Kysy vihaiselta naiselta
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikkea on ollut liikaa, jää vain välinpitämättömyys. Vihakin on jo käytetty.
Ei jää jäljelle kuin vihaa ja velkaa. Sitten voikin äänestää persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naisena kiukuttaa, jos liikenteessä joku halvemmalla autolla ajeleva lähtee ohittamaan. Yleensä en anna sen ohittaa tai sitten ohitan puolestani hänet. Onko sinulla samaa?
On rikos estää ohittavaa autoa ohittamasta,rikos nimike on liikenneturvallisuuden vaarantaminen.
Eipä se mitään haittaa, kun ei mitään käy 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naisena kiukuttaa, jos liikenteessä joku halvemmalla autolla ajeleva lähtee ohittamaan. Yleensä en anna sen ohittaa tai sitten ohitan puolestani hänet. Onko sinulla samaa?
On rikos estää ohittavaa autoa ohittamasta,rikos nimike on liikenneturvallisuuden vaarantaminen.
Lapsena olin isän kyydissä, kun ohitti suoraan tutkaan. Se oli käynyt viinakaupassa ja oli älytön kiire kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ootko Fatima Diarrhea?
En ole niin hillitty, että menestyisin missään ryhmäkuria tottelevassa politiikassa.
Miksi naisten saavutukset on niin vaatimattomia?
Vierailija kirjoitti:
Minua naisena kiukuttaa nämä "naisena" kirjoittavat ääliömiehet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten saavutukset on niin vaatimattomia?
Niillä ei ole tarpeeksi sisua ja tulta perseen alla. Vihaisilla naisilla on saavutuksia. Pitää olla vähän kiukkuinen ja se sysää käyntiin tapahtumaketjun, joka johtaa menestykseen. Jos ei ole saavutuksia, ei ole tarpeeksi vihainen. Minä yleensä kiukustun ja sen seurauksena käynnistyy jokin projekti, koska pitää hoitaa pska pois ihmisiä häiritsemästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä olen oikeasti nainen. Nainenkin voi rakastaa vauhtia, kauniita autoja ja hakea päivittäin jännitystä. Mi Ulla ainakin on näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaajat vihaa. He haluavat keksiä syitä vihalleen muista ihmisistä, mutta selityksiä joutuu aina sitten vaihtamaan. Vihattavaa on tässä maailmassa niin paljon. Eniten viha syö sua itseäs, elämänlaatusi heikkenee, on jatkuvasti paha mieli. Koetappa jos olisit vihaamatta. Ainoa johon sinä voit oikeasti vaikuttaa, olet sinä itse.
Minä en yritä olla tunteeton psykopaatti.
Ei sitä tarvitse erikseen yrittää kun se on koodattu ihmiseen jolla on psykopatia. Tulee ihan luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä olen oikeasti nainen. Nainenkin voi rakastaa vauhtia, kauniita autoja ja hakea päivittäin jännitystä. Mi Ulla ainakin on näin.
Sopisit maikkarin tosi tv-sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopisit maikkarin tosi tv-sarjaan.
Ok. En katso koskaan TV:ta. Liian tylsää ja staattista.
Vierailija kirjoitti:
'Kun kaikkea on ollut liikaa, jää vain välinpitämättömyys. Vihakin on jo käytetty.'
Monen + 40-50 ajatus. Hieno kiteytys. Psykologit sanovat, että viha on enimmäkseen sekundäärinen tunne, jonka alla muhii primäärinen tunne, esimerkiksi syvä pettymys ja/tai turhautuminen. Ihminen ei ehkä itsekään tiedä oman kroonisen vihansa laukaisseen tunteen väriä ja alkuperää. Olemme kompleksisia olentoja.
Mitä enemmän yksin vietettyä introspektiivistä aikaa omassa seurassa, sitä parempi itsetuntemus ja tunneregulaatio ihmisellä yleensä on. Tämän olen havainnut.
Osa ärtymyksestä toki linkittyy hormonaalisiin elementteihin [pms, meno/andropaussi], mutta vain osa.
Taidat olla mies. Ärsyttävä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Kun kaikkea on ollut liikaa, jää vain välinpitämättömyys. Vihakin on jo käytetty.'
Monen + 40-50 ajatus. Hieno kiteytys. Psykologit sanovat, että viha on enimmäkseen sekundäärinen tunne, jonka alla muhii primäärinen tunne, esimerkiksi syvä pettymys ja/tai turhautuminen. Ihminen ei ehkä itsekään tiedä oman kroonisen vihansa laukaisseen tunteen väriä ja alkuperää. Olemme kompleksisia olentoja.
Mitä enemmän yksin vietettyä introspektiivistä aikaa omassa seurassa, sitä parempi itsetuntemus ja tunneregulaatio ihmisellä yleensä on. Tämän olen havainnut.
Osa ärtymyksestä toki linkittyy hormonaalisiin elementteihin [pms, meno/andropaussi], mutta vain osa.
Kiitos.
Meinasitko ihan loppuun asti olla vihainen? Kuulostaa väsyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodetko kiukuttaa, vai mistä viha?
Kuulut niihin, jotka luulevat, että naisen kielteiset tunteet johtuvat aina hormoneista, oli kyse sitten kuukautusista, PMS.stä tai vaihdevuosista.
Mistään muustahan eivät naiset voi kaltaistesi takia olla vihaisia.
t. Ei ap
Ei se luule, kunhan vain vittuilee.
Yhden neuvon antaisin:
Vietä vähemmän aikaa palstoilla,
täällä opit töykeille tavoille.
Koko palsta perustuu lähinnä kettuiluun
ja mukaneuvoihin, jotka usein
ivasatiirisesti kirjoitettu.
Maailmassa on yhä todelllista
hyvyyttä. Uskotko?