Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaan kaikki joululahjat Temusta

Vierailija
16.10.2025 |

Ei ole varaa ostaa muualta. :(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mielummin kokonaan ostamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma. Siellä ainakin on kaikkea laidasta laitaan, niin ei tarvitse tyytyä kauppakeskuskierrokselta mukaan tarttuvaan krääsään.

Vierailija
4/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun neuvo on myös, että jätä ostamatta Temusta ja osta vaikka pienet suklaqlevyt, heijastin tai jota muuta käyttötavaraa tai syötävää.

Todella noloa ostaa krääsää. Ihmisiä ärsyttää. 

Vierailija
5/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sitten anna niitä muille kuin omalle perheellesi.

Olisi varaa ellet ostelisi.

Vierailija
6/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä sillai.Tuleeks muuntoo ja.

Vierailija
7/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun neuvo on myös, että jätä ostamatta Temusta ja osta vaikka pienet suklaqlevyt, heijastin tai jota muuta käyttötavaraa tai syötävää.

Neuvot ostamaan heijastimia tai käyttötavaraa (mitä aikuisilla yleensä jo on), vaikka itsekin tiedät ihmisten ärsyyntyvän ylimääräisestä krääsästä. Temusta voi sentään hakusanoilla tilata jotakin kunkin persoonaan sopivaa.

Vierailija
8/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoo, upeeta, mahtavaa... Tällä tavoin toimien saadaan Suomen talous nousuun. Ja kaupanpäälle saat vielä vielä myrkyt ja luteet. Ole ylpeä itsestäsi...

Vierailija
9/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoo, upeeta, mahtavaa... Tällä tavoin toimien saadaan Suomen talous nousuun. Ja kaupanpäälle saat vielä vielä myrkyt ja luteet. Ole ylpeä itsestäsi...

Sekä torjunta-ainemyrkyt että tuholaiset samassa paketissa? Koittakaahan nyt päättää mitä sieltä saa, jotta kuulostatte edes auttavan uskottavilta.

Vierailija
10/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielummin ilman kuin Temukrääsää. Suklaata, pullo suomalaista mehua tai glögiä, juustoa tai jotain muuta mistä ei jää pyörimään roinaa. 

Vierailija
11/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääset, kun sovit hyvissä ajoin sukulaisten kanssa, että ei osteta joululahjoja. Me olemme tehneet näin jo monta vuotta.

Vierailija
12/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvot ostamaan heijastimia tai käyttötavaraa (mitä aikuisilla yleensä jo on), vaikka itsekin tiedät ihmisten ärsyyntyvän ylimääräisestä krääsästä. Temusta voi sentään hakusanoilla tilata jotakin kunkin persoonaan sopivaa.

Temupaska lentää suoraan roskikseen.

Vierailija
13/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mielummin ilman kuin Temukrääsää. Suklaata, pullo suomalaista mehua tai glögiä, juustoa tai jotain muuta mistä ei jää pyörimään roinaa. 

Juuri näin. Konvehtirasia tai jokin herkku on paras vaihtoehto.

Vierailija
14/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kokonaan Kiinaan, niin ei tarvitse tilailla sitä autuutta niin kaukaa.

Vierailija
15/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi enää suvun kesken vaihdeta lahjoja. Itse en missään tapauksessa osta tai halua lahjoja Temusta. Niitä tuotteita ei valvo kukaan, on voitu käyttää ihan mitä kemikaaleja vain, jotka eivät turvallisuussyistä ole edes sallittuja Euroopassa. 

Vierailija
16/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh. Ei jouluna ole pakko antaa yhtään mitään lahjaksi, joten jätäpä tilaamatta. 

Vierailija
17/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta kenellekään lahjoja, ellei tule jotain erityistä vastaan. Kukaan ei tarvitse krääsää pelkästään lahjan saamisen ilosta. Joskus aikoinaan seurustelin miehen kanssa, jonka perheelle lahjat olivat sisältöä tärkeämpiä. Sain halvan meikkisetin, jossa oli mm violettia huulipunaa. Siis siinä oli varmaan 50 eri juttua. Itse en meikannut ripsiväriä enempää ikinä. En silloin enkä nyt. 

Ja siis jos joku haluaa antaa lahjan, niin ei sillä hinnalla ole mitään väliä, vaan ajatuksella. Olin ulkomailla ja silloinen poikaystäväni toi minulle tuliaisena siikli-perunan, kun oli käynyt jossain maatalousmessuilla ja ajatteli minua kun oli suomalainen lajike. Se oli liikuttavinta ikinä.

Vierailija
18/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri roudasi kammottavia matkamuistoja minulle reissuiltaan, kunnes vihdoin sanoin, etten ole niitä entisiäkään halunnut. Loukkantui kyllä, mutta ymmärsi lopulta, ja niin ovat ymmärtäneet muutkin.

Paljon meni krääsää kaatopaikalle kun kolmiosta jouduin pienempään asuntoon muuttamaan, ja sitä krääsää on vieläkin liikaa. Ei vain haluaisi kuormittaa jätelaitosta enempää.

Vierailija
19/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut uskovat lahjan arvon kertovan, kuinka paljon antaja arvostaa sen saajaa. 

Vierailija
20/28 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krääsää? Minä tilasin sieltä yhteen joulupakettiin (toistaiseksi ainoa joululahja sieltä), niin 5 paria 100% merinovillaisia sukkia. miehelleni talveksi ja ihan arkipidettäviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi