Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovelle tuli karkinkerjääjiä

Vierailija
26.10.2024 |

Siis Halloween on ensi torstaina ja Pyhäinpäivä ensi viikonloppuna, mutta naapurustossa kiertää kerjäläisiä tänään?? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi myös. Ei ollut karkkia, mutta kysyin, että haluatteko kaljaa? Kolme katsoi kummissaan minua ja neljäs pienin hihkui innoissaan, että joo! En antanut ja panin oven kiinni. 

Vierailija
2/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä jenkkimeininkiä. Miksi avasit oven niille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin halunnut karkin sijaan kepposen.

Vierailija
4/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on karkkipussi, mutta syön sen kännipäissäni todennäköisesti itse.

Vierailija
5/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä tiesin kuka siellä on. Eikä tullut mieleenkään, että pitäis varoa jotain kerjääjiä. Mitä vanhempien päässä liikkuu?

Vierailija
6/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä Halloweenia halutaan Suomessa juhlia, niin sille pitäisi määritellä joku päivä. Nyt sitä vietetään kahtena viikonloppuna, kun kukaan ei tiedä milloin sitä juhlitaan. 

Eikö se voisi olla pyhäinpäivän aatto, niin kuin esim. USAssa taitaa olla. Pyhäinpäivää vietetään Suomessa aina marraskuun ensimmäisenä lauantaina, joten Halloween on silloin edellisenä päivänä. 

Vierailija
7/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä ei enää kierretä ovelta ovelle. Se on kuolevaa kansanperinnettä. On jotenkin vähän säälittävää että nyt sitä yritetään Suomessa elvyttää.

Vierailija
8/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen juhla, ei kuulu suomeen. Kerjääminen ovilla pitäisi kieltää lailla, varsinkin karkkien kerjääminen, koska se on silkkaa häirintää.

Vierailija
9/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka köyhällä alueella asut kun käy kerjäläisiä ovella eikä ole lähikauppaa.

Vierailija
10/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekoot kaupasta omilla rahoillaan. Pätäkkää voivat pyytää vanhemmiltaan. Mä syön omat karkkini, sen verran kallista herkkua etten niitä tuntemattomien kakaroille anna ILMAISEKSI. Annan jos maksavat 5e per nami.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi