Tilaan kaikki joululahjat Temusta
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun neuvo on myös, että jätä ostamatta Temusta ja osta vaikka pienet suklaqlevyt, heijastin tai jota muuta käyttötavaraa tai syötävää.
Todella noloa ostaa krääsää. Ihmisiä ärsyttää.
Krääsää? Minä tilasin sieltä yhteen joulupakettiin (toistaiseksi ainoa joululahja sieltä), niin 5 paria 100% merinovillaisia sukkia. miehelleni talveksi ja ihan arkipidettäviksi.
Mutta miksi Kiinasta? Ei löytynyt lähempää?
Vierailija kirjoitti:
Kaveri roudasi kammottavia matkamuistoja minulle reissuiltaan, kunnes vihdoin sanoin, etten ole niitä entisiäkään halunnut. Loukkantui kyllä, mutta ymmärsi lopulta, ja niin ovat ymmärtäneet muutkin.
Paljon meni krääsää kaatopaikalle kun kolmiosta jouduin pienempään asuntoon muuttamaan, ja sitä krääsää on vieläkin liikaa. Ei vain haluaisi kuormittaa jätelaitosta enempää.
Olipa törkeää käytöstä sinulta. Asian olisi varmasti voinut esittää hienotunteisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun neuvo on myös, että jätä ostamatta Temusta ja osta vaikka pienet suklaqlevyt, heijastin tai jota muuta käyttötavaraa tai syötävää.
Krääsää? Minä tilasin sieltä yhteen joulupakettiin (toistaiseksi ainoa joululahja sieltä), niin 5 paria 100% merinovillaisia sukkia. miehelleni talveksi ja ihan arkipidettäviksi.
"Merinoa" suoraan lapsityövoima-hikipajasta myrkkykemikaaleilla ryyditettynä. Hyvää Joulua! 😂
Vierailija kirjoitti:
Saako Temusta suklaata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi Kiinasta? Ei löytynyt lähempää? Ehkä olisin löytänyt, tai sitten en. Tai ei ehkä olisi edes tullut mieleen. Noilla on ihmeen hyvin toimivat algoritmit, mitä ne tarjoaa näytille, vaikkeis sivulla kauaa ole. Muuten en pahemmin kaupoilla kiertele. Netissäkään. Ruokakaupassakin (kyllä, ei tavaratalo) käyn max. kerran viikossa. Ja ei tullut päälle meidän järkyttäviä postin ryöstöhintoja, koska alun perin menin sinne etsimään muuta, jotka löysinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tälle oikein voi kuin nauraa, että löytyy sellainenkin tyhjäpää joka luulee että Temun merinovilla olisi ikinä villaa nähnytkään 😂
Et sitten viitsinyt viedä niitä kirpputorille.