Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy vihaiselta naiselta

Vierailija
17.10.2025 |

Kysy vihaiselta naiselta. 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodetko kiukuttaa, vai mistä viha? 

Vierailija
2/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä vaan vihaiselta naiselta. 

Vastailen hetken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä kiukuttaa, mutta luultavasti vaan tavalliset ihmiset, jotka pelkää erottuvansa joukosta. 

Ne on aamulla lukenut lehdestä, että köyhiä pitää kyykyttää ja kulttuuria pitää paheksua. 

Aika vit maisia tuollaiset ihmiset. 

Vierailija
4/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko tunnetilasi muista ihmisistä? Miksi kuvittelet, että muut ovat vastuussa tunteistasi?

Vierailija
5/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naisena kiukuttaa, jos liikenteessä joku halvemmalla autolla ajeleva lähtee ohittamaan. Yleensä en anna sen ohittaa tai sitten ohitan puolestani hänet. Onko sinulla samaa?

Vierailija
6/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko tunnetilasi muista ihmisistä? Miksi kuvittelet, että muut ovat vastuussa tunteistasi?

Minä vastaan itse tunteistasi. Tympeiltä ihmisiltä vaan saa impulsseja, joihin reagoi. Ihmisten typeryys on sellainen impulssi. 

Vierailija
7/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naisena kiukuttaa, jos liikenteessä joku halvemmalla autolla ajeleva lähtee ohittamaan. Yleensä en anna sen ohittaa tai sitten ohitan puolestani hänet. Onko sinulla samaa?

Minulla ei ole autoa. Jalankulkijana minua sapettaa, jos ihmiset edessä menee hitaammin suojatielle ja meinaa kävellä niiden päälle, kun pitäisi päästä äkkiä suojatien yli. 

Vierailija
8/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä kiukuttaa, mutta luultavasti vaan tavalliset ihmiset, jotka pelkää erottuvansa joukosta. 

Ne on aamulla lukenut lehdestä, että köyhiä pitää kyykyttää ja kulttuuria pitää paheksua. 

Kuulostaa ärsyttävältä.

Vierailija
9/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Vagionelleä ongelmaasi?

Vierailija
10/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen, jos tuntisin vaikkapa vihaa. Multa on hävinnyt kaikki suuret tunteet. Tunteet ylipäänsä. Minä vaan olen. Onneksi edes olen.

Vierailija
11/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla halvempi jos kulkee nopeempaa?

Vierailija
12/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ärsyttävältä.

Ihmiset on tuollaisia. Ne seuraa johtajaa ja paheksuu samoja asioita, mitä hallitus paheksuu. Ne pelkää, että jos tykkää vääristä asioista, menee maine. 

Vierailija
13/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut Vagionelleä ongelmaasi?

En tiedä, mitä on vagionelli. Minä syön vitamiineja. Talvella d-vitamiinia, monivitamiinia, c-vitamiinia ja hedelmiä sekä marjoja.  

Vierailija
14/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaajat vihaa. He haluavat keksiä syitä vihalleen muista ihmisistä, mutta selityksiä joutuu aina sitten vaihtamaan. Vihattavaa on tässä maailmassa niin paljon. Eniten viha syö sua itseäs, elämänlaatusi heikkenee, on jatkuvasti paha mieli. Koetappa jos olisit vihaamatta. Ainoa johon sinä voit oikeasti vaikuttaa, olet sinä itse. 

Vierailija
15/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan samikset. Muakin vi*uttaa joka päivä muiden vi**umaisuus. Saatko nukuttua kunnolla? Minä en kun mies ravaa kusella monta kertaa yössä. Herään siihen ja se varsinkin vi*uttaa kun ei vedä kusiaan ja jättää vielä pöntön kannen auki. Kun kysyn syytä toiminnalleen niin ei kuulemma vedä pönttöä etten heräisi, mutta kun herään jo siihen hänen kävelyynsä. Vi*uttaa huonot unet ja se kun aamulla menee vessaan niin pönttö tai koko vessa haisee kuselle. Asiasta sanominen ei auta, eli mieskin ihan vi**umaisuuttaan haisuttaa vessan.

Vierailija
16/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikkea on ollut liikaa, jää vain välinpitämättömyys. Vihakin on jo käytetty. 

Vierailija
17/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulut niihin, jotka luulevat, että naisen kielteiset tunteet johtuvat aina hormoneista, oli kyse sitten kuukautusista, PMS.stä tai vaihdevuosista.

Mistään muustahan eivät naiset voi kaltaistesi takia olla vihaisia.

t. Ei ap

Vierailija
18/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
19/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Fatima Diarrhea?

Vierailija
20/39 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat vihaa. He haluavat keksiä syitä vihalleen muista ihmisistä, mutta selityksiä joutuu aina sitten vaihtamaan. Vihattavaa on tässä maailmassa niin paljon. Eniten viha syö sua itseäs, elämänlaatusi heikkenee, on jatkuvasti paha mieli. Koetappa jos olisit vihaamatta. Ainoa johon sinä voit oikeasti vaikuttaa, olet sinä itse. 

Minä en yritä olla tunteeton psykopaatti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme