Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi pihakoriste maksaa temussa 5e, elloksella 22e, arvatkaas kummasta tilaan?

Vierailija
16.10.2025 |

Sattumoisin huomasin, että, kun etsiskelin netissä pihalleni jotain koristeita niin yksi pieni patsas maksaa temussa 5e ja sentit päälle ja elloksella täsmälleen sama tuote maksoi 22e, alessa 17e ja yksityisen yrittäjän verkkosivuilla maksoi 17e.

Että turhaan moralisoitte temuttajia.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temuttamalla tosiaan säästää. Eilen katselin tutun pihaa ja kotia, joka pursuaa muovista ja kertakäyttöistä halloweenkoristetta, eikä tosiaan tee mieli ostaa yhtään mitään mistään. Tuli ähky, taas.

Vierailija
62/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselin  markkinoilla hauskaa peltikylttiä vessaan, 15 e, Temusta sai saman hintaan 3e. Tuskin siinä niin paljon myrkkyjä on että seinä kaatuu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tilaa Temusta sätkäpapereita. 

Kohta varmaan joku reikä ikenissä.

Vierailija
64/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katselin  markkinoilla hauskaa peltikylttiä vessaan, 15 e, Temusta sai saman hintaan 3e. Tuskin siinä niin paljon myrkkyjä on että seinä kaatuu :D

Hauska peltikyltti vessassa? Meillä taitaa olla todella erilainen sisustusmaku.

Vierailija
65/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia koristeita se piha oikein kaipaa?

Vierailija
66/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksiösi vessan ovessa pitää olla kyltti? Etkä erota sitä muuten siivouskomeron ovesta

Vierailija
67/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia koristeita se piha oikein kaipaa?

Koristepensaan ja perennoita 

Hienon näköinen semmoinen juolaheinikko, jonka keskellä tönöttää tonttu kaverinsa kanssa 

Vierailija
68/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tilaa kumpaakaan. Ihan turha muovinen krääsä, joka toimii hetken ja sitten heitetään roskiin.

Nyt ihmiset miettimään ostopäätöksiä tehdessä, oli sitten temusta tai mistä tahansa, että tarvitsenko minä tätä tuotetta todella.

Enemmän säästää kun jättää turhuudet ostamatta.

Vierailija
69/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska peltikyltti vessassa? Meillä taitaa olla todella erilainen sisustusmaku.

Tuollasen kämpän kun kuvittelee mielessään, joka huone täynnä jotain temuromua, huh.

Vierailija
70/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri sitä paskaa, mitä ihmiset luulevat tarvitsevansa. Peltikylttejä vessaan (tuli sitä tai tätä, älä vetämättä jätä. . . hehheh).

Turhaa romua lennätetään Kiinasta asti tänne. Hävetkää.

Vierailija
71/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihakoriste, anna mun kaikki kestää. Kannattaa käydä töissä, että saa pihakoristeita temusta.

Vierailija
72/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö ihmiset,hyvin voi elää,vaikka ei koskaan tilaa mistään mitään,vaan käyttää liikkeitä siihen mitä tarvitsee,hengissä minä ainakin olen.

Vierailija
73/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi ihmisen elimistössä on vain yhden pankkikortin verran muovia ja muuta skeidaa, joten pakko on ostaa muovia ja muuta roskaa lisää.

Vierailija
74/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te köyhät ostatte turhia tavaroita?Minä olen hyvätuloinen, mutta ei tulisi mieleenkään tilata pihakoristeita, vessaan kylttejä, huonolaatuisia vaatteita yms. Säästäkää ne 5-eurosenne! 

Vierailija
75/75 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhatontunko meet ja tilaat Temusta?😂