Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä vaatteiden antamisesta/lainaamisesta

Vierailija
14.04.2007 |

mä olen kehittänyt kanssa ongelman tosta vaatteiden antamisesta eteenpäin.

Meillä yksi ipana ja toinen tulossa. Ollaan ostettu joka talvi kalliit talvihaalarit, kun ajattelin että jos niitä toinenkin vaikka pitäisi...

Miehen siskolla on tarvetta vaatteille ja ollaan annettu, mutta saituus meinaa iskeä... lähinnä ulkohaalareissa. siis jos haalaria pitää välissä toinen ipana on se kolmannen käytössä jo aika kulunut.

Ihan oikeasti musta olisi kiva käyttää lapsella jo isoveikalla ollutta pukua, eikä ostaa taas jotain uutta.

Miehen äiti eli anoppikin jo huomatti, että kai teillä on sitten serkkupojalle taas kevätpuku. Joo on meillä ja olen niin pihi, etten haluaisi antaa sitä eteenpäin, vaikka rahaakin olisi.

Kiitos kun sain avautua :).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan sellaiset annan mitä en itse enää tarvitse.

Koska vaikka vaate ei kuluisikaan niin siihen voi tulla joku pysyvä tahra tai reikä ihan muista syistä kuin kulumisesta. Olen myös huomannut, että monet eivät osaa pestä pyykkiä. Meille on monesti palautettu muodottomaksi venyneitä tai harmaita (ennen valkeita) vaatteita.

Vierailija
2/4 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sitten kun omat lapset ei enää tarvitse, annan vaatteet eteenpäin. Kyllä saisi sinunkin käly ostaa itse lapselleen vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia lapsia on jo kaksi ja kaikki vaatteet ja tavarat uusiina ostettu. Koska lapset ovat eri sukupuolta, niin vaatteet ovat monesti olleet vain yhdellä lapsella ja tosi hyväkuntoisia. Haaveissa olisi kolmas lapsi muutaman vuoden päästä ja ollaaan tyytyväisenä ajateltu ettei sitten tarvi paljoa mitään hankkia kun kaikki on jo valmiina.

Nyt kuitenkin yksi lähisukulainen on saanut toisen lapsensa ja koska on esikoisen jälkeen myynyt kaikki omat vaatteet ja tavarat pois (vaikka siis itse tuolloin odotimme esikoista ei tullut mieleenkään kysyä olisimmeko halunneet jotain lainaksi...) odottaa nyt että lainataan hänelle kaikki tavarat koska itselle ei niille ole tarvetta. Jos olisi kysymys ihmisestä joka pitäisi lainatavaroita hyvin, voitaisiin harkita, mutta kun tällä ihmisellä tuppaa kaikki menemään rikki, vaatteet pestään missä asteessa hyvänsä ja kaikken väriset samassa koneessa jne. Eli ei oikein huvita antaa omia, hyväkuntoisia vaatteita edes lainaan.

Arvatkaa vaan pitääkö sukulaiset meitä nyt itsekkäinä.

Vierailija
4/4 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppapuvut kannattaa myydä, jos et itse käytä---

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä