En ymmärrä Marimekon suosiota!
Miksi suomalaiset rakastavat Marimekkoa? Aina kun myyn kirppareilla Marimekon tuotteita niin ne viedään käsistä 😆
Kommentit (96)
Nykyisistä kuoseista ja vaatteista en pidä. Langanlaihat tummat kikkarapäämannekiinit niitä esittelevät. Ihan erilaisia kuin suomalaiset naiset. Suomalaisten pitäisi mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisistä kuoseista ja vaatteista en pidä. Langanlaihat tummat kikkarapäämannekiinit niitä esittelevät. Ihan erilaisia kuin suomalaiset naiset. Suomalaisten pitäisi mainostaa.
Pääasiassa ei-suomalaisten mallien käyttö liittyy varmaankin verkkokaupan kansainvälisyyteen. On kieltämättä hiukan ikävää, kun vaatteet näytetään yleensä vain hyvin pitkän ja kapean tai hieman lyhyemmän mutta hennon ihmisen päällä. Onneksi asiaan on tottunut, mutta mielellään katsoisi myös isompia kokoja tavallisempien eli kurvikkaampivartaloisten mallien yllä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on hyvälaatuisia. 😆
Ai polyesteripaidat??
Minä voisin ymmärtää jos olisivat Suomessa valmistettuja kuten ennen eikä made in China
Jos valmistuttaisivat vielä Virossa niin olisi parempi. Tai Euroopassa jossakin.
AP kerro sinä, sinulla niitä on myytäväksi asti.
Olet nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia lakanoita ja viittoja. Ei sovi kenellekään naiselle.
Sinun mielipiteesi. Kyllä vaan laidasta laitaan löytyy marimekoista tykkääviä. Esim. Eduskunnassa paljon näkee ..Ruotsin hovin Viktooria käyttää paljon ym.ym ympäri maailmaa. Eikö olekin kivaa. Sinulla saa olla oma makusi ihan rauhassa. 🤣🤣🤣
Käyttääkö Victoria unikkokuosia?
Mitä unikko mahtaa symboloida? Onko sillä jotain merkitystä, että unikkokuosi on niin suosittua?
Aina kun sinä myyt kirpparilla marimekkoa?
Miten paljon sulla on marimekon vaatteita? 😄
Mulla ei ole yhtään niitä.
🤔
"Aina kun myyn kirppareilla Marimekon tuotteita"
Vierailija kirjoitti:
Aina kun sinä myyt kirpparilla marimekkoa?
Miten paljon sulla on marimekon vaatteita? 😄
Mulla ei ole yhtään niitä.
ahahhahaha tulin just samaa kirjoittamaan!
Sun avaukselta putosi pohja joo!
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään olkalaukusta, kivi tuikuista ja monista pussilkanoista.
Viime kesänä vein tuliaiseksi Amerikkaan pussilakanoita ja etenkin vaimo hehkuttaa niitä somessa.
Marimekkohan on vanha yritys, kyllä kuoseja on tehty moneen eri makuun. Muutama silkkihuivikin onp
Sorry söör!
"Heikki Orvolan suunnittelemat Kivi-kynttilälyhdyt ovat kodin pieniä jalokiviä. Kivi-lyhdyt edustavat Iittalan laajaa värilasiosaamista..."
Vierailija kirjoitti:
Jos et niistä kuoseista ja vaatteista tykkää, niin luulisi olevan ihan yhdentekevää sinulle, millaiset ihmiset ovat mainoksissa.
Mutta toki persun pitää aina päästä öyhöttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vallila ja Finlayson on sata kertaa kauniimpia kuin joku yksi ja sama kukka. Meillä oli ruskeat Marimekon verhot ja halusin aina polttaa ne. Ne on vieläkin vanhemmilla kaapissa onneksi saan hävittää ne sitten kun perin ne hirvitykset.
Vallila=taksiuudistus-Berner. Ei jatkoon.
Marimekon astiat ovat kestäviä, ja ajattoman kauniita.
Olen alkanut ostamaan Marimekon tuotteita sen jälkeen, kun sain itse perinnöksi Marimekon vaatteita, jotka olivat olleet käytössä jo kymmenisen vuotta. Vaatteet kestivät omassa käytössäni vielä toisenkin mokoman! Kaikki mitä olen ikinä ostanut Marimekolta, on kestänyt käyttöä ja pesua useita vuosia haalistumatta ja hajoamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä. Jokin laumailmiö siinä on taustalla. Kun ei voi kotimaisuus-arvovalintanakaan pitää.
Kun et ymmärrä niin paskaako siitä hokee mistä muut tykkää. Pidä ja tykkää sinä mistä lystäät. Aamen. 😠😠😠
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia lakanoita ja viittoja. Ei sovi kenellekään naiselle.
Sinun mielipiteesi. Kyllä vaan laidasta laitaan löytyy marimekoista tykkääviä. Esim. Eduskunnassa paljon näkee ..Ruotsin hovin Viktooria käyttää paljon ym.ym ympäri maailmaa. Eikö olekin kivaa. Sinulla saa olla oma makusi ihan rauhassa. 🤣🤣🤣..
Laadusta en tiedä, mutta ne kuosit ovat jotenkin lapsellisia.
Laadukkaita. Kaikki mitä itse ostanut on ollut todella hyvää. Ja on edelleen mulla. En mene noihin haukkumisiin koska tiedän kokemuksesta että hyviä on. Ostan edelleen jos tarvitsen jotain.