Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi (yhdyntä) raskaana ollessa, kykenittekö siihen?

Vierailija
16.10.2025 |

Tällainen gallup. Meillä loppui seksi käytännössä kokonaan kun raskaus alkoi näkyä, alussa jo väheni reippaasti. Viimeiset 3kk kokonaan ilman.

Oliko teillä yhdyntää raskauden aikana?

Vaihtoehdot

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun mielestä siinä tekstissä tarkoittaa lause "Eikä vaimokaan mitään muuta halunnut"?

Sanoit ettei seksihalut olleet kuitenkaan menneet..

Ja minähän kysyin mitä sinä sitten annoit, et siihen osannut vastata. Sanoit vain, ett vaimo halusi sulle antaa käsihoitoja.

Ihan yksinkertainen kysymys. Saiko vaimo siis mitään vai ei. Sinä sait, sen ymmärsin.

Vierailija
22/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sun mielestä siinä tekstissä tarkoittaa lause "Eikä vaimokaan mitään muuta halunnut"?

Sanoit ettei seksihalut olleet kuitenkaan menneet..

Ja minähän kysyin mitä sinä sitten annoit, et siihen osannut vastata. Sanoit vain, ett vaimo halusi sulle antaa käsihoitoja.

Ihan yksinkertainen kysymys. Saiko vaimo siis mitään vai ei. Sinä sait, sen ymmärsin.

Taidat haluta vain jankata, joten jankataan sitten. Hän ei siis halunnut yhdyntää, koska se tuntui hänestä jollakin tavalla epämukavalta. Hän ei kuitenkaan halunnut mitään muutakaan seksiä, koska hän ei ylipäänsä halua seksiä jos se ei sisällä yhdyntää. Siitäkään huolimatta että pään sisällä halut hänellä eivät hävinneet, eli hän ns kärvisteli, mutta siitä huolimatta hän halusi minua hoidella.

Eli ei, en antanut hänelle mitään orgasmiin johtavaa hoitoa, koska hän ei halunnut. Sille on muistaakseni jokin nimikin, jos antaa toiselle seksiä jota hän ei halua. Normaalia hellyyttä ja hyväilyjä totta kai, mutta ei mitään mitä minä laskisin seksiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ottikos koville vastata. Vaimon seksihalut ennallaan, paitsi ei yhdyntää halunnut, niin sinä sait paljon käsihoitoja. Okei!

Vaimo siis ei saanut, vaikka sekihalut tallella. Juu ei tarvii jankata. Näinhän se menee.

Vierailija
24/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mitään mitä minä laskisin seksiksi.,,,mutta itsellesi laskit käsiseksin seksiksi. Yep.

Ei muuta.

Vierailija
25/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta ei mitään mitä minä laskisin seksiksi.,,,mutta itsellesi laskit käsiseksin seksiksi. Yep.

Ei muuta.

Ymmärränkö oikein, että minun olisi mielestäsi pitänyt tehdä vaimolle jotakin mitä hän ei halunnut tehtävän? Juu, kyllä kysyin. Kieltäytyi.

Vai olisiko minun mielestäsi pitänyt kieltäytyä jostakin mitä hän halusi minulle tehdä? Olisiko hänelle ehkä tullut siitä parempi mieli?

Kerro mulle, mitä mun olisi mielestäsi pitänyt tehdä?

Vierailija
26/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta.

Ymmärränkö oikein, että minun olisi mielestäsi pitänyt tehdä vaimolle jotakin mitä hän ei halunnut tehtävän? Juu, kyllä kysyin. Kieltäytyi.

Vai olisiko minun mielestäsi pitänyt kieltäytyä jostakin mitä hän halusi minulle tehdä? Olisiko hänelle ehkä tullut siitä parempi mieli?

Hei älä selitä! Siis molemmilla oli seksihalut tallella, ja sinä sait käsihoitoja , vaimosi ei. En usko että kieltäytyi. Mutta on oma asianne. Aiva apäuskottavaa. Olen ollut raskaan itsekkin ja kyllä halusin hulluna, ja ei mies kysellyt vaan teki, kuten itsekkin tein. Toki meillä myös naitiinkin, kun eihän sitä tarvitse toisenpäällä röhnöttää. Naiset ei usein vaan halua olla vaivaksi, ja silleen.

Minä halusinja mies halusi, joten olimme yhdessä monin tavoin. Se oli ihanaa ja yhdisti meitä entisä lähemmäs toisiamme. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
27/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä oli koko raskauden ajan. Raskaana oleva nainen on kauneinta mitä tiedän. Se pitää haluja yllä. Asentoja piti miettiä loppuraskaudessa, mutta onnistui. Paras asento nainen kyljellään, ylempi jalka koukussa. On tärkeää muistaa toinen toista raskauden aikana.Keinoja on monia.

M45

Vierailija
28/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kieltäydy orgasmista. Piste. Se rentauttaa, poistaa kipuja yms ja lisää läheisyyttä.

Aikoinaan kun oli kamalat kuukautiskivut, ja vuosin kuin härän kurkusta, mies kasasi pyyhkeitä ja tyyditti minu, ja titysti itsensäkin. ja Se helpotti kovin!

Vierailija
29/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka pannaan, ei tule raskaaksi!

T. Jockke & Timppa

Vierailija
30/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta.

Hei älä selitä! Siis molemmilla oli seksihalut tallella, ja sinä sait käsihoitoja , vaimosi ei. En usko että kieltäytyi. Mutta on oma asianne. Aiva apäuskottavaa. Olen ollut raskaan itsekkin ja kyllä halusin hulluna, ja ei mies kysellyt vaan teki, kuten itsekkin tein. Toki meillä myös naitiinkin, kun eihän sitä tarvitse toisenpäällä röhnöttää. Naiset ei usein vaan halua olla vaivaksi, ja silleen.

Minä halusinja mies halusi, joten olimme yhdessä monin tavoin. Se oli ihanaa ja yhdisti meitä entisä lähemmäs toisiamme. Mutta kukin tyylillään.

Tokihan se on tuttu juttu, että sun on mahdotonta käsittää, että kaikki naiset eivät ole kuten sinä. Jos sellaista täällä esittää, niin alat juuri tällä tavalla halveksua, vähätellä ja väittää valehtelijaksi. Ei kovin kivaa suhtautumista toiseen naiseen?

Mutta nyt kun olet vauhtiin päässyt ja tunnut kovin hyvin tietävän, millaisia minä ja vaimoni ollaan, niin haluaisitko tässä vaikkapa kertoa arvauksesi, että kuinka paljon olemme toisiltamme saaneet sanotaan nyt vaikka suuseksiä? 30 yhteistä vuotta ja koko ajan halukasta seksiä, poislukien nuo kolme raskautta ja niiden jälkeiset palautumisajat. Sä varmasti tiedät vastauksen, kun niin hyvin "tiesit" tämänkin teeman?

Vierailija
31/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan se on tuttu juttu, että sun on mahdotonta käsittää, että kaikki naiset eivät ole kuten sinä. Jos sellaista täällä esittää, niin alat juuri tällä tavalla halveksua, vähätellä ja väittää valehtelijaksi. Ei kovin kivaa suhtautumista toiseen naiseen?

Mutta nyt kun olet vauhtiin päässyt ja tunnut kovin hyvin tietävän, millaisia minä ja vaimoni ollaan, niin haluaisitko tässä vaikkapa kertoa arvauksesi, että kuinka paljon olemme toisiltamme saaneet sanotaan nyt vaikka suuseksiä? 30 yhteistä vuotta ja koko ajan halukasta seksiä, poislukien nuo kolme raskautta ja niiden jälkeiset palautumisajat. Sä varmasti tiedät vastauksen, kun niin hyvin "tiesit" tämänkin teeman?

En yhtään teitä tunne, en halveksu, enkä vähättele, ihmettelenpä vaan. Sinäkö   jolla on seksihaluja, kieltäydyt käsihoidosta kun tiedät saavasi orgasmin? En väitä vaimoasi valehtelijaksi, koskapa en ole hänen kanssaan puhunut. Mutta sinun kertomuksesi ontuu kyllä; kuka nyt orgasmista kieltäytyisi?

Miten ihmeessä voisin sulle kertoa mitenkään, miten paljon teillä on mitäkin seksiä ollut - en mitenkään!

Voihan se tosiaan olla, että joku nainen joka on halukas seksiin, ei sitten sitä haluaisikaan vaikka saisi vähällä vaivallakin. Mies ei siitä kieltäytynyt. Se on  OK sille jolle on.

Lupsakkaa perjantai iltaa Teile.

Vierailija
32/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään teitä tunne, en halveksu, enkä vähättele, ihmettelenpä vaan. Sinäkö   jolla on seksihaluja, kieltäydyt käsihoidosta kun tiedät saavasi orgasmin? En väitä vaimoasi valehtelijaksi, koskapa en ole hänen kanssaan puhunut. Mutta sinun ke

Sivusta, mutta olen nainen ja saan useimmiten orgasmin yhdynnässä, mutta käsi- ja kielipelillä en koskaan joten en näistä oikein perustakaan. Lähinnä tylsistyttää, mielummin yhdyntä tai vaan läheisyys toimii romantiikkaan.

Vierailija
33/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta, mutta olen nainen ja saan useimmiten orgasmin yhdynnässä, mutta käsi- ja kielipelillä en koskaan joten en näistä oikein perustakaan. Lähinnä tylsistyttää, mielummin yhdyntä tai vaan läheisyys toimii romantiikkaan.

Mukavaa että saat joskus. Orgasmigap on silti olemassa, miehethän saavat aina, jos vain jaksavat panna.

Vierailija
34/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään teitä tunne, en halveksu, enkä vähättele, ihmettelenpä vaan. Sinäkö   jolla on seksihaluja, kieltäydyt käsihoidosta kun tiedät saavasi orgasmin? En väitä vaimoasi valehtelijaksi, koskapa en ole hänen kanssaan puhunut. Mutta sinun kertomuksesi ontuu kyllä; kuka nyt orgasmista kieltäytyisi?

Tää on hyvin yksinkertainen asia, joka kuitenkin tuntuu olevan täysin sun käsityskykysi ulottumattomissa. Vaimolleni ei vain kelpaa seksi ilman yhdyntää, hän ei siitä tyydyty riittävästi vaan jää vaille. Jos yhdyntä tuntui huonolta, niin miksi hän olisi halunnut sellaista, mistä ei jää hyvä olo? Mikset voi hyväksyä sitä? Miksi minä sinulle täällä valehtelisin, minä pelkästään kerroin ketjuun omat kokemukseni ketjun aiheesta, enkä minä sinun mieliksesi ala valehdellakaan.

Koeta nyt vain elää sen faktan kanssa, että maailma ja ihmiset, varsinkaan naiset, eivät ole sellaisia yksiulotteisia stereotyyppejä kuin sinä haluaisit.

Vierailija
35/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa että saat joskus. Orgasmigap on silti olemassa, miehethän saavat aina, jos vain jaksavat panna.

Ahaa, no otetaas tämä näkökulma sitten. Minkäslainen orgasmigap kuvittelet meillä olevan kun 30 vuotta on vaan pantu, pantu ja pantu joka ikinen seksikerta?

Vierailija
36/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui seksi heti raskauden alkuun. Seuraava kerta 1,5 v synnytyksestä.

M 60 +

Vierailija
37/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ää on hyvin yksinkertainen asia, joka kuitenkin tuntuu olevan täysin sun käsityskykysi ulottumattomissa. Vaimolleni ei vain kelpaa seksi ilman yhdyntää, hän ei siitä tyydyty riittävästi vaan jää vaille. Jos yhdyntä tuntui huonolta, niin miksi hän olisi halunnut sellaista, mistä ei jää hyvä olo? Mikset voi hyväksyä sitä? Miksi minä sinulle täällä valehtelisin, minä pelkästään kerroin ketjuun omat kokemukseni ketjun aiheesta, enkä minä sinun mieliksesi ala valehdellakaan.

Koeta nyt vain elää sen faktan kanssa, että maailma ja ihmiset, varsinkaan naiset, eivät ole sellaisia yksiulotteisia stereotyyppejä kuin sinä haluaisit.

Sinä siis olet sitä mieltä (vaimosi ei täällä ole kertomassa) että se ainoa ihmisen elin, se klitoris, jonka ainoa tehtävä on tuottaa nautintoa naiselle, ja jossa on puolet enemmän tuntoreseptoreita kuin miehen kalussa, ei toimikkaan oikein. Se on melkoinen asia, muttajos

näin on niin minkäs teet!

Suurimmalla osalla naisita toimii, aivan kuin miehen kalua: sillä saa helposti orgasmin.

Mutta edelleen hyvää jatkoa vaan. En kellekkään toivo muutakuin hyvää.

Vierailija
38/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En joskus, vaan lähes aina. En hyvin stressaantuneena, mutta näin on käynyt myös miehille.

Tylsistyttää nämä vähättelevät käsitykset, että on vain yksi tapa naisena kokea seksuaalisuutta vaikka uskon että monilla taas yhdyntä ei ole se paras juttu. Tästäkin kuitenkin pidetään läheisyyden vuoksi, itsellä se toisen kiihottuminen ja "samassa tilassa" oleminen edesauttaa kliimaksiin on pääsyä. Mutta orgasmigapistä tulee kyllä tosiasia jos yritän roplaamiseen tyytyä, piste.

Vierailija
39/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En joskus, vaan lähes aina. En hyvin stressaantuneena, mutta näin on käynyt myös miehille.

Tylsistyttää nämä vähättelevät käsitykset, että on vain yksi tapa naisena kokea seksuaalisuutta vaikka uskon että monilla taas yhdyntä ei ole se paras juttu. Tästäkin kuitenkin pidetään läheisyyden vuoksi, itsellä se toisen kiihottuminen ja "samassa tilassa" oleminen edesauttaa kliimaksiin on pääsyä. Mutta orgasmigapistä tulee kyllä tosiasia jos yritän roplaamiseen tyytyä, piste.

Joo se yksi tapa on hyväksytty (nimenomaan täällä) vain se yhdynnässä saatu, joten tuo "vain yksi tapa" on ihan syvältä. Suurin osa naisista 

ei juuri tuolla tavalla yksinomaan saa, vaan sitä klitoriksen kiihoitus tarvitaan. Mutta antaa mennä  ja jatkakaa tätä gendreä! Mihet vaan panemaan niin sillät ästä päästään.

Vierailija
40/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään teitä tunne, en halveksu, enkä vähättele, ihmettelenpä vaan. Sinäkö   jolla on seksihaluja, kieltäydyt käsihoidosta kun tiedät saavasi orgasmin? En väitä vaimoasi valehtelijaksi, koskapa en ole hänen kanssaan puhunut. Mutta sinun kertomuksesi ontuu kyllä; kuka nyt orgasmista kieltäytyisi?

Tää on hyvin yksinkertainen asia, joka kuitenkin tuntuu olevan täysin sun käsityskykysi ulottumattomissa. Vaimolleni ei vain kelpaa seksi ilman yhdyntää, hän ei siitä tyydyty riittävästi vaan jää vaille. Jos yhdyntä tuntui huonolta, niin miksi hän olisi halunnut sellaista, mistä ei jää hyvä olo? Mikset voi hyväksyä sitä? Miksi minä sinulle täällä valehtelisin, minä pelkästään kerroin ketjuun omat kokemukseni ketjun aiheesta, enkä minä sinun mieliksesi ala valehdellakaan.

Koeta nyt vain elää sen faktan kanssa, että maailma ja ihmiset, vars

Eipä ole kelvannut koskaan minunkaan vaimolleni, ei vieläkään vaikka viimevuodet halunnut orgasminsa suuseksillä ennen yhdyntää, missä ei ole saanut enää toista. Siitä huolimatta ei suostu nauttimaan suuseksistä, jos ei saa kullia ja yhdyntää. Eli jos syystä tai toisesta ei voi naida, niin seksi jää häneltä väliin ja voi ottaa kyllä suihin ihan mielellään. Hänelle seksi on etupäässä yhdyntää ja pitkäkim suuseksi orgasmeineen vain mieluinen osa sitä. Hänellä ei ole orgasmikuilua, koska saanut aina ja enemmän orgasmeja. Minulle kunniakysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan