Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaarinin aamulenkkipainajainen

Vierailija
17.10.2025 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/38b29e1f-906d-4914-8c11-d06f22124840

Vaikuttaa keksityltä jutulta. Paljon fillarilla ajaneena voin kertoa tietämättömille, että Karinin kuvaama tapahtuma ei ole yksinkeratisesti mahdollinen. Uskottavamman kertomuksesta olisi tehnyt, jos karin olisi väittänyt pyöräilijän läpsäisseen häntä perseelle, mikä sekin vaatisi pyöräilijältä sirkuksen nuorallatanssijan tasapainoa ja notkeutta, jotta pyöräilijä voisi jatkaa matkaansa kaatumatta. Nimimerkillä kokemusta on. Läpsäisin kerran pyöräillessäni kasvoihin paikallaan seisovaa vittumaista naapuriani kevyessä vauhdissa ja kaaduin turvalleni parin metrin päähän.

Hyvät naiset ja soijapojat: Sen sijaan, että riennätte välittömästi ilmaisemaan omaa pahoitteluanne näille väärin kohdelluille naisille, voisitte käyttää hetken aikaa sen pohtimiseen, voisiko tarina olla keksitty. Jälkeenpäin ei sitten tarvitsisi tuntee häpeää siitä, että joutui hyväuskoisena huijatuksi. Tämäkin "valmentaja" hakee selvästi julkisuutta ja uusia asiakkaita Iltalehden jutun perusteella.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta pyöräilijä on ylettynyt puristelemaan takalistoa, on sen täytynyt ajaa todella lähellä juoksijaa, niin lähellä että ainakin sarvet on olleet vaarassa osua lenkkeilijään.

Jos minua joku pyöräilijä puristelisi lenkilla perseestä, niin reagoisin käännähtämällä välittömästi kohti pyöräilijää ja pyöräilijä aivan taatusti kaatuisi. Olen kerran jopa kaatanut tahallani liian läheltä ohitusta yrittäneen pyöräilijän kevyenliikenteenväylällä.

Juuri näin. Mission impossible.

Väärin. Uhri lamaantuu. Uhri lamaantuu. Uhri lamaantuu. Uhri lamaantuu. Joko meni perille?

No ei lamaannu, vaan automaattinen reaktio on huitoa pyöräilijä nurin. Jos hyttynen pistää, käsi toimii ennen kuin edes tajuat piston ja liiskaat hyttysen. Jos joku puristelee perseestä tulee sama reaktio eli huitoo puristelijan kädellä pois tai ainakin kääntyy välittömästi.

Vierailija
42/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nainen tulkitsi kosketuksen puristeluksi, mutta se olikin jokin muu? Läpsy? En epäile etteikö jotain liian lähelle tulemista ole tapahtunut, mutta suurin osa täällä analysoi onko tapahtunut puristamista joka vaikuttaa pyörän päältä hankalalta. 

Ja jos tuo on tuulesta temmattu tapahtuma, niin eihän se meidän ongelmamme ole. Silloin se on yksin asian esille tuoneen naisen ongelma. Ja jos se tapahtui, ei tämä maailma siitä hyödy että me täällä pöyhimme asiaa. Eiköhän tuo tapahtuma mennyt jo ja vihelsi mennessään.

Hyvää päivän jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä pyöräilijänä, että noinkohan oli totta. Epäilystä lisää vielä tuo tehty somevideo heti perään. En usko että on käynyt noin.

Olen eri mieltä pyöräilijän. Epäilisitkö vähemmän jos nimettömänä ja kasvottomana olisi kertonut asiasta? Uskon että on totta, ihan helppoa jos on pyöräillyt enemmän ja normaali tasapaino.

Vierailija
44/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi muka puristaa pepusta, jos toisella kädellä masturboi pyöräilyshortseista esiin vedettyä siitintään kuten ap pyörillessään?

Todennäköisesti ap kuitenkin pyörälenkillään on pysähtynyt ja piilottelee puiden takana kunnes lenkkeilijä on kohdalla ja vasta sitten ryntää siemenneste valuen kohti lenkkeilijää? Kun loputkin seimennesteestä on tullut ulos ap nousee pyörän selkään ja pakenee paikalta.

Vierailija
45/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoihoinen setämies taas vauhdissa.eikl niitä saada ruotuun millään 🤣

Elämänilosi lähde on erimieltä kanssasi olevien ihmisten nimittely ja vähättely? Surullista.

Vierailija
46/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton lisäarvoa nuo omat kuvat tuo sille sanomalla jota hän yrittää nyt tuoda julki? 

Öö, hän tule omalla naamallaan esiin,  ollakseen uskottavampi. Senkin voi tietenkin kääntää häntä vastaan. Liian kaunis! Liian ööööö nainen! Liikaa! Aivot menee tilttiin, auttakaa!

Hohhoijaa

Vierailija
47/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta pyöräilijä on ylettynyt puristelemaan takalistoa, on sen täytynyt ajaa todella lähellä juoksijaa, niin lähellä että ainakin sarvet on olleet vaarassa osua lenkkeilijään.

Jos minua joku pyöräilijä puristelisi lenkilla perseestä, niin reagoisin käännähtämällä välittömästi kohti pyöräilijää ja pyöräilijä aivan taatusti kaatuisi. Olen kerran jopa kaatanut tahallani liian läheltä ohitusta yrittäneen pyöräilijän kevyenliikenteenväylällä.

Vaikka sinulla on virtahevon motoriikka niin normaalille liikkuvalle ihmiselle olisi piece of cake.

Sinä et todennäköisesti pääsisi edes pyörän selkään ylipainosi vuoksi. 

Vierailija
48/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Uhri lamaantuu. Uhri lamaantuu. Uhri lamaantuu. Uhri lamaantuu. Joko meni perille?

No nyt on dramatiikkaa. Pelkästä kosketuksesta lamaantuu ja uhriutuu. Ei nää lumihiutaleet tuu elämää kestämään kuitenkaan jos mokomasta itketään ja järkytytään. Terv. Nainen 70-luvulta. 

Vierailija
49/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton lisäarvoa nuo omat kuvat tuo sille sanomalla jota hän yrittää nyt tuoda julki? 

Öö, hän tule omalla naamallaan esiin,  ollakseen uskottavampi. Senkin voi tietenkin kääntää häntä vastaan. Liian kaunis! Liian ööööö nainen! Liikaa! Aivot menee tilttiin, auttakaa!

Ööö, siinä oli se omalla naamalla tehty video. 

Vierailija
50/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinulla on virtahevon motoriikka niin normaalille liikkuvalle ihmiselle olisi piece of cake.

Sinä et todennäköisesti pääsisi edes pyörän selkään ylipainosi vuoksi. 

Tuo vahvisti tarinassa todella paljon😅 kaauduit turvallisia kun läpsäisit naapuria kasvoihin. Virtahepo on virtahepo 

Vierailija
51/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milaistakohan on olla mies, josta tuollainen puristelu on ok ja joka harrastelee itse samaa? Miten hän kykenee ottamaan itsensä vakavasti, etenkin jos on omia tyttäriä tai siskoja?

Millaistakohan on olla nainen, joka projisoi omia vääristyneitä näkemyksiään toisten ihmisten päähän, jotta pääsee näitä arvostelemaan ja solvaamaan? Veikkaisin, että aika katkera elämä on taustalla.

Vierailija
52/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku, öööö, olin niinku ihan et mitä, niinku, öö tuli violated olo, niinku. ÖÖÖÖÖÖ. Tää menis täydestä ihan sketsinä. 

Vierailija
53/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hänen pitäisi uskotella? Sitä, että naisia kohdellaan huonosti? Niin ei saa tehdä?

Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Somevaikuttajat, yms ovat onnistuneet kaupallistamaan surkean elämänsä. 

Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunuun saat, ne huutavat Instassa, kun postaavat Hästens-sängyssä huonosti nukutusta yöstä. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita.

Vierailija
54/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen freudilainen lipsahdus tuo sana ideologia, vaikka oli kieli poskella provoten kirjoitettu. Naiseus on siis tosiaan jo niin provosoivaa joillekin, että naisen, naisen kasvot, naisen kauniit kasvot, naisen lenkkeilyn, naisen kävelyn voi nähdä edustavan miesvastaista ideologiaa. Että siinä ei kävelekään vastakkaisen sukupuolen edustaja vaan siinä kävelee vastaan Ideologia, joka täytyy tyrmätä ja häpäistä, kun argumentointi ei onnistu. Aggressiivisena mies sitten kokee jopa oikeudekseen puristaa naista tai katsoo, että toisella miehellä oli siihen oikeus. Koska nainen ei ole ihminen vaan edustaa ideologiaa.

Vierailija
55/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hänen pitäisi uskotella? Sitä, että naisia kohdellaan huonosti? Niin ei saa tehdä?

Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Somevaikuttajat, yms ovat onnistuneet kaupallistamaan surkean elämänsä. 

Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunuun saat, ne huutavat Instassa, kun postaavat Hästens-sängyssä huonosti nukutusta yöstä. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändil

Kukahan tässäkin nyt uhriurui😂😂😂

Vierailija
56/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi:

Olen nainen.

Vierailija
57/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän saattoo pysähtyy puristamaan ja jatkoi matkaa. 

Ei mitään epäuskottavaa. Mua joku vastaantuleva mies tarttui suoraan pi**usta kiinni. 

Mieti nyt vähän. Pysähtyi puristamaan juoksevan naisen persettä?

Nämä palstan naiset on kyllä varsinaisia järjen jättiläisiä. Feminismin naisuhri-ideologia edellä mennään kommentoimaan ja keksitään selityksiä, jotka ovat loogisesti naurettavia. Se on ilmeisesti sitä naisen logiikkaa se. Lopuksi yhteistuumin poistatetaan ketju, koska siitä tulee paha mieli. Kasvakaa aikuiseksi!

Nämä palstan miehet on kyllä varsinaisia järjen jättiläisiä. Inceliyden miesuhri-ideologia edellä mennään kommentoimaan ja keksitään selityksiä, jotka ovat loogisesti naurettavia. Se on il

Ystävä hyvä. Tässä nyt toistuu sama kaava. Teet kommenteistani täydellisen käänteisprojisoinnin, koska et itse keksi mitään nokkelaa sanottavaa. Toimimalla näin yrität vaikutta huomattavasti fiksummalta kuin mitä olet todellisuudessa. Mikset yrittäisi keksiä jotain omintakaista sanottavaa sen sijaan, että otat kommenttini sanasta sanaan ja vaihdat vain sukupuolet ja niihin liittyvät termit käänteisiksi? Oletko tosiaan noin typerä ja lapsellinen?

Vierailija
58/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testi:

Olen nainen.

Olen kaunis lenkkeilevä nainen.

Vierailija
59/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Welnessmalli 2024. Mulla on oma valmennussovellus 😂🤣

#epätoivo

#tyrkky

#jormansyysloma2025

#vauvapalstalla

Vierailija
60/95 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen freudilainen lipsahdus tuo sana ideologia, vaikka oli kieli poskella provoten kirjoitettu. Naiseus on siis tosiaan jo niin provosoivaa joillekin, että naisen, naisen kasvot, naisen kauniit kasvot, naisen lenkkeilyn, naisen kävelyn voi nähdä edustavan miesvastaista ideologiaa. Että siinä ei kävelekään vastakkaisen sukupuolen edustaja vaan siinä kävelee vastaan Ideologia, joka täytyy tyrmätä ja häpäistä, kun argumentointi ei onnistu. Aggressiivisena mies sitten kokee jopa oikeudekseen puristaa naista tai katsoo, että toisella miehellä oli siihen oikeus. Koska nainen ei ole ihminen vaan edustaa ideologiaa.

Mitähän  oikein yrität sanoa? Yrittämällä näyttä fiksummalta kuin mitä on, ihminen tavallisesti tekee itsestään naurettavan niin kuin nyt tässäkin tapauksessa. Mutta onhan sinulla vielä käytössäsi se kuningaskortti eli ketjun poistattaminen muutaman muun samanhenkisen surkimuksen kanssa. Eiköhän kohta tämäkin ketju siirry arkiston kätköihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän