Yksi pihakoriste maksaa temussa 5e, elloksella 22e, arvatkaas kummasta tilaan?
Sattumoisin huomasin, että, kun etsiskelin netissä pihalleni jotain koristeita niin yksi pieni patsas maksaa temussa 5e ja sentit päälle ja elloksella täsmälleen sama tuote maksoi 22e, alessa 17e ja yksityisen yrittäjän verkkosivuilla maksoi 17e.
Että turhaan moralisoitte temuttajia.
Kommentit (75)
Minä katselin markkinoilla hauskaa peltikylttiä vessaan, 15 e, Temusta sai saman hintaan 3e. Tuskin siinä niin paljon myrkkyjä on että seinä kaatuu :D
Kaveri tilaa Temusta sätkäpapereita.
Kohta varmaan joku reikä ikenissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä katselin markkinoilla hauskaa peltikylttiä vessaan, 15 e, Temusta sai saman hintaan 3e. Tuskin siinä niin paljon myrkkyjä on että seinä kaatuu :D
Hauska peltikyltti vessassa? Meillä taitaa olla todella erilainen sisustusmaku.
Millaisia koristeita se piha oikein kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksiösi vessan ovessa pitää olla kyltti? Etkä erota sitä muuten siivouskomeron ovesta
Vierailija kirjoitti:
Millaisia koristeita se piha oikein kaipaa?
Koristepensaan ja perennoita
Hienon näköinen semmoinen juolaheinikko, jonka keskellä tönöttää tonttu kaverinsa kanssa
Et tilaa kumpaakaan. Ihan turha muovinen krääsä, joka toimii hetken ja sitten heitetään roskiin.
Nyt ihmiset miettimään ostopäätöksiä tehdessä, oli sitten temusta tai mistä tahansa, että tarvitsenko minä tätä tuotetta todella.
Enemmän säästää kun jättää turhuudet ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska peltikyltti vessassa? Meillä taitaa olla todella erilainen sisustusmaku.
Tuollasen kämpän kun kuvittelee mielessään, joka huone täynnä jotain temuromua, huh.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri sitä paskaa, mitä ihmiset luulevat tarvitsevansa. Peltikylttejä vessaan (tuli sitä tai tätä, älä vetämättä jätä. . . hehheh).
Turhaa romua lennätetään Kiinasta asti tänne. Hävetkää.
Pihakoriste, anna mun kaikki kestää. Kannattaa käydä töissä, että saa pihakoristeita temusta.
Tiesittekö ihmiset,hyvin voi elää,vaikka ei koskaan tilaa mistään mitään,vaan käyttää liikkeitä siihen mitä tarvitsee,hengissä minä ainakin olen.
Toistaiseksi ihmisen elimistössä on vain yhden pankkikortin verran muovia ja muuta skeidaa, joten pakko on ostaa muovia ja muuta roskaa lisää.
Miksi te köyhät ostatte turhia tavaroita?Minä olen hyvätuloinen, mutta ei tulisi mieleenkään tilata pihakoristeita, vessaan kylttejä, huonolaatuisia vaatteita yms. Säästäkää ne 5-eurosenne!
Puutarhatontunko meet ja tilaat Temusta?😂
Temuttamalla tosiaan säästää. Eilen katselin tutun pihaa ja kotia, joka pursuaa muovista ja kertakäyttöistä halloweenkoristetta, eikä tosiaan tee mieli ostaa yhtään mitään mistään. Tuli ähky, taas.