Vihaan työtäni sairaalassa
Olen ajautumassa siihen pisteeseen, että tekisin melkein mitä tahansa päästäkseni vain pois. En jaksa:
- pissaa ja kakkaa
- potilaiden ja omaisten henkisiä ongelmia
- yleinen tuskan ja kivun ilmapiiriä
- yksinkertaisia ja ennen kaikkea ilkeitä ns. työkavereita
- h*lvetin sairaalahierarkiaa, joka ei ole katoamassa mihinkään
- koko elämän viettämistä ihmeellisen kuplan sisällä, vasta vuoron jälkeen ulkona tuntuu, että voi hengittää
Kommentit (32)
Oon käynyt sairaalassa. Ihan hyviä paikkoja minusta.
Ymmärrän. Jaksuhalit Sulle! Ite vihasin asiakaspalvelua ja sitte otin vaan loparit kun en kestänyt enää.
Olin sairaalassa vuorokauden ja palvelu pelasi. Oli kiva mieshoitaja.
Kannattaa muistaa että sairaalan jälkeen osa tervehtyy. Ja voi paremmin. Ellei ole heikkokuntoinen iän puolesta tai muu syy. Epäkohtia voi kirjata ja käsitellä. Jopa lähdön jälkeen joskus. On hyvä tuoda esiin epäkohtia.
Ei kai auta muu kuin tuon viha-energian taltuttaminen. Suhtaudu työhösi työnä. Sitten vapaalla on voit toteuttaa itseäsi.
Itsekin siellä olleena niin lähde vaan pois. Katso työpaikkailmoituksia ja kun olet löytänyt jonkun paremman vaihtoehdon niin voit opiskella samalla toisen tutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai auta muu kuin tuon viha-energian taltuttaminen. Suhtaudu työhösi työnä. Sitten vapaalla on voit toteuttaa itseäsi.
Saat säännöllisen palkan ja voit elää palkalla kuten muutkin ihmiset. Vihaamalla työtäsi tai mitä sitten vihaatkaan, aiheutat itsellesi
raskaita aikoja. Vapaa-aika ja työ ovat toisiaan täydentäviä toimintoja.
Mitä tarkoitat sairaalahierarkialla ja minkälaista pitäisi olla, jos se häviäisi?
Jos olet sairaanhoitaja niin voisitko vaikka lisäkouluttautua esim esteettiseksi hoitajaksi?
- Vihaan työtäni sairaalassa.
- Ai, oletko lääkäri vai hoitaja?
- Ei, olen nuohooja.
Huomaatteko miten mun ajatus katkesi kesken kirjoittamisen.. Kun viikon päätteeksi on niin väsynyt, ettei meinaa pysyä iltaa hereillä.
Ap
Miten ois sairaanhoitajana jossain toisessa maassa. Se jo tiedetään että sairaanhoitoala on täällä 🤮 ja kohta maakin on konkassa
Vierailija kirjoitti:
Feel you
mikä hiton...ollaan suomenkielisellä palstalla, anglsmit hittoon!
Kävin tällä viikolla sairaalassa. Mietinkin, että en haluaisi työskennellä siellä. Asumispalvelut on tutumpi työympäristö itselleni. Tervetuloa/tervemenoa toisenlaiseen ympäristöön töihin, kun sairaala ei enää käy.
Mua kiinnostaa sairaalahierarkia. Yksi hoitsuystäväni viettää säännöllisesti "aikaa" naimisissa olevien lääkäreiden kanssa.
Mitäs sitten käyt töissä. Mikään pakko ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa sairaalahierarkia. Yksi hoitsuystäväni viettää säännöllisesti "aikaa" naimisissa olevien lääkäreiden kanssa.
Sitten siellä vois kuvata ihan oikeesti mitä sairaalassa tapahtuu 🤣
Tuollaista hoitotyö on, olit sairaalassa, kotihoidossa, hoivakodissa tai lastentarhassa työssä. Jos et kestä, vaihda alaa. Hoitotyö ei sovi kaikille.
Feel you