Nainen, jos mies ei kykene järjestämään ja suunnittelemaan treffejä: juokse!
Puhun tässä nyt ensimmäisistä treffeistä kun ette vielä seurustele.
Tämä kertoo sen, millainen parisuhde sen miehen kanssa olisi. Mieti tarkkaan millaista kohtelua haluat.
Haluatko miehen joka ei panosta suhun eikä näe sussa sen vertaa arvoa, että suunnittelisi treffit jossa on jotain ajatustakin? Ei mikään kahvi- tai kävely, että pääsisi helpolla.
Esim. voit vinkata miehelle että treffit paikassa x olisi kiva. Jos mies ei ota tästä itse koppia, sä jatkat elämääsi eteenpäin. Eikös vain?
Paitsi tietenkin jos haluat aloitekyvyttömän prinsessamiehen, joka ei osaa ottaa leadiä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin eksäni, oli jotenkin tosi vaikeaa saada häneltä mitään kannanottoa siihen, että missä voitaisiin nähdä tai mitä tehdä. Hän oli just tuollainen "en tiiä, päätä sinä" -tyyppi. No, päätinhän minä sitten. Ja sen jälkeen ihan kaiken muunkin, koska jonkun täytyi.
Aapeellä on pointtia.
Mutta sama on toisinpäin. Naisissa paistaa erittäin usein läpi sellainen 100% lahnailu. Ei tehdä mitään miehen eteen, vaikka mies on panostanut paljon jo deittiprofiilista lähtien. Naisella se on tyhjä. Kun keskusteluun tulee tauko on 100% varmuudella selvää että keskustelu ei koskaan jatku jos ei mies sitä aloita uudestaan. Vielä jos samalla lahna kaavalla mennään niin vaaditaan mieheltä treffit. Mitä tuollainen nainen odottaa saavansa mieheltä kun ei ole itsellään mitään annettavaa miehelle, ei yhtään mitään?
Eihän tässä nyt ole kysymys siitä panostuksen määrästä ja käytetyistä varoista, vaan siitä että ylipäätänsä saa ehdotettua jotain, eikä vaan odota että nainen kertoo mitä pitää tehdä. Kauhea turn off tuollainen perässä vedettävä vätys.
Sinkkuäidille voin tarjota vesilasin treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Red flag nousi ylös
Ensimmäiset treffit ja haluat hemmottelun ilmaiseksi. Näitä gold diggereitä on 10 kappaletta tusinassa naisessa, eli säästä meidät miehet ja elä kissojesi kanssa vain.
Eihän niiden treffien välttämättä tarvitse olla kalliit. Pointti on siinä että niissä on jotain ajatusta. Kahvi- tai kävely ei vaadi minkäänlaista panostusta.
Panostus treffeihin on tapa osoittaa kunnioitusta ja ilmaista naiselle että arvostaa hänen läsnäoloaan ja sitä että nainen on esim. nähnyt myös vaivaa ja laittautunut kauniiksi. Ap
Se kauniiksi laittautuminen kannattaa unohtaa, sitä teet vain itsesi mieliksi, näin miehenä voin sanoa ettei sillä ole mitään merkitystä oletko laittautunut puoli päivää vai et ollenkaan. Päinvastoin jos sen vuoksi odotat mieheltä paljon, niin mitä sinulla on annettavaa miehelle niillä treffeillä? Moniko nainen ajattelee sitä että miestä kiinnostaa vain se kuinka käyttäydyt häntä kohtaan. Sen pitää olla tasapuolista
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä nyt ole kysymys siitä panostuksen määrästä ja käytetyistä varoista, vaan siitä että ylipäätänsä saa ehdotettua jotain, eikä vaan odota että nainen kertoo mitä pitää tehdä. Kauhea turn off tuollainen perässä vedettävä vätys.
Kyllä minä olen esim laittanut naiselle viestiä että tulen aamulla klo 9, avaa ovi. Oli oikein mukava yllätys kun nainen tulikin kadulle asti vastaan oikein kauniina kesämekossaan, juotiin hänen luonaan kahvit ja juteltiin tuntikausia. Tein aloitteen että nyt nähdään ja hän keitti kahvit. Vieläkin kyselee milloin nähtäisiin taas.
""Eihän niiden treffien välttämättä tarvitse olla kalliit. Pointti on siinä että niissä on jotain ajatusta."
Se ajatus voi mennä pieleenkin kun ei sitä toista vielä ollenkaan tunne. Liikakin panostaminen voi olla virhe jos se menee väärään suuntaan siihen nähden mistä se toinen oikeasti tykkää.
Ja itse ainakin mieluiten tapaan paikassa jossa ei koko ajan tehdä jotain vaan jossa saa oikeasti jutella sen toisen kanssa ja näkee millainen hän on.