Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Putkiremontti, korkojen nousu ja kaupungin vuokratontit
14.04.2007 |
Mahtava taloudellinen pommi!
Onko teillä sellainen pommi omistuksessa?
Kommentit (2)
Tosin ostettiin ensiasunnoksi tämmöinen vaatimattomampi kämppä, joten korkojen nousu voi vähän tuntuakin...
Ja tiedoksi vaan, että naapuritalossa putkirempan hinta on 150e/neliö, joten vaihtelevat paljonkin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tontti on sentään oma. Eikä hirvitä, kämppä oli niin halpa, että lainaakin on vähän, joten putkirempan tullessa uskoisin, että se on hyvinkin varaa maksaa.