Oksettaa nuorten tyttöjen perään tuijottavat vanhat miehet
Mitä luulevat olevansa? Tuntuu hirveältä että miehet jotka ovat tyttöihin verrattuna ikäänsä nähden isoisiä... eivätkö ymmärrä miten inhottavia toimillaan ovat.
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen että oma neiti kulkee löysissä pyjamanhousuissa ja löysässä hupparissa huppu silmillä.
Ei iljetykset uskalla kyylätä kun eivät tiedä onko poika sittenkin,vaikka pitkää vaaleaa tukkaa tulee hupun alta.
En ymmärrä alapeukutuksia. Olen huomannut, että tämä on yleistynyt kovasti ainakin pk-seudulla. Nuoret naiset tosiaan pukeutuvat hyvinkin ei-seksuaalisesti löysiin ja peittäviin vaatteisiin.
Ja nyt sulle tuli paha mieli kun oma tunteesi ei olekaan fakta?
Ei ihme että sukupuolten vaihtaminen yleistyy. Tytöt kokevat turvallisemmaksi olla poika,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut merkille sen että hyvin moni nuori tyttö näyttää ikäistään vanhemmalle. En tiedä onko se nykyajan ilmiö mutta että jo 12-vuotias näyttää 17-vuotiaalle irtoripsineen ja meikkeineen. Ei ole hyvä suuntaus.
Lapsuus on lyhentynyt ja vastaavasti nuoruus pidentynyt, moni 12v on tosiaan samanlainen teinipissis kuin lähes nelikymppinen äitinsä.#kaverivanhemmuus
Itse tunnen lähes 70v naiseen, joka jatkuvasti viettää aikaansa n. 30 vuotta nuoremman tyttärensä kanssa. Tuntuu jotenkin oudolta, kun esimerkiksi ulkomaanmatkat tekevät yhdessä, vaikka äidillä on mies. En tiedä, onko tytön isä kuollut vai onko äidille ja isälle tullut ero joskus yli 20v sitten, mutta nykyisen miehen kanssa äiti on ollut yli 20 v, joten tytär asui vielä kotona, kun mies tuli kuvioihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet teinitytöt tiedostavat oman viehätysvoimansa ja lapsen aivoillaan testaavat miehiä. Ollaan niin kihertäviä ja lirkuttelevia, meikataan ja pukeudutaan kroppaa korostavilla vaatteilla. Huomiota saavat sitten niiltä ei toivotuilta miehiltä.
No ei todellakaan haluttu teineinä kenenkään setämiehen huomiota! Tämä on sun omassa sairaassa päässä!
Osaatko lukea ollenkaan? Ei tuo viesti puhunut mitään setämiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet teinitytöt tiedostavat oman viehätysvoimansa ja lapsen aivoillaan testaavat miehiä. Ollaan niin kihertäviä ja lirkuttelevia, meikataan ja pukeudutaan kroppaa korostavilla vaatteilla. Huomiota saavat sitten niiltä ei toivotuilta miehiltä.
No ei todellakaan haluttu teineinä kenenkään setämiehen huomiota! Tämä on sun omassa sairaassa päässä!
Isäsyndrooma. Eli on ihan tutkittu fakta, että isättömät tytöt etsivät itselleen sitä isähahmoa vanhemmista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, muistan omasta nuoruudestani useammankin neitosen joka pyöri itseään huomattavasti vanhempien seurassa.
Muistakaa että niillä voi olla taittovirhe.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia viisikymppiset naiset antavat itsensä rupsahtaa eivätkä näytäkään enää parikymppisiltä? Naama ja kroppa leviää sekä hiukset harvenee ja lyhenee.
Tehkää asialle jotain, niin ei tarvitse tuijotella tytön kavereita.
Ja viisikymppiset miehet näyttää mielestäsi parikymppisiltä? Kaljut kiiltää ja mahat röllöttää vyön päällä. Jalat ja kädet on ohuet tikut ja ainoa missä on tavaraa on vatsa.
Kyllä tosiaan paikkaansa pitävät ne tutkimukset, jotka todistavat että ihminen on sokea itselleen. Ihminen huomaa toisten vanhenemisen, muttei omaansa. Viisikymppiset ukot sen todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko varma, että keski-ikäiset naisetkin tuijottelevat parikymppisiä urheilijapoikia.
No ei. Ainakin omat ystävättäreni eivät ole kiinnostuneet nuorista miehistä. Eivät katsele niiden perään.
Sanotaan että 90% miehistä on kiinnostuneita nuorista naisista, 50% naisista nuorista miehistä. Miehet ovat visuaalisempia kuin naiset.
Vammainen argumentti. Naiset ovat ania olleet esteettisempiä ja tarkkasilmäisempiä, miesten "visuaalisuus" keskittyy kirjaimellisesti uloste-elimiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te että halunneet = ketään ei halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäsyndrooma. Eli on ihan tutkittu fakta, että isättömät tytöt etsivät itselleen sitä isähahmoa vanhemmista miehistä.
Kyllä, mutta eivät pannakseen tätä vaan saadakseen turvaa ja hoivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te halutte teinejä = teinit haluavat teitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, muistan omasta nuoruudestani useammankin neitosen joka pyöri itseään huomattavasti vanhempien seurassa.
Mun äiti oli 17v, kun sai mut häntä 32 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko varma, että keski-ikäiset naisetkin tuijottelevat parikymppisiä urheilijapoikia.
No ei. Ainakin omat ystävättäreni eivät ole kiinnostuneet nuorista miehistä. Eivät katsele niiden perään.
Sanotaan että 90% miehistä on kiinnostuneita nuorista naisista, 50% naisista nuorista miehistä. Miehet ovat visuaalisempia kuin naiset.
Tuossa visuaalisuudessa olet väärässä. Naiset ovat visuaalisempia kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te halutte teinejä = teinit haluavat teitä?
Ketä teitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa visuaalisuudessa olet väärässä. Naiset ovat visuaalisempia kuin miehet.
Molemmat ovat yhtä visuaalisia kaiketi, mutta naiset ovat vain nirsompia, koska heillä on miehiin verrattuna varaa olla nirsoja. Mutta on toki totta, että miehet vahvasti suosivat itseään nuorempia naisia, ainakin fyysisesti katsottuna, kun taas naiset yleensä itseään vanhempia miehiä tai samanikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti oli 17v, kun sai mut häntä 32 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Millainen oli äitisi lapsuus?
Hyi! Tätä ahdistavaa tuijottelua oli jo 80-luvulla, kun olin nuori nainen. Eikä aina jäänyt edes tuijotteluun, vaan piti kommentoida tai jopa koskea (muka vahingossa). Tuolloin ei tästä numeroa tehty, kun se nyt oli olevinaan naisen tehtävä miellyttää miehiä eikä niuhottaa turhasta.
Siitä olen iloinen, että nykyään näihin asioihin suhtaudutaan toisin ja näistä puhutaan. Ne keitä asia koskee, niin painakaa mieleenne, että naiset ja tytöt eivät ole mitään aivottomia kappaleita kenen tahansa hepinheiluttajan tuijoteltavina ja arvosteltavina.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Tätä ahdistavaa tuijottelua oli jo 80-luvulla, kun olin nuori nainen. Eikä aina jäänyt edes tuijotteluun, vaan piti kommentoida tai jopa koskea (muka vahingossa). Tuolloin ei tästä numeroa tehty, kun se nyt oli olevinaan naisen tehtävä miellyttää miehiä eikä niuhottaa turhasta.
Siitä olen iloinen, että nykyään näihin asioihin suhtaudutaan toisin ja näistä puhutaan. Ne keitä asia koskee, niin painakaa mieleenne, että naiset ja tytöt eivät ole mitään aivottomia kappaleita kenen tahansa hepinheiluttajan tuijoteltavina ja arvosteltavina.
Huh mikä kirjoitus, kyllähän naisten tehtävä on edelleen miellyttää miehiä. Mihin se siitä koskaan muuttuisi? Hyvä perinne sinänsä
12-vuotias ei edusta mitään naiskauneutta. Vaan on lapsi ja tyttö.