Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaa nuorten tyttöjen perään tuijottavat vanhat miehet

Vierailija
17.10.2025 |

Mitä luulevat olevansa? Tuntuu hirveältä että miehet jotka ovat tyttöihin verrattuna ikäänsä nähden isoisiä... eivätkö ymmärrä miten inhottavia toimillaan ovat.

Kommentit (287)

Vierailija
121/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juteltiin oman teinin (13v) kanssa juuri asiasta. Tyttö sanoi, että ei ole vastuussa aikuisten ihmisten huonosta käytöksestä. Sanoi myös, että ei voi sille mitään, että on niin kaunis, että muut katselevat(tämän puoliksi vitsillä). Tyttö ei pukeudu mitenkään paljastavasti, mutta ei myöskään mihinkään ylisuuriin vaatteisiin. Ei edes meikkaa juuri koskaan ja näyttää ihan ikäiseltään.

Itse en ymmärrä miten miehet kehtaa. Ihan avoimesti vielä. Samaa tapahtui omassa nuoruudessa, joten ei ole mikään uusi asia. Mutta jotenkin häiriintynyttä, että isänsä ikäiset miehet jäävät katselemaan perään. 

Vierailija
122/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kuulenpa puhetta vanhoista miehistä, jotka tuijottavat nuoria tyttöjä ja ajattelen vain, että onko siinä mitään pahaa? Olen itse 70-vuotias ja komea hopeaketku niin ainakin itse sanon. Tiedän, että nuoret neidot saattavat katsoa minua vähän oudosti, mutta sanokaa nyt, eikö kokemukseni olisi houkutteleva?

Olen viettänyt aikaa satojen nuorten naisten kanssa, ja voin vakuuttaa, että heidän kiinnostuksensa minua kohtaan on paljon suurempaa kuin omanikäisteni.

Ymmärrän, että nuoriin tyttöihin kohdistuu katseita, ja joskus käsi syyhyää tarttua pomppiviin takapuoliin. Mutta minä hillitsen itseni olenhan aikani elänyt ja tiedän, että kunnioitus on kaiken a ja o. En halua olla kuin ne nuoremmat miehet, joiden katseissa on vain irstaita ja itsekkäitä haluja. Haluan olla turvallinen olkapää, joku, joka voi jakaa elämänkokemuksia ja vaikka nauraa yhdessä.

Minäkin olin nuori ja ymmärrän, mitä tuntuu olla katseen kohteena. Uskon, että suhteet perustuvat enemmän kuin vain vetovoimaan ne perustuvat ymmärrykseen, kunnioitukseen ja seikkailuihin, joita voimme jakaa. Joten ennen kuin tuomitsette vanhat ukot, miettikää, että jokaisella meillä on oma tarinamme, ja joskus tarinoissa on enemmän kauneutta kuin pelkässä nuoruudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä tauti iskee kaikkiin miehiin. Oma mies kun täytti 50 hyvä ettei silmät tipu päästä,kun joku lukiolaistyttö kävelee ohi.

Tuossa iässä oivaltaa, että olisi viimeiset hetket vielä ajaa Ferraria, kun on koko ikänsä polkenut Ladaa.

Vierailija
124/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhojen miesten tuijottelu on perverssiä mutta vanhojen naisten "voimaannuttavaa"? Media on luonut tuollaisen narratiivin ja toimittajanaiset ovat olleet asialla

Vierailija
125/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia viisikymppiset naiset antavat itsensä rupsahtaa eivätkä näytäkään enää parikymppisiltä? Naama ja kroppa leviää sekä hiukset harvenee ja lyhenee. 

Tehkää asialle jotain, niin ei tarvitse tuijotella tytön kavereita. 

Minkä takia joka toinen 30v nainen näyttää joltain isoäidiltä?

Vierailija
126/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta miehen omasta eliniästä hän yleensä viehättyy nuorista fertiileistä naisista. Eivät geenit muutu ikääntyessä. Ne ovat evoluution tuotos ja usein sangen kiusallinenkin tulos.

Sen sijaan on kourallinen vakiintumattomia tyttöjä, jotka LUULEVAT, että ikääntyneet miehet kuvittelisivat itsellään olevan suuria mahdollisuuksia nuorten tyttöjen suhteen.Ei sellaisia ole ikämieshissä monta, vain muutamia jo dementoituneita.

Vierailija
127/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi pukeutua peittävämmin. Olemmehan nykyään monikulttuurinen maa. Myös miespuolinen saattaja voisi tuoda turvaa.

Vierailija
128/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbot saalistavat nuoria tyttöjä ällöttäviin seksipuuhiinsa. 

Myös harrastustoiminnassa, mutta se on ihan eri asia.

Vierailija
129/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa ikärasismia millon olet liian nuori ja milloin olet liian vanha. Nuorena kun meni baariin ja oli 21 v ja jutteli jollekin vajaa 30v naiselle niin alkoi kauhea suunsoitto miten vauva sitä ollaan. Nyt kun on 30v niin nämä parikymppiset ei vilkaisekaan kun on niiiin vanha mukamas. 

Vierailija
130/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä katsoo ja ihmettelee mikä tuo pitkähiuksinen hoikka olento oikein on, kun ei sellaista ole kotona nähnyt yli 20 vuoteen? Joku peto varmaan?

Vierailija
131/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori äiti, ja minua häiritsee syvästi nähdä, miten jotkut aikuiset miehet käyttäytyvät nuoria tyttöjä kohtaan. Tämä ei ole vain asia, joka koskettaa minua, vaan se toimii myös varoituksena siitä, minkälaista maailmaa haluan lapsilleni. Kun näen isän ikäisten miesten jäävän tuijottamaan tyttäriäni tai muita nuoria, tunnen itseni raivokkaaksi. Tämä on suorastaan sairasta ja pelottavaa.

Miksi heidän täytyy katsoa nuoria tyttöjä kuin he olisivat pelkkä huvittelun kohde? Tämä ei ole vain häiriintynyttä se on vaarallista. Tällaiset miehet ovat pedofiileja, ja heidän ei pitäisi olla keskuudessamme. Meidän kaikkien, vanhempien, yhteisön jäsenten, on nostettava ääneämme ja tuomittava tämä käytös, jotta nuoret naiset voivat elää turvallisessa ympäristössä ilman pelkoa.

Minun tehtävänäni on suojella lastani ja puhua hänen puolestaan. Haluan opettaa hänelle, että hänen kauneutensa tai nuoruutensa ei ole syy, miksi kukaan aikuinen voi käyttäytyä sopimattomasti. Meidän on yhdessä vaadittava, että tällaisille miehille ei anneta sijaa yhteiskunnassamme. En voi sietää ajatusta, että tyttäreni tai muiden nuorten tyttöjen tarvitsee kokea tätä sairasta katsetta.

Olen valmis taistelemaan ja nostamaan tämän asian esille. Aletaan yhdessä toimimaan, jotta voimme tehdä maailmasta paremman ja turvallisemman paikan nuorille! Ei enää hiljaisuutta meidän on puolustettava rakkaitamme ja varmistettava, että heillä on oikeus elää ilman jatkuvaa pelkoa kaduilla vaanivista miehistä. Tämä on minun äitinä olemisen perusta, ja olen valmis tekemään kaikkeni sen eteen.

Vierailija
132/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhojen miesten tuijottelu on perverssiä mutta vanhojen naisten "voimaannuttavaa"? Media on luonut tuollaisen narratiivin ja toimittajanaiset ovat olleet asialla

Eikä julkinen sana paljoa kerro myöskään lähi-idän miesten kiinnostuksesta hyvinkin nuoriin tyttöihin. Saamme lukea niistä vain rikosuutisten 6hteydessä ja netin keskustelupalstoilta. Vai onko sekin ihan eri, kulttuuriin kuuluva asia.

Vierailija
133/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan miehenä paljastavia muotoja. Evoluutiota ei kiinnosta onko kyseessä 14v vai 35v jos rinnat ja pylly on kehittyneet naisellisiksi ja pukeutuminen on paljastavaa mies tuijottaa, piste.

Vierailija
134/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut merkille sen että hyvin moni nuori tyttö näyttää ikäistään vanhemmalle. En tiedä onko se nykyajan ilmiö mutta että jo 12-vuotias näyttää 17-vuotiaalle irtoripsineen ja meikkeineen. Ei ole hyvä suuntaus.

Oma 12v tyttären kaveri käyttää sellaisia ohutta kangasta olevia persvakoon pureutuvia trikoita ja avonaisia push up-toppeja. Ihan järkyttävän näköistä lapsen päällä. Äitinsä on joku wannabe-fittnesvaikuttaja-bimbo eikä näe mitään pahaa lapsen pukeutumisessa eikä siinä, että sama tyttö kuvaa someen itsestään videoita niissä vaatteissa.

Ei todellakaan hyvä suuntaus

Vierailija
135/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitonta olla mies. Laillista ja hienoa olla huohra. Tervetuloa feminismiin ja vuoteen 2025.

Vierailija
136/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDR:n kohtuuttomat ja epäinhimilliset säännöt oli kaikki varmasti naisten keksintöä.

Vierailija
137/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Olen itse 70-vuotias ja komea hopeaketku 

Niin olet.

Vierailija
138/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä tauti iskee kaikkiin miehiin. Oma mies kun täytti 50 hyvä ettei silmät tipu päästä,kun joku lukiolaistyttö kävelee ohi.

taisi olla puutteessa. Ei miehet pussit tyhjinä paljon kiinnostu ohikävelijöistä

Vierailija
139/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnollista ja normaalia.

Vierailija
140/287 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet teinitytöt tiedostavat oman viehätysvoimansa ja lapsen aivoillaan testaavat miehiä. Ollaan niin kihertäviä ja lirkuttelevia, meikataan ja pukeudutaan kroppaa korostavilla vaatteilla. Huomiota saavat sitten niiltä ei toivotuilta miehiltä. 

No ei todellakaan haluttu teineinä kenenkään setämiehen huomiota! Tämä on sun omassa sairaassa päässä!

Isäsyndrooma. Eli on ihan tutkittu fakta, että isättömät tytöt etsivät itselleen sitä isähahmoa vanhemmista miehistä. 

Kyllä, mutta eivät pannakseen tätä vaan saadakseen turvaa ja hoivaa.

Älä jaksa olla lapsellinen. Kyllä sitä teinitytön pillua kutittaa siinä missä miestenkin . . . 

Mutta tuskin oman isoisän ikäiselle möhömahaiselle risuparralle 🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä