kohtu alkoi pullottaa ehkä viikolla 8?

Vierailija
5/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin myös että jätä vasta häiden jälkeen. Tämä

olotila on kaikkea muuta kun mukava. Jaksat olla juhlissasi ja järkätä niitä. Ja sitä ei voi varmalla sanoa kenestäkään koska näkyy. Saattaa turvottaa niin ettei mahdukaan sitten se yläosa.

Vierailija
6/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut suosittelen kanssa sitä että vasta hääpäivän jälkeen jätät pillerit pois. jos meinaan heti tärppää ja kamala olo alussa. niin kun mulla ollut koko ajan niin eit osiaan ole kiva pilata hääpäivää sillä että oksentelet koko ajan.