Millä syyllä peruisit kylään menon?
Kaveri vuosien takaa kutsui yökylään. Suostuin ensin, mutta tuli niin epämääräinen olo että haluan perua. Mitä syyksi? En halua sanoa mitään mikä vain siirtäisi, koska en aio jatkossakaan mennä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Yökylä ehdottomasti välttää siinä tapauksessa. Kuinka hyvin tunnet sen naispuolisenkin ystävän? Kannattaa olla varovainen molemmin kanssa. Ma laittaisin välit poikki kokonaisesti. Kuulosta siltä, että sinun ystävä on joutunut narsistin kynsin ja yövierailu on miehen aloitte. Elikä sinulle vois tulla todella oikea fiilis, välttää yökylään menemistä. Ma todella sinuna laittaisin välit poikki molemman kanssa. Blokka vaan rohkeasti ja kaikki ongelmat ovat poissa nyt ja tulevaisuudessa.
Ap puhui ystävän puolisosta, ei miesystävästä. Ja tätä ystäväänsä Ap ei ilmeisesti ole nähnyt vuosikausiin, joten voi olla kyse hyvinkin pitkäaikaisesta puolisosta, jota Ap ei vain tunne, kun on välimatkaa, eikä ystävänkään kanssa olla tavattu aikoihin.
Tiedän itse muutaman pariskunnan, jotka elävät toistensa niin täydellisessä symbioosissa, että tekevät kaiken yhdessä, tässä voi olla kyse myös siitä, en itse suorilta käsin leimasi miestä hulluksi narsistiksi. Voi olla, että ystävä on pitänyt itsestään selvänä, että mies on mukana ja haluaa esitellä ystävänsä ja miehensä toisilleen. Tuo, että laittaa puhelimen kaiuttimelle ja mies osallistuu puheluihinkin, menee kyllä överiksi.
Ja itsekin tapaisin kyllä mieluummin ystävääni kahden kesken, kuin niin että mukana olisi toisen itselleni täysin vieras mies. Varsinkaan jos itselläni ei olisi omaa puolisoa, jonka voisin ottaa mukaan ja järjestää yhteisen pariskunta tapaamisen..
Älä mene, kun tuli tuo tunne. Mies kuuntelijana ja kommentoijana puheluissa on hyvä syy olla varovainen. Luota vaistoosi!
P.S. Itse en elvyttäisi kaveruutta ollenkaan, kun ottaa miehensä mukaan puheluihin ym. Erittäin outoa.