Yksi pihakoriste maksaa temussa 5e, elloksella 22e, arvatkaas kummasta tilaan?
Sattumoisin huomasin, että, kun etsiskelin netissä pihalleni jotain koristeita niin yksi pieni patsas maksaa temussa 5e ja sentit päälle ja elloksella täsmälleen sama tuote maksoi 22e, alessa 17e ja yksityisen yrittäjän verkkosivuilla maksoi 17e.
Että turhaan moralisoitte temuttajia.
Kommentit (75)
En kumpaakaan. 5 tai 22 euroa pihakoristeesta, ihan sama, molemmat turhaa resurssien ja rahan tuhlausta.
Tilaa vaikka persearskan puodista ja pidä tieto omanasi,perkel.
Lopetin Ellokselta tilaamisen jo yli 15 vuotta sitten. Huono hinta-laatusuhde, täyttä roskaa suurin osa.
Mitä ihmettä sä teet jollain pihakoristeella ?
Meillä on takapihalla kasvatusaltaita ja viherhuone tai kasvihuone.Parvekkeella mm mansikka-amppeleita.
Etupihalla ei ole mitään, ei ole tosin nurmikkoakaan.
Käytä toikin raha fiksummin, osta vaikka perunoita
Vierailija kirjoitti:
Temun pallovalot vajaan 5 e, Prismassa täsmälleen samat 15 e. Hyvin toimineet jo kaksi vuotta.
Se on vaan niin turhauttavaa maksaa liikaa ryöstö suomen hinnoilla
Arvaan, että tilaat takorautaisen suomalaiselta käsityöläiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö viime vuonna ollut sama juttu jonkun juomapullon kanssa?
Niin kauan kun jälleenmyyjät saavat tilata samaa roskaa itse Temusta on moralisointi ihan turhaa.
Totuus on, että meidän pitäisi lopettaa ylikulutus. Ihan sama mistä sen tilaa.
Lopettakaa kokonaan turhan tavaran ostaminen. Kaikki sesongit ja muu roska on vain myyntimiesten huijausta.
Mua ärsyttää kans aina se, kun nämä Temu-tilailijat vetoaa joka ainoa kerta siihen, että Suomen kaupoissa myydään samaa krääsää vain kalliimpaan hintaan. Että on tyhmää olla tilaamatta Temusta. Mutta kun oikeasti pitäis olla kokonaan ostamatta sitä kiinalaista krääsää. Sekä temusta että sieltä suomalaisesta kaupasta. Jos on ihan pakko jotain ostaa (vaikka lahjaksi), niin ostais sitten kokonaan Suomessa tehtyä. (Tähän ne tietysti vastaa, että mutta kun kaikki tehdään Kiinassa. Mutta kun ei tehdä. Ottaa selvää asioista paremmin ja ostaa vaikka pieniltä yrittäjiltä)
Ensi viikolla saan ison Temu tilaukseni 😍
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun jälleenmyyjät saavat tilata samaa roskaa itse Temusta on moralisointi ihan turhaa.
Lopettakaa kokonaan turhan tavaran ostaminen. Kaikki sesongit ja muu roska on vain myyntimiesten huijausta.
Se että asia näyttää samalta, ei tarkoita että se on sama. Kyllä ne iPhone-kopioitakin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Tilasitko jättisuuren dildon?
Vierailija kirjoitti:
Et saa jos se tulee Belgian kautta. Siellä kaikki liikenne seis.
Aurinkokennojen varustettu pihavalo? Tähän aikaan vuodesta? Näillä ei tee mitään suomen talvessa kun valo palaa tunnin pari koska ei ole valoa jolla kennoa ladata. Ps. Kokemusta on.
Varaosa laitteeseen Kiinasta = tärkeä
Pihakoriste = krääsää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa kokonaan turhan tavaran ostaminen. Kaikki sesongit ja muu roska on vain myyntimiesten huijausta.Mua ärsyttää kans aina se, kun nämä Temu-tilailijat vetoaa joka ainoa kerta siihen, että Suomen kaupoissa myydään samaa krääsää vain kalliimpaan hintaan. Että on tyhmää olla tilaamatta Temusta. Mutta kun oikeasti pitäis olla kokonaan ostamatta sitä kiinalaista krääsää. Sekä temusta että sieltä suomalaisesta kaupasta. Jos on ihan pakko jotain ostaa (vaikka lahjaksi), niin ostais sitten kokonaan Suomessa tehtyä. (Tähän ne tietysti vastaa, että mutta kun kaikki tehdään Kiinassa. Mutta kun
Aina se Temun vertailukohta on Tokmanni tai Prisma, olen myös huomannut. Ei ole mikään pakko ostaa kiinakrääsää mistään, muutakin löytyy. Ja on varaa kun ei ostele turhaa. Kiinan tukeminen on lyhytnäköisintä toimintaa ikinä, mutta tavallaan on mielenkiintoista nähdä tullaanko me lopulta hukkumaan temuroinaan, ultrapikamuotiin vai korjauskelvottomiin sähköautoihin.
Suomalaisia tuotteita en ostele piste. Eläkööt yritystuilla
Ellokselta tilaat tietysti. Elloksen omistaja on sentään parasta laatua perheyrittäjä ja rahoittaa palkkamalttia ja isotuloisten veronalennuksia. Etuoikeutetun elämän hinta nyt vaan on se kymppi plus alv. Luonnon puolesta jos päättäisit, et ostaisi ollenkaan tuollaista turhaketta.
Sama tonttu, mutta Temun tonttu on myrkytetty. Saat välittömästi siitä radioaktiivista säteilyä, kun avaatkin sen temun paketin.